|
|
|||||||||||||
Ostatnie 10 torrentów
Ostatnie 10 komentarzy
Kategoria:
Muzyka
Ilość torrentów:
26,272
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. This collection contains Rush’s peak progressive era that captured massive audiences all over the world. Over their careers, the members of Rush have been acknowledged as some of the most proficient players on their respective instruments, with each band member winning numerous awards. Legendary drummer Neil Peart sadly recently passed away on januari 7th 2020. He was known for his elaborate drum kit, really put his stamp on the iconic sound of Rush and wrote most of the bands lyrics. ..::TRACK-LIST::.. CD 3 - Agora Ballroom, Cleveland, May 5th 1975: 1. Finding My Way 4:57 2. Best I Can 3:19 3. What You're Doing 5:23 4. Anthem 4:24 5. Beneath, Between & Behind 3:08 6. In The End 6:44 7. Fly By Night 2:49 8. Working Man 13:40 9. In The Mood 2:57 10. Need Some Love 3:05 11. Bad Boy 5:20 Recorded on April 7th, 1975 at the Cleveland Agora (and not May 1975 as the liner notes indicate). https://www.youtube.com/watch?v=iczmLtZueZ0 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 2
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 10:05:37
Rozmiar: 399.83 MB
Peerów: 10
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Pierwsze w pełni autoryzowane wydawnictwo, składające się z ponad 60 zremasterowanych nagrań z występów dla BBC, z lat 1969-1971. Wiele wcześniej niepublikowanych. Dodatkowo 44-stronicowy booklet ze zdjęciami i wywiadami z byłymi członkami zespołu oraz wprowadzeniem autorstwa Pete'a Browna. ..::TRACK-LIST::.. CD 4: John Peel's Sunday Concert, 8 November 1970 1. Introduction: John Peel 0:13 2. Rope Ladder To The Moon 10:32 3. Introduction: John Peel 0:34 4. Downhill And Shadows 13:00 5. Introduction: John Peel 0:25 6. Tanglewood '63 6:19 7. Introduction: John Peel 0:43 8. Time Lament 6:39 9. Introduction: John Peel 0:45 10. Lost Angeles 20:16 https://www.youtube.com/watch?v=oLE-SDRWbM8 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 10:04:16
Rozmiar: 137.38 MB
Peerów: 8
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Pierwsze w pełni autoryzowane wydawnictwo, składające się z ponad 60 zremasterowanych nagrań z występów dla BBC, z lat 1969-1971. Wiele wcześniej niepublikowanych. Dodatkowo 44-stronicowy booklet ze zdjęciami i wywiadami z byłymi członkami zespołu oraz wprowadzeniem autorstwa Pete'a Browna. ..::TRACK-LIST::.. CD 4: John Peel's Sunday Concert, 8 November 1970 1. Introduction: John Peel 0:13 2. Rope Ladder To The Moon 10:32 3. Introduction: John Peel 0:34 4. Downhill And Shadows 13:00 5. Introduction: John Peel 0:25 6. Tanglewood '63 6:19 7. Introduction: John Peel 0:43 8. Time Lament 6:39 9. Introduction: John Peel 0:45 10. Lost Angeles 20:16 https://www.youtube.com/watch?v=oLE-SDRWbM8 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 4
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 10:02:50
Rozmiar: 346.50 MB
Peerów: 1
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
DVD 5 NTSC 16:9 DD 2.0 ..::TRACK-LIST::.. 1. Cat Walk 2. Time Tunnel 3. Interwoven Rhythms - Synchronous 4. Seven And A Half 5. Khanda West 6. The Trouble With 7. Interwoven Rhythms - Dialogue 8. The Closer 9. Jimmy Jive 10. Positano Recorded Live in Ashland, Oregon USA November 9, 2007. 65 minute DVD includes all tracks plus one bonus track: Positano. ..::OBSADA::.. Bass - Baron Browne Drums, Voice [Konnakol], Producer - Steve Smith Guitar, Voice, Voice [Konnakol] - Vinny Valentino Keyboards - Tom Coster https://www.youtube.com/watch?v=-fRwkc61F0o SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 3
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 10:01:48
Rozmiar: 2.83 GB
Peerów: 15
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Mroczny, dowcipny, samotny, błyskotliwy, tragiczny... Mark Sandman. Stając na czele legendarnego bostońskiego zespołu Morphine, zrealizował swoją wyjątkową wizję, tworząc styl muzyczny, który nazwał 'low rock'. ..::TRACK-LIST::.. 1. Either Orchestra - Temptation 5:17 2. THR - I Think She Likes Me 3:46 3. THR - Money 3:17 4. THR - Marie 3:06 5. Morphine - Canoe (Interview) 3:19 6. Morphine - Galicia (Interview) 3:29 7. Morphine - Kid (Interview) 6:52 8. Morphine - Sound Check (Interview) 7:48 9. Morphine - Pink Pop (Interview) 3:00 10. Morphine - Kitchen (Interview) 4:23 11. Morphine - Last (Interview) 1:39 12. Candy Bar - I Want To Go Home 6:05 13. Hypnosonics - Someone Stole My Shoes 6:42 14. Sandman - Temptation 2:54 15. Treat Her Right - Early Man 4:10 16. Treat Her Right - Honest Job 3:26 17. Treat Her Right - Hank 4:24 18. Treat Her Right - Snow 4:22 19. Morphine - Pig Wig 1:32 20. Morphine - Come Over Tonight 2:51 21. Morphine - I Can Do That 2:48 22. Morphine - Brain (1st Show At The Middle East) 2:07 Extras https://www.youtube.com/watch?v=ofiXkozX2b8 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 20
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:59:55
Rozmiar: 3.74 GB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Amerykańska edycja (z 20-stronnicowym bookletem) prawdopodobnie jednej z trzech-czterech najciekawszych, rockowych płyt z Brazylii - a dla fana cięższych, progresywnych brzmień bez wątpienia najlepszej! Wydany w 1973 roku debiutancki album zawierał dość przejrzystą i bardzo dobrze wyprodukowaną mieszankę ciężkich, gitarowych brzmień, po części akustycznych ballad oraz dość mięsistego, progresywnego grania z klawiszami oraz okazjonalnym saksofonem i fletem. Spośród 7 nagrań dwa trwają aż po 10 minut i kolejne dwa po 6. W sumie jest to granie mało typowe dla tamtego rejonu - brzmiące bardziej jak... portugalskojęzyczny album z Jugosławii (np. debiut Time)... Dodatkowo 2 dokonałe, heavyrockowe bonusy z rzadkiego singla z 1971 roku ..::TRACK-LIST::.. 1. Um Passo A Frente 9:11 2. Razão De Existir 4:40 3. Bye My Friend 2:59 4. Epitáfio 6:07 5. Tempos Constantes 5:38 6. A Esfera 3:43 7. Neste Rock Forever 10:07 Bonus Tracks: 8. Sem Nada 3:49 9. 18:30 Parte 1/ Os Hemadecons Cantavam Em Coro Choooo 5:32 ..::OBSADA::.. Acoustic Guitar, Lead Guitar, Harmonica, Vocals - Pedro Lima Bass, Vocals - Arnaldo Brandão Drums, Vocals - Gustavo Schroeter Electric Piano - Luiz Eça (tracks: 1) Flute, Saxophone - Ion Muniz Organ [Hammond], Guitar, Vocals - Renato Ladeira https://www.youtube.com/watch?v=Ryil1EqLkOc SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 4
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:57:56
Rozmiar: 371.39 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Amerykańska edycja (z 20-stronnicowym bookletem) prawdopodobnie jednej z trzech-czterech najciekawszych, rockowych płyt z Brazylii - a dla fana cięższych, progresywnych brzmień bez wątpienia najlepszej! Wydany w 1973 roku debiutancki album zawierał dość przejrzystą i bardzo dobrze wyprodukowaną mieszankę ciężkich, gitarowych brzmień, po części akustycznych ballad oraz dość mięsistego, progresywnego grania z klawiszami oraz okazjonalnym saksofonem i fletem. Spośród 7 nagrań dwa trwają aż po 10 minut i kolejne dwa po 6. W sumie jest to granie mało typowe dla tamtego rejonu - brzmiące bardziej jak... portugalskojęzyczny album z Jugosławii (np. debiut Time)... Dodatkowo 2 dokonałe, heavyrockowe bonusy z rzadkiego singla z 1971 roku ..::TRACK-LIST::.. 1. Um Passo A Frente 9:11 2. Razão De Existir 4:40 3. Bye My Friend 2:59 4. Epitáfio 6:07 5. Tempos Constantes 5:38 6. A Esfera 3:43 7. Neste Rock Forever 10:07 Bonus Tracks: 8. Sem Nada 3:49 9. 18:30 Parte 1/ Os Hemadecons Cantavam Em Coro Choooo 5:32 ..::OBSADA::.. Acoustic Guitar, Lead Guitar, Harmonica, Vocals - Pedro Lima Bass, Vocals - Arnaldo Brandão Drums, Vocals - Gustavo Schroeter Electric Piano - Luiz Eça (tracks: 1) Flute, Saxophone - Ion Muniz Organ [Hammond], Guitar, Vocals - Renato Ladeira https://www.youtube.com/watch?v=Ryil1EqLkOc SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:56:21
Rozmiar: 118.74 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Pierwsze w pełni autoryzowane wydawnictwo, składające się z ponad 60 zremasterowanych nagrań z występów dla BBC, z lat 1969-1971. Wiele wcześniej niepublikowanych. Dodatkowo 44-stronicowy booklet ze zdjęciami i wywiadami z byłymi członkami zespołu oraz wprowadzeniem autorstwa Pete'a Browna. ..::TRACK-LIST::.. CD 3: John Peel's Sunday Concert, 8 March 1970 1. Lost Angeles 10:51 2. Interview: John Peel And Jon Hiseman 3. Downhill And Shadows 15:17 4. Announcement John Peel 5. Theme For An Imaginary Western 5:26 6. Announcement: John Peel 0:47 7. The Machine Demands A Sacrifice 13:33 8. Announcement: John Peel 9. Walking In The Park Sounds Of The 70s, 7 April 1970 10. Bring Out Your Dead 4:31 11. Time Lament 6:21 12. Daughter Of Time 8:16 https://www.youtube.com/watch?v=XY2RYm4Tqwc SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:53:29
Rozmiar: 182.89 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Pierwsze w pełni autoryzowane wydawnictwo, składające się z ponad 60 zremasterowanych nagrań z występów dla BBC, z lat 1969-1971. Wiele wcześniej niepublikowanych. Dodatkowo 44-stronicowy booklet ze zdjęciami i wywiadami z byłymi członkami zespołu oraz wprowadzeniem autorstwa Pete'a Browna. ..::TRACK-LIST::.. CD 3: John Peel's Sunday Concert, 8 March 1970 1. Lost Angeles 10:51 2. Interview: John Peel And Jon Hiseman 3. Downhill And Shadows 15:17 4. Announcement John Peel 5. Theme For An Imaginary Western 5:26 6. Announcement: John Peel 0:47 7. The Machine Demands A Sacrifice 13:33 8. Announcement: John Peel 9. Walking In The Park Sounds Of The 70s, 7 April 1970 10. Bring Out Your Dead 4:31 11. Time Lament 6:21 12. Daughter Of Time 8:16 https://www.youtube.com/watch?v=XY2RYm4Tqwc SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:52:32
Rozmiar: 474.73 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Po lekkim wakacyjnym wydawniczym marazmie sezon przedświąteczny prezentuje się całkiem bogato. Wśród wielu zapowiedzianych pozycji, o których będę sukcesywnie pisał, szczególnie interesująco wygląda imponujący box, jakże uwielbianej przeze mnie grupy Camel. Wydawnictwo „Air Born: The MCA & Decca Years 1973-1984” przygotowano z okazji 50-lecia ukazania się pierwszego longplaya formacji. Będzie ono zawierać aż 27 płyt CD (!!!) oraz 5 Blu-Ray’ów. Zestaw wypełnią zremasterowane wersje wszystkich albumów studyjnych, koncertowych oraz singli zrealizowanych przez Camel dla wytwórni MCA i Decca. Do tego dojdą trzy recitale dla BBC: BBC Radio One „In Concert” – 6 czerwiec 1974, BBC Radio One „In Concert” – 22 kwiecień 1975 oraz BBC „In Concert” – Golders Green Hippodrome – 29 wrzesień 1977. Kolejne trzy koncerty to na nowo zmiksowane występy: „Live at Marquee Club, London” – 20 czerwiec 1974, „Live at Hammersmith Odeon” – 14 kwiecień 1976 oraz „Live at Hammersmith Odeon” – 1 październik 1977. Wszystkie te zapisy były co prawda już publikowane jako bonusy na poprzednich edycjach albumów zespołu, ale w nieco chaotyczny i nieuporządkowany sposób. Teraz będzie można ich wysłuchać w całości. Nader ciekawie i obiecująco przestawiają się studyjne (w większości niepublikowane) bonusy, pochodzące z sesji do poszczególnych albumów. Nie ma ich dużo, ale na pewno przysporzą sporo radości fanom formacji. Odrzutem z pierwszego albumu jest utwór „Sarah”. Aż pięć nagrań, które trafiły na płytę „Mirage”, otrzymamy dodatkowo także we wczesnych wersjach demo z 15 czerwca 1973r. Dwa mniej znane nagrania „Autumn” i „Riverman”, zespół zrealizował gdzieś pomiędzy longplayami „Mirage” i „The Snow Goose”. Krążek „Moonmadness” uzupełnią m.in. trzy studyjne dema. I wreszcie utwór „Captured” z płyty „Nude” usłyszymy we wczesnej, nieznanej dotąd wersji. Jakby tego było mało, albumy „Camel”, „Mirage”, „The Snow Goose”, „Moonmadness” i „Nude” otrzymujemy także w zupełnie nowych miksach stereo oraz 5.1. Ogromna szkoda, że w podobny sposób nie opracowano pozostałych płyt. Być może nie udało się odnaleźć taśm z zapisami wielośladowymi? Jeśli chodzi o materiały wideo, to poza paroma klipami i fragmentami występów z TV znajdą się tam koncerty: BBC TV „The Old Grey Whistle Test” – 21 czerwiec 1975, Live at Hammersmith Odeon – 1 październik 1977 oraz film „Pressure Points”. Pudełko uzupełni oczywiście gruba książka oraz plakat. Paweł Nawara The box features 27 CDs & five blu-rays and includes newly remastered versions of every Camel album and single issued between 1973 and 1984, but also includes new stereo and 5.1 Surround Sound versions of five albums, as well as new mixes of three concerts; The Marquee Club, London 1974, Hammersmith Odeon 1976 and Hammersmith Odeon 1977. The package also features previously unreleased outtakes from album recording sessions and BBC Radio ‘In Concert’ appearances from 1974, 1975, 1977 and 1981. Emerging just in time to honour the 50th anniversary of their debut album, Air Born is a sprawling boxed set which, as the title implies, celebrates their years spent with MCA and Decca. This was not always a happy time in terms of the band's relationship with Decca; in particular, after Andy Ward suffered a mental health crisis and attempted suicide, Andrew Latimer wanted to put the band on hiatus for a while to give Ward a chance to recuperate, but heartlessly Decca demanded that Camel put out a new studio album anyway - and pressured them to make it commercially friendly on top of that - which is what led to the critical stumble of The Single Factor. Still, musically speaking this covers the music which Camel built their legacy on and more besides. Full remasters (and, for some select albums, additional stereo remixes) of all the Camel studio releases from their debut to Stationary Traveller are, naturally, included, along with a range of supplementary material ranging from unreleased studio tracks through to full live performances. Much of this stuff has emerged in one form or another as bonus tracks over time, but there are a few significant bits of material which are new to this release. The major scoop of the collection is the full demo tape the band recorded in between their debut album and Mirage, which finds early versions of almost all the Mirage tracks present - only Freefall from that album is missing, and instead we get The Traveller, a Uriah Heep-ish piece which seems to have been abandoned as being more in keeping with their debut album's sound than Mirage's. In terms of sound quality, the demo is top notch, and captures the band's musical growth since they recorded their self-titled album marvellously, forming a hitherto-missing link between that and Mirage. As for the live material, this is largely a mixture of BBC sessions and material released elsewhere, though there are enhancements and additions here and there. Early live performances include the take on God of Light Revisited originally recorded for the Greasy Truckers - Live At Dingwalls Dance Hall release, a funky, Santana-influenced piece. Again, this has been fairly widely repackaged as a bonus track on some issue or other over the years. BBC sessions here include a June 1974 recording showcasing the band fresh from the release of Mirage, a more expansive 1975 offering giving extensive extracts from The Snow Goose (with the band on excellent form and proving they didn't need the orchestra to evoken the album's magic live), their excellent appearance on The Old Grey Whistle Test, and a 1977 Sight and Sound In Concert appearance from the Rain Dances lineup primarily focused on that album but also including great takes on Snow Goose material, Never Let Go from the debut, and an absolutely stellar take on Lunar Sea from Moonmadness. Much of this material has shown up as bonus tracks or on bootlegs over the years, but it's nice to get it in fairly definitive versions here. Rather than presenting A Live Record in either its original or expanded configurations, the box instead offers the complete original live recordings from the different shows which made up that release. This includes a full set from the Marquee Club in October 1974, in which the band both burn through excellent renditions of Mirage-era material and road test compositions which would later make it onto The Snow Goose. The sound quality on this is remarkably good - perhaps the best of any of the pre-Goose live offerings here - and it's interesting how the Snow Goose compositions differ to account for the lack of an orchestra in tow. Naturally, there's also the Royal Albert Hall full performance of The Snow Goose with orchestra from 1975, which would form the basis of the second disc of A Live Record; this is enhanced by an encore performance of Lady Fantasy, skillfully adapted to account for the orchestra. We also get a full concert set from the Hammersmith Odeon in 1976; previously only smatterings of this had been borrowed for the extended CD version of A Live Record or on some reissues of Moonmadness, but having the full show to hand in its original running order is excellent. There's a few technical issues audible - notably some faint buzzing on a few tracks which could be down to the original tapes having an issue or might be indicative of some of the band's equipment having a bit of a moment, but this is a mild blemish easily overlooked, especially since some care seems to have been taken here to tidy up the lives tapes as best as possible. This live set is especially valuable since it provides a final showcase for the original lineup of Camel - some would say the classic lineup - prior to personnel shifts and their Rain Dances-era drift into a Canterbury-influenced direction. You get Latimer, Ward, Ferguson, and Bardens at the absolute top of their game, with a setlist drawn from some of the greatest albums not just in the Camel discography but in the progressive rock pantheon as a whole, with the setlist finally presented on disc more or less as it was conceived to be delivered onstage; when you think about it, that's absolutely fantastic. The band return to the Odeon in 1977 for a barnstorming set which, along with some stray tracks from other venues rounding off the Live Record material. The 1977 Odeon show is the fullest document of the Rain Dances lineup live on this set, and it's absolutely superb. Between that and the tracks from Bristol and Leeds, the Rain Dances period ends up being the era of the band that's perhaps best-represented by live material here (with The Snow Goose period a close second). Other live material in the collection includes a tightened-up reissue of the BBC session previously released as On the Road 1981 (including two tracks - Summer Lightning and Ice - not included on previous releases of the BBC session) and, lastly, a remaster of Pressure Points. Most prog fans will have at least some of the material here - though the new mixes of Camel, Mirage, The Snow Goose, Moonmadness, and Nude are good enough to be worth dipping into (and the previous mixes are also presented so you can judge which you prefer) - but even Camel fanatics probably won't have all of it. If you've got significant gaps to fill in your Camel collection - or if the prospect of all those live goodies have you salivating - it's highly worthwhile, offering the lion's share of their output in one package. Warthur ..::TRACK-LIST::.. CD 13 - Rain Dances live: Live At The Colston Hall, Bristol 2nd October 1977: 1. Never Let Go BBC In Concert - Golders Green Hippodrome, 29th September 1977: 2. First Light 3. Metrognome 4. Unevensong 5. Rhayader / Rhayader Goes To Town 6. Skylines 7. Highways Of The Sun 8. Lunar Sea 9. Rain Dances 10. Never Let Go 11. One Of These Days I'll Get An Early Night ..::OBSADA::.. Andy Latimer - guitar, flute, vocals - see Camel 1973-1984 line-ups https://www.youtube.com/watch?v=yT07lhGikUA SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 8
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:51:17
Rozmiar: 160.04 MB
Peerów: 8
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Po lekkim wakacyjnym wydawniczym marazmie sezon przedświąteczny prezentuje się całkiem bogato. Wśród wielu zapowiedzianych pozycji, o których będę sukcesywnie pisał, szczególnie interesująco wygląda imponujący box, jakże uwielbianej przeze mnie grupy Camel. Wydawnictwo „Air Born: The MCA & Decca Years 1973-1984” przygotowano z okazji 50-lecia ukazania się pierwszego longplaya formacji. Będzie ono zawierać aż 27 płyt CD (!!!) oraz 5 Blu-Ray’ów. Zestaw wypełnią zremasterowane wersje wszystkich albumów studyjnych, koncertowych oraz singli zrealizowanych przez Camel dla wytwórni MCA i Decca. Do tego dojdą trzy recitale dla BBC: BBC Radio One „In Concert” – 6 czerwiec 1974, BBC Radio One „In Concert” – 22 kwiecień 1975 oraz BBC „In Concert” – Golders Green Hippodrome – 29 wrzesień 1977. Kolejne trzy koncerty to na nowo zmiksowane występy: „Live at Marquee Club, London” – 20 czerwiec 1974, „Live at Hammersmith Odeon” – 14 kwiecień 1976 oraz „Live at Hammersmith Odeon” – 1 październik 1977. Wszystkie te zapisy były co prawda już publikowane jako bonusy na poprzednich edycjach albumów zespołu, ale w nieco chaotyczny i nieuporządkowany sposób. Teraz będzie można ich wysłuchać w całości. Nader ciekawie i obiecująco przestawiają się studyjne (w większości niepublikowane) bonusy, pochodzące z sesji do poszczególnych albumów. Nie ma ich dużo, ale na pewno przysporzą sporo radości fanom formacji. Odrzutem z pierwszego albumu jest utwór „Sarah”. Aż pięć nagrań, które trafiły na płytę „Mirage”, otrzymamy dodatkowo także we wczesnych wersjach demo z 15 czerwca 1973r. Dwa mniej znane nagrania „Autumn” i „Riverman”, zespół zrealizował gdzieś pomiędzy longplayami „Mirage” i „The Snow Goose”. Krążek „Moonmadness” uzupełnią m.in. trzy studyjne dema. I wreszcie utwór „Captured” z płyty „Nude” usłyszymy we wczesnej, nieznanej dotąd wersji. Jakby tego było mało, albumy „Camel”, „Mirage”, „The Snow Goose”, „Moonmadness” i „Nude” otrzymujemy także w zupełnie nowych miksach stereo oraz 5.1. Ogromna szkoda, że w podobny sposób nie opracowano pozostałych płyt. Być może nie udało się odnaleźć taśm z zapisami wielośladowymi? Jeśli chodzi o materiały wideo, to poza paroma klipami i fragmentami występów z TV znajdą się tam koncerty: BBC TV „The Old Grey Whistle Test” – 21 czerwiec 1975, Live at Hammersmith Odeon – 1 październik 1977 oraz film „Pressure Points”. Pudełko uzupełni oczywiście gruba książka oraz plakat. Paweł Nawara The box features 27 CDs & five blu-rays and includes newly remastered versions of every Camel album and single issued between 1973 and 1984, but also includes new stereo and 5.1 Surround Sound versions of five albums, as well as new mixes of three concerts; The Marquee Club, London 1974, Hammersmith Odeon 1976 and Hammersmith Odeon 1977. The package also features previously unreleased outtakes from album recording sessions and BBC Radio ‘In Concert’ appearances from 1974, 1975, 1977 and 1981. Emerging just in time to honour the 50th anniversary of their debut album, Air Born is a sprawling boxed set which, as the title implies, celebrates their years spent with MCA and Decca. This was not always a happy time in terms of the band's relationship with Decca; in particular, after Andy Ward suffered a mental health crisis and attempted suicide, Andrew Latimer wanted to put the band on hiatus for a while to give Ward a chance to recuperate, but heartlessly Decca demanded that Camel put out a new studio album anyway - and pressured them to make it commercially friendly on top of that - which is what led to the critical stumble of The Single Factor. Still, musically speaking this covers the music which Camel built their legacy on and more besides. Full remasters (and, for some select albums, additional stereo remixes) of all the Camel studio releases from their debut to Stationary Traveller are, naturally, included, along with a range of supplementary material ranging from unreleased studio tracks through to full live performances. Much of this stuff has emerged in one form or another as bonus tracks over time, but there are a few significant bits of material which are new to this release. The major scoop of the collection is the full demo tape the band recorded in between their debut album and Mirage, which finds early versions of almost all the Mirage tracks present - only Freefall from that album is missing, and instead we get The Traveller, a Uriah Heep-ish piece which seems to have been abandoned as being more in keeping with their debut album's sound than Mirage's. In terms of sound quality, the demo is top notch, and captures the band's musical growth since they recorded their self-titled album marvellously, forming a hitherto-missing link between that and Mirage. As for the live material, this is largely a mixture of BBC sessions and material released elsewhere, though there are enhancements and additions here and there. Early live performances include the take on God of Light Revisited originally recorded for the Greasy Truckers - Live At Dingwalls Dance Hall release, a funky, Santana-influenced piece. Again, this has been fairly widely repackaged as a bonus track on some issue or other over the years. BBC sessions here include a June 1974 recording showcasing the band fresh from the release of Mirage, a more expansive 1975 offering giving extensive extracts from The Snow Goose (with the band on excellent form and proving they didn't need the orchestra to evoken the album's magic live), their excellent appearance on The Old Grey Whistle Test, and a 1977 Sight and Sound In Concert appearance from the Rain Dances lineup primarily focused on that album but also including great takes on Snow Goose material, Never Let Go from the debut, and an absolutely stellar take on Lunar Sea from Moonmadness. Much of this material has shown up as bonus tracks or on bootlegs over the years, but it's nice to get it in fairly definitive versions here. Rather than presenting A Live Record in either its original or expanded configurations, the box instead offers the complete original live recordings from the different shows which made up that release. This includes a full set from the Marquee Club in October 1974, in which the band both burn through excellent renditions of Mirage-era material and road test compositions which would later make it onto The Snow Goose. The sound quality on this is remarkably good - perhaps the best of any of the pre-Goose live offerings here - and it's interesting how the Snow Goose compositions differ to account for the lack of an orchestra in tow. Naturally, there's also the Royal Albert Hall full performance of The Snow Goose with orchestra from 1975, which would form the basis of the second disc of A Live Record; this is enhanced by an encore performance of Lady Fantasy, skillfully adapted to account for the orchestra. We also get a full concert set from the Hammersmith Odeon in 1976; previously only smatterings of this had been borrowed for the extended CD version of A Live Record or on some reissues of Moonmadness, but having the full show to hand in its original running order is excellent. There's a few technical issues audible - notably some faint buzzing on a few tracks which could be down to the original tapes having an issue or might be indicative of some of the band's equipment having a bit of a moment, but this is a mild blemish easily overlooked, especially since some care seems to have been taken here to tidy up the lives tapes as best as possible. This live set is especially valuable since it provides a final showcase for the original lineup of Camel - some would say the classic lineup - prior to personnel shifts and their Rain Dances-era drift into a Canterbury-influenced direction. You get Latimer, Ward, Ferguson, and Bardens at the absolute top of their game, with a setlist drawn from some of the greatest albums not just in the Camel discography but in the progressive rock pantheon as a whole, with the setlist finally presented on disc more or less as it was conceived to be delivered onstage; when you think about it, that's absolutely fantastic. The band return to the Odeon in 1977 for a barnstorming set which, along with some stray tracks from other venues rounding off the Live Record material. The 1977 Odeon show is the fullest document of the Rain Dances lineup live on this set, and it's absolutely superb. Between that and the tracks from Bristol and Leeds, the Rain Dances period ends up being the era of the band that's perhaps best-represented by live material here (with The Snow Goose period a close second). Other live material in the collection includes a tightened-up reissue of the BBC session previously released as On the Road 1981 (including two tracks - Summer Lightning and Ice - not included on previous releases of the BBC session) and, lastly, a remaster of Pressure Points. Most prog fans will have at least some of the material here - though the new mixes of Camel, Mirage, The Snow Goose, Moonmadness, and Nude are good enough to be worth dipping into (and the previous mixes are also presented so you can judge which you prefer) - but even Camel fanatics probably won't have all of it. If you've got significant gaps to fill in your Camel collection - or if the prospect of all those live goodies have you salivating - it's highly worthwhile, offering the lion's share of their output in one package. Warthur ..::TRACK-LIST::.. CD 13 - Rain Dances live: Live At The Colston Hall, Bristol 2nd October 1977: 1. Never Let Go BBC In Concert - Golders Green Hippodrome, 29th September 1977: 2. First Light 3. Metrognome 4. Unevensong 5. Rhayader / Rhayader Goes To Town 6. Skylines 7. Highways Of The Sun 8. Lunar Sea 9. Rain Dances 10. Never Let Go 11. One Of These Days I'll Get An Early Night ..::OBSADA::.. Andy Latimer - guitar, flute, vocals - see Camel 1973-1984 line-ups https://www.youtube.com/watch?v=yT07lhGikUA SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:50:13
Rozmiar: 457.97 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. W lipcu 2019 w kinach na całym świecie odbyły się pokazy koncertu 'The Cure - Anniversary 1978-2018 Live in Hyde Park London'. Teraz ten wyjątkowy koncert będzie można odtworzyć wielokrotnie w domowym zaciszu. „40 Live - Curætion-25 + Anniversary” pojawi się w sklepach oraz serwisach cyfrowych. Koncerty The Cure z 2018, które celebrowały 40-lecie działalności zespołu ukazały się na dvd. W ramach wydawnictwa zobaczymy: Curætion-25: From There To Here | From Here To There - Zapis dziesiątej i ostatniej nocy 25. edycji Meltdown Festival, której kuratorem był Robert Smith, w Royal Festival Hall w Londynie z czerwca 2018. Nagrane w jakości HD z dźwiękiem 5.1 surround. Smith, Simon Gallup, Jason Cooper, Roger O’Donnell i Reeves Gabrels zagrali po jednej piosence z każdego albumu w chronologicznej kolejności, następnie zagrali kilka nowych, niewydanych kawałków, by na koniec znowu wrócić do grania po jednym kawałku z każdego wydawnictwa. Zwieńczeniem tego wyjątkowego setu było „Boys Don’t Cry”. Anniversary: 1978-2018 Live In Hyde Park London - Zapis koncertu, który był wyświetlany 11 lipca 2019 w kinach na całym świecie. W trwającym 135 minut koncercie muzycy zamieścili 29 utworów, w tym „Just Like Heaven”, „Lovesong”, „High” czy „The End Of The World”. Występ oglądało 65 tysięcy fanów. Piosenkom towarzyszyły widowiskowe wizualizacje. ..::TRACK-LIST::.. DVD 1 - Curætion-25: From There To Here | From Here To There 1. Three Imaginary Boys 2. At Night 3. Other Voices 4. A Strange Day 5. Bananafishbones 6. A Night Like This 7. Like Cockatoos 8. Pictures Of You 9. High 10. Jupiter Crash 11. 39 12. Us Or Them 13. It's Over 14. It Can Never Be The Same 15. Step Into The Light 16. The Hungry Ghost 17. Alt.End 18. The Last Day Of Summer 19. Want 20. From The Edge Of The Deep Green Sea 21. Disintegration 22. If Only Tonight We Could Sleep 23. Sinking 24. Shake Dog Shake 25. One Hundred Years 26. Primary 27. A Forest 28. Boys Don't Cry DVD 2 - Anniversary: 1978-2018 Live In Hyde Park London 1. Plainsong 2. Pictures Of You 3. High 4. A Night Like This 5. The Walk 6. The End Of The World 7. Lovesong 8. Push 9. Inbetween Days 10. Just Like Heaven 11. If Only Tonight We Could Sleep 12. Play For Today 13. A Forest 14. Shake Dog Shake 15. Burn 16. Fascination Street 17. Never Enough 18. From The Edge Of The Deep Green Sea 19. Disintegration 20. Lullaby 21. The Caterpillar 22. Friday I'm In Love 23. Close To Me 24. Why Can't I Be You? 25. Thanks @ 40 26. Boys Don't Cry 27. Jumping Someone Else's Train 28. Grinding Halt 29. 10.15 Saturday Night 30. Killing An Arab https://www.youtube.com/watch?v=7ZtH4PQPwD0 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 9
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:49:07
Rozmiar: 15.22 GB
Peerów: 8
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Flow Festival w stolicy Finlandii kończy skandynawski odcinek trasy The Cure. I chyba właśnie dlatego, po dość przewidywalnych i powtórkowych koncertach w Norwegii i Szwecji, w Helsinkach postanowili lekko zaskoczyć. Przede wszystkim rozpoczęli od Shake Dog Shake, w związku z czym zabrakło Disintegration na koniec. Za to zagrano One Hundred Years. 39 również wróciło do zestawu. Największą niespodzianką było jednakże wykonanie dopiero po raz drugi na tej trasie A Strange Day! Do tej pory tylko w Ostrawie zagrano ten utwór. ..::TRACK-LIST::.. Live At Flow Festival, Main Stage, Suvilahti, Helsinki, Finland 11th August 2019 1. Intro 2. Shake Dog Shake 3. Burn 4. Fascination Street 5. Never Enough 6. Push 7. In Between Days 8. Just Like Heaven 9. Last Dance 10. Pictures Of You 11. High 12. A Night Like This 13. Just One Kiss 14. Lovesong 15. From The Edge Of The Deep Green Sea 16. A Strange Day 17. Play For Today 18. A Forest 19. Primary 20. 39 21. One Hundred Years 22. Happy Birthday 23. Lullaby 24. The Caterpillar 25. The Walk 26. Friday I’m In Love 27. Close To Me 28. Why Can’t I Be You? 29. Boys Don’t Cry https://www.youtube.com/watch?v=h8GYHsfyAoo SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 9
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:47:48
Rozmiar: 6.62 GB
Peerów: 11
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Kolejna zapomniana już ekipa z naszego podziemia przełomu lat 80-tych i 90-tych. Holy Battalion ze Sławna, bo o nich tu będzie mowa, wykonywał bardzo poprawny, chociaż nieco chaotyczny, thrash. Zespół miał na koncie tylko 3 materiały demo, pełnego albumu niestety się nie doczekali. Dwa pierwsze demka, które są tu głównym rozkładem jazdy, czyli "Cosmic War" oraz "Breaking the Face" są względem brzmienia praktycznie bliźniacze lub przynajmniej takiemu faktowi bliskie. Nie słychać tu w tej kwestii znaczącego progresu. W obu przypadkach mamy brzmienie dosyć toporne, dalekie od doskonałości, surowe, szorstkie (jak na demo przystało) i w tym przypadku śmiem twierdzić, iż nie do końca działające na korzyść samych kompozycji. Materiał z obu dem jest nieco połamany, sporo się tu dzieje, ale wisi nad tym wszystkim jakiś nieokreślony chaos, podczas słuchania mam wrażenie, że zagrany jest na ogromnym spontanie, ale czasem aż za bardzo, przez co można mieć wrażenie pewnych wykonawczych niedociągnięć/ bałaganu. No, ale może w tym jest metoda, taki urok i zero dyskusji. Zdaję sobie sprawę, że spokojnie znalazły by się osoby, które nie podzieliłyby tego zdania, cóż, takie moje subiektywne odczucia. Niemniej jednak udało mi się wyłapać w dwóch utworach bardzo ciekawe, czy świadome- nie wiem, odnośniki do poza thrashowej, metalowej klasyki w postaci NWOBHMowego Blitzkrieg ("March") czy Celtic Frost (początek "The Temple") wplecione w thrashowe metalowe łojenie w bardzo misterny sposób. Zamieszczone tu jako bonus demo "Mr. Dolly" z 1994 to już widoczny krok naprzód zarówno w brzmieniu jak i samych utworach, o wiele więcej tu świeżości i bardziej dojrzałego technicznie grania, ale wciąż nie do końca porywającego. Podsumowując, jakoś specjalnie Holy Battalion mnie nie zauroczył. Nie są to złe materiały, skąd, daleki jestem od takiej opinii, ale giną momentalnie w natłoku innych znacznie lepszych i bardziej oryginalnych (chociażby wplatające już w swą sztukę death metal, grające po sąsiedzku Slaughter z Koszalina, czy, jeszcze wtedy, słupski Betrayer). To po prostu dobre, żywiołowe, thrashowe granie bez specjalnych fajerwerków. Dla miłośników takiego właśnie grania jak i naszego undergroundu będzie to z pewnością niezła gratka i kolejny interesujący element historii naszej sceny. Co się tyczy samego wydania, to jak to już zwykłem mawiać, logo Thrashing Madness to wystarczająca rekomendacja, jednak płyta pochodzi z czasów kiedy owe krakowskie wydawnictwo wypuszczało cd jeszcze nieco skromniejsze, ale już wieszczące przyszły patos. Dla fanów tematu, pozycja warta polecenia. Przemysław Bukowski ..::TRACK-LIST::.. Cosmic War (Demo '89): 1. Intro 1:28 2. March 5:19 3. Circus 2:32 4. D.O.S.M. 4:20 5. Scorpion 3:54 6. Cosmic War 1:12 7. Holy Battalion 4:46 8. Outro 2:25 Breaking The Face (Demo '90): 9. Mission 3:14 10. Killer 1:09 11. The Temple 6:13 12. Sinner's Confession 5:14 13. Mag. Hell 0:35 14. The Ballad 5:28 15. Breaking The Face 5:57 16. Paranoid (Black Sabbath cover) 5:12 17. Run For Cover 0:38 18. Voices 1:22 Mr. Dolly (Demo 1994): 19. Game Of Day 3:11 20. I Think And Believe 3:23 21. Mr. Dolly 3:17 22. Sometimes Living 2:52 23. Who Is The Man 3:41 ..::OBSADA::.. Vocals, Bass - Dariusz Bolesta Drums - Henryk Kubała Guitar - Grzegorz Gerlach, Józef Jazdzewski (tracks: 'Breaking The Face' Demo), Piotr Piasecki (tracks: 'Mr. Dolly' Demo) https://www.youtube.com/watch?v=q90BsL1yz40 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:46:43
Rozmiar: 189.07 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Kolejna zapomniana już ekipa z naszego podziemia przełomu lat 80-tych i 90-tych. Holy Battalion ze Sławna, bo o nich tu będzie mowa, wykonywał bardzo poprawny, chociaż nieco chaotyczny, thrash. Zespół miał na koncie tylko 3 materiały demo, pełnego albumu niestety się nie doczekali. Dwa pierwsze demka, które są tu głównym rozkładem jazdy, czyli "Cosmic War" oraz "Breaking the Face" są względem brzmienia praktycznie bliźniacze lub przynajmniej takiemu faktowi bliskie. Nie słychać tu w tej kwestii znaczącego progresu. W obu przypadkach mamy brzmienie dosyć toporne, dalekie od doskonałości, surowe, szorstkie (jak na demo przystało) i w tym przypadku śmiem twierdzić, iż nie do końca działające na korzyść samych kompozycji. Materiał z obu dem jest nieco połamany, sporo się tu dzieje, ale wisi nad tym wszystkim jakiś nieokreślony chaos, podczas słuchania mam wrażenie, że zagrany jest na ogromnym spontanie, ale czasem aż za bardzo, przez co można mieć wrażenie pewnych wykonawczych niedociągnięć/ bałaganu. No, ale może w tym jest metoda, taki urok i zero dyskusji. Zdaję sobie sprawę, że spokojnie znalazły by się osoby, które nie podzieliłyby tego zdania, cóż, takie moje subiektywne odczucia. Niemniej jednak udało mi się wyłapać w dwóch utworach bardzo ciekawe, czy świadome- nie wiem, odnośniki do poza thrashowej, metalowej klasyki w postaci NWOBHMowego Blitzkrieg ("March") czy Celtic Frost (początek "The Temple") wplecione w thrashowe metalowe łojenie w bardzo misterny sposób. Zamieszczone tu jako bonus demo "Mr. Dolly" z 1994 to już widoczny krok naprzód zarówno w brzmieniu jak i samych utworach, o wiele więcej tu świeżości i bardziej dojrzałego technicznie grania, ale wciąż nie do końca porywającego. Podsumowując, jakoś specjalnie Holy Battalion mnie nie zauroczył. Nie są to złe materiały, skąd, daleki jestem od takiej opinii, ale giną momentalnie w natłoku innych znacznie lepszych i bardziej oryginalnych (chociażby wplatające już w swą sztukę death metal, grające po sąsiedzku Slaughter z Koszalina, czy, jeszcze wtedy, słupski Betrayer). To po prostu dobre, żywiołowe, thrashowe granie bez specjalnych fajerwerków. Dla miłośników takiego właśnie grania jak i naszego undergroundu będzie to z pewnością niezła gratka i kolejny interesujący element historii naszej sceny. Co się tyczy samego wydania, to jak to już zwykłem mawiać, logo Thrashing Madness to wystarczająca rekomendacja, jednak płyta pochodzi z czasów kiedy owe krakowskie wydawnictwo wypuszczało cd jeszcze nieco skromniejsze, ale już wieszczące przyszły patos. Dla fanów tematu, pozycja warta polecenia. Przemysław Bukowski ..::TRACK-LIST::.. Cosmic War (Demo '89): 1. Intro 1:28 2. March 5:19 3. Circus 2:32 4. D.O.S.M. 4:20 5. Scorpion 3:54 6. Cosmic War 1:12 7. Holy Battalion 4:46 8. Outro 2:25 Breaking The Face (Demo '90): 9. Mission 3:14 10. Killer 1:09 11. The Temple 6:13 12. Sinner's Confession 5:14 13. Mag. Hell 0:35 14. The Ballad 5:28 15. Breaking The Face 5:57 16. Paranoid (Black Sabbath cover) 5:12 17. Run For Cover 0:38 18. Voices 1:22 Mr. Dolly (Demo 1994): 19. Game Of Day 3:11 20. I Think And Believe 3:23 21. Mr. Dolly 3:17 22. Sometimes Living 2:52 23. Who Is The Man 3:41 ..::OBSADA::.. Vocals, Bass - Dariusz Bolesta Drums - Henryk Kubała Guitar - Grzegorz Gerlach, Józef Jazdzewski (tracks: 'Breaking The Face' Demo), Piotr Piasecki (tracks: 'Mr. Dolly' Demo) https://www.youtube.com/watch?v=q90BsL1yz40 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 2
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:45:28
Rozmiar: 407.39 MB
Peerów: 16
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Nowy materiał North - zespołu istniejącego od 1992 roku i będącego, wspólnie z Behemoth, Graveland, Sacrilegium jednym z twórców polskiej fali Black Metalu poczatku lat 90-tych. https://www.youtube.com/watch?v=erZb00k-Dig I have to say that this year 2024 has had it pretty big with all the oldschool bands returning, as well as new yet highly anticipated releases popping up out of nowhere like mushrooms. Case and point are the polish black/death metal band North, who have been pretty much silent during the last decade, until all of a sudden, they decided to return with a brand-new EP called We Are, We Remain…, with the release date of April 29th via Pagan Records. Without remorse and without a word of warning, the first track “Czas By Powstali” strikes hard with pure misanthropy and aggression, like an avalanche coming down from the frozen mountain. Intense tremolo picking with occasional heavy chugging and slow mid-tempo riffs, solos, dive bombs and pinch harmonics, backed up with fast rhythmic drumming, harsh vocals with occasional growls, altogether create a monstrous storm with such decibels that would collapse the hilltop. The first couple of tracks truly show great potential, proving that this EP does indeed have a lot of standard yet interesting stuff to offer, ranging from various riff ideas to atmospheric moments, especially those that come to play on the third track “Horda Duchów”. The fourth track “Hymn to Winter” is somewhat of a standout on this EP for showcasing a more pagan black metal style approach with some frosty riffs and melodies, while still maintaining the musical template of the previous three songs. As a conclusion to this EP, they gave us a cover of Bathory’s “A Fine Day to Die”, which as I stated previously on my Blackbraid II review, it is a very overdone song since it was covered by so many bands before, including Emperor, and the overall decision of covering it practically became a running gag. However, considering that this year marks the 20th anniversary of Quorthon’s passing, as well as the 40th anniversary of Bathory’s debut album, I guess it’s not so bad after all since it can be easily excused as a nice opportunity to be used for both occasions. Ironically, the way how North covered the song is totally different from the original, by using a faster tempo with various rhythmic changes, while also going for a more “cold second wave black metal” approach as opposed to the “first wave black metal/proto viking black metal” style like Bathory’s original. The way how they performed the song in their own style managed to make it somewhat unique and more dynamic, but I personally wasn’t that impressed with the cover because it just didn’t flow with me that much, and even if it was any better, I would still stick to the original 1988 classic because its magic is simply unbeatable and cannot be outmatched by any. North certainly went ahead of their way to use a lot of dynamic ideas in their songwriting, with a lot of tempo changes and fluent transitions, while still maintaining most of the traditional black metal elements in their music. The EP offers plenty of your classic black metal traits that were rightfully expressed throughout every song, with an established template that has a lot of stylistic consistency and continuity, and yet on top of that, it doesn’t fall victim to a linear/one-dimensional generic output. It definitely managed to flow with me all the way through, despite the unnecessary inclusion of the Bathory cover as the closing track. There is a lot of intensity in their riffing, as well as the band performance as a whole, which conveys a lot of extreme emotions as well as a cold atmosphere that goes along nicely. On the last note, the production of this EP is actually well-balanced by providing a modern sound with some rawness that manages to express the required black metal edge. Overall, I’d say that We Are, We Remain… EP is definitely worth the while and it offers plenty of it to satisfy your needs. The final output proves that North was working hard with effort full of blood and sweat, that deeply expresses from the both of the heart that “they are, and they are here to remain”. It’s a fun release that you should definitely check out if you are into polish black metal. VladimirCokorilo ..::TRACK-LIST::.. 1. Czas by powstali 06:06 2. Stulecia we krwi 06:08 3. Horda duchów 05:19 4. Hymn to Winter (Re-recorded) 06:32 5. A Fine Day to Die (Bathory cover) 07:58 ..::OBSADA::.. Sirkis - Guitars, Vocals Helldriver - Drums Marth - Guitars Greg - Bass https://www.youtube.com/watch?v=uKgU8d1RE4A SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:44:15
Rozmiar: 76.33 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Nowy materiał North - zespołu istniejącego od 1992 roku i będącego, wspólnie z Behemoth, Graveland, Sacrilegium jednym z twórców polskiej fali Black Metalu poczatku lat 90-tych. https://www.youtube.com/watch?v=erZb00k-Dig I have to say that this year 2024 has had it pretty big with all the oldschool bands returning, as well as new yet highly anticipated releases popping up out of nowhere like mushrooms. Case and point are the polish black/death metal band North, who have been pretty much silent during the last decade, until all of a sudden, they decided to return with a brand-new EP called We Are, We Remain…, with the release date of April 29th via Pagan Records. Without remorse and without a word of warning, the first track “Czas By Powstali” strikes hard with pure misanthropy and aggression, like an avalanche coming down from the frozen mountain. Intense tremolo picking with occasional heavy chugging and slow mid-tempo riffs, solos, dive bombs and pinch harmonics, backed up with fast rhythmic drumming, harsh vocals with occasional growls, altogether create a monstrous storm with such decibels that would collapse the hilltop. The first couple of tracks truly show great potential, proving that this EP does indeed have a lot of standard yet interesting stuff to offer, ranging from various riff ideas to atmospheric moments, especially those that come to play on the third track “Horda Duchów”. The fourth track “Hymn to Winter” is somewhat of a standout on this EP for showcasing a more pagan black metal style approach with some frosty riffs and melodies, while still maintaining the musical template of the previous three songs. As a conclusion to this EP, they gave us a cover of Bathory’s “A Fine Day to Die”, which as I stated previously on my Blackbraid II review, it is a very overdone song since it was covered by so many bands before, including Emperor, and the overall decision of covering it practically became a running gag. However, considering that this year marks the 20th anniversary of Quorthon’s passing, as well as the 40th anniversary of Bathory’s debut album, I guess it’s not so bad after all since it can be easily excused as a nice opportunity to be used for both occasions. Ironically, the way how North covered the song is totally different from the original, by using a faster tempo with various rhythmic changes, while also going for a more “cold second wave black metal” approach as opposed to the “first wave black metal/proto viking black metal” style like Bathory’s original. The way how they performed the song in their own style managed to make it somewhat unique and more dynamic, but I personally wasn’t that impressed with the cover because it just didn’t flow with me that much, and even if it was any better, I would still stick to the original 1988 classic because its magic is simply unbeatable and cannot be outmatched by any. North certainly went ahead of their way to use a lot of dynamic ideas in their songwriting, with a lot of tempo changes and fluent transitions, while still maintaining most of the traditional black metal elements in their music. The EP offers plenty of your classic black metal traits that were rightfully expressed throughout every song, with an established template that has a lot of stylistic consistency and continuity, and yet on top of that, it doesn’t fall victim to a linear/one-dimensional generic output. It definitely managed to flow with me all the way through, despite the unnecessary inclusion of the Bathory cover as the closing track. There is a lot of intensity in their riffing, as well as the band performance as a whole, which conveys a lot of extreme emotions as well as a cold atmosphere that goes along nicely. On the last note, the production of this EP is actually well-balanced by providing a modern sound with some rawness that manages to express the required black metal edge. Overall, I’d say that We Are, We Remain… EP is definitely worth the while and it offers plenty of it to satisfy your needs. The final output proves that North was working hard with effort full of blood and sweat, that deeply expresses from the both of the heart that “they are, and they are here to remain”. It’s a fun release that you should definitely check out if you are into polish black metal. VladimirCokorilo ..::TRACK-LIST::.. 1. Czas by powstali 06:06 2. Stulecia we krwi 06:08 3. Horda duchów 05:19 4. Hymn to Winter (Re-recorded) 06:32 5. A Fine Day to Die (Bathory cover) 07:58 ..::OBSADA::.. Sirkis - Guitars, Vocals Helldriver - Drums Marth - Guitars Greg - Bass https://www.youtube.com/watch?v=uKgU8d1RE4A SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 19
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:43:10
Rozmiar: 247.74 MB
Peerów: 2
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. This collection contains Rush’s peak progressive era that captured massive audiences all over the world. Over their careers, the members of Rush have been acknowledged as some of the most proficient players on their respective instruments, with each band member winning numerous awards. Legendary drummer Neil Peart sadly recently passed away on januari 7th 2020. He was known for his elaborate drum kit, really put his stamp on the iconic sound of Rush and wrote most of the bands lyrics. ..::TRACK-LIST::.. CD 2 - WQIV FM, Electric Lady, New York, December 5th 1974: 1. Finding My Way 5:22 2. Best I Can 3:13 3. In The Mood 3:44 4. Anthem 4:37 5. Need Some Love 3:06 6. Fly By Night 3:16 7. Here Again 9:19 8. Bad Boy 6:33 9. Working Man 12:23 https://www.youtube.com/watch?v=9HREL-SQ_eI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 6
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:42:07
Rozmiar: 119.14 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. This collection contains Rush’s peak progressive era that captured massive audiences all over the world. Over their careers, the members of Rush have been acknowledged as some of the most proficient players on their respective instruments, with each band member winning numerous awards. Legendary drummer Neil Peart sadly recently passed away on januari 7th 2020. He was known for his elaborate drum kit, really put his stamp on the iconic sound of Rush and wrote most of the bands lyrics. ..::TRACK-LIST::.. CD 2 - WQIV FM, Electric Lady, New York, December 5th 1974: 1. Finding My Way 5:22 2. Best I Can 3:13 3. In The Mood 3:44 4. Anthem 4:37 5. Need Some Love 3:06 6. Fly By Night 3:16 7. Here Again 9:19 8. Bad Boy 6:33 9. Working Man 12:23 https://www.youtube.com/watch?v=9HREL-SQ_eI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 19
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:41:02
Rozmiar: 340.33 MB
Peerów: 1
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
To prawdziwa kulturowa kapsuła czasu! Bohaterstwo, męstwo i klasa są w tym przypadku wszechobecne. Lektura obowiązkowa!!! https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=zXXFsiNHC4o ..::OPIS::.. A cult fixture in the ‘80s French heavy metal scene that retroactively grew in legendry, SORTILÈGE defined a unique national style that had equal footing in the NWOBHM, contemporaneous hard rock, and nascent epic metal. Formed in 1981 and releasing a demo and EP over the new two years, it was SORTILÈGE’s 1984 debut album, Métamorphose – also concurrently released in an English-language version as Metamorphosis – that truly introduced the band to worldwide audiences with a wild ‘n’ weird iteration of heavy metal. While that English version made their unique style more palatable (helped in no small part by its release on Steamhammer), it’s arguably the French-language version that defined the SORTILÈGE sound. And so it went with its superior follow-up. Again released in both French- and English-language versions, SORTILÈGE’s second album is a tour de force of true-metal passion and performance, mysticism and might. Blithely summarized as French romantic twist on Judas Priest’s transition from the ‘70s to the ‘80s – or, rather, spanning Sin After Sin to Defenders of the Faith – the original Larmes de héros was released in that golden year of 1986, harkening to a fantastical place far, far away where hot rockers bloomed into heroic-yet-tragic epics. The English version of Hero’s Tears plainly spells out the path ahead, but the dramatic (and oft-melancholic) vocals of Christian Augustin in his native language truly chill/sizzle the soul: a veritable French Metal God. Not to be outdone, his bandmates create a canvas at once anthemic and narrative; pacing is crucial across Larmes de héros, as more direct power-surges flank the album’s utterly immersive epic songs. And at nine songs across 46 minutes, you feel like you’ve undertaken a hero’s journey – but one not without a monumental amount of headbanging. Tragically and too fittingly, Larmes de héros would be SORTILÈGE’s final studio album. A number of re-formations would happen over the next couple decades and then fizzle out, but the true SORTILÈGE died with Larmes de héros. Wipe away those hero’s tears, though, for RELICS FROM THE CRYPT at long last resurrects this stone-cold classic for posterity! ..::TRACK-LIST::.. 1. La Hargne Des Tordus 4:45 2. Chasse Le Dragon 4:47 3. Le Dernier Des Travaux D'Hercule 3:46 4. Quand Un Aveugle Rêve 6:37 5. Mourir Pour Une Princesse 5:02 6. La Montagne Qui Saigne 5:15 7. Marchand D'Hommes 6:46 8. Messager 4:27 9. La Huitième Couleur De L'Arc-En-Ciel 4:22 ..::OBSADA::.. Christian Augustin - vocals Stéphane Dumont - lead guitar Didier Demajean - rhythm guitar Daniel Lapp - bass Bob Dumont - drums https://www.youtube.com/watch?v=Ipjsy0_E8V4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:39:53
Rozmiar: 329.44 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
To prawdziwa kulturowa kapsuła czasu! Bohaterstwo, męstwo i klasa są w tym przypadku wszechobecne. Lektura obowiązkowa!!! https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=zXXFsiNHC4o ..::OPIS::.. A cult fixture in the ‘80s French heavy metal scene that retroactively grew in legendry, SORTILÈGE defined a unique national style that had equal footing in the NWOBHM, contemporaneous hard rock, and nascent epic metal. Formed in 1981 and releasing a demo and EP over the new two years, it was SORTILÈGE’s 1984 debut album, Métamorphose – also concurrently released in an English-language version as Metamorphosis – that truly introduced the band to worldwide audiences with a wild ‘n’ weird iteration of heavy metal. While that English version made their unique style more palatable (helped in no small part by its release on Steamhammer), it’s arguably the French-language version that defined the SORTILÈGE sound. And so it went with its superior follow-up. Again released in both French- and English-language versions, SORTILÈGE’s second album is a tour de force of true-metal passion and performance, mysticism and might. Blithely summarized as French romantic twist on Judas Priest’s transition from the ‘70s to the ‘80s – or, rather, spanning Sin After Sin to Defenders of the Faith – the original Larmes de héros was released in that golden year of 1986, harkening to a fantastical place far, far away where hot rockers bloomed into heroic-yet-tragic epics. The English version of Hero’s Tears plainly spells out the path ahead, but the dramatic (and oft-melancholic) vocals of Christian Augustin in his native language truly chill/sizzle the soul: a veritable French Metal God. Not to be outdone, his bandmates create a canvas at once anthemic and narrative; pacing is crucial across Larmes de héros, as more direct power-surges flank the album’s utterly immersive epic songs. And at nine songs across 46 minutes, you feel like you’ve undertaken a hero’s journey – but one not without a monumental amount of headbanging. Tragically and too fittingly, Larmes de héros would be SORTILÈGE’s final studio album. A number of re-formations would happen over the next couple decades and then fizzle out, but the true SORTILÈGE died with Larmes de héros. Wipe away those hero’s tears, though, for RELICS FROM THE CRYPT at long last resurrects this stone-cold classic for posterity! ..::TRACK-LIST::.. 1. La Hargne Des Tordus 4:45 2. Chasse Le Dragon 4:47 3. Le Dernier Des Travaux D'Hercule 3:46 4. Quand Un Aveugle Rêve 6:37 5. Mourir Pour Une Princesse 5:02 6. La Montagne Qui Saigne 5:15 7. Marchand D'Hommes 6:46 8. Messager 4:27 9. La Huitième Couleur De L'Arc-En-Ciel 4:22 ..::OBSADA::.. Christian Augustin - vocals Stéphane Dumont - lead guitar Didier Demajean - rhythm guitar Daniel Lapp - bass Bob Dumont - drums https://www.youtube.com/watch?v=Ipjsy0_E8V4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 6
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 09:38:43
Rozmiar: 329.44 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Po blisko dekadzie milczenia brazylijski ROT powraca z nowym studyjnym materiałem. 12 nowych i świeżych numerów zabójczego klasycznego grindcore'a, jaki zespół z Sao Paulo praktykuje od 1990 roku! ..::TRACK-LIST::.. 1. Stone Cold Walls 00:55 2. Post-Modernity Cage 00:32 3. Dethroned Certainty 00:30 4. Fading Away The Myth 01:19 5. Miss Pisarev 00:45 6. Primitive Hostility 00:54 7. This Silent World 01:01 8. Another Kind Of Prison 01:08 9. Horizonte Invertido 01:19 10. A Long Cold Stare 00:28 11. Dazzled Flies 01:53 12. Falling Apart 00:57 ..::OBSADA::.. Mendigo - guitar Rafael - drums Alex - bass Marcolino - vocal Marcelo - vocal https://www.youtube.com/watch?v=FM9DKgj89fQ SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:54:06
Rozmiar: 32.42 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Po blisko dekadzie milczenia brazylijski ROT powraca z nowym studyjnym materiałem. 12 nowych i świeżych numerów zabójczego klasycznego grindcore'a, jaki zespół z Sao Paulo praktykuje od 1990 roku! ..::TRACK-LIST::.. 1. Stone Cold Walls 00:55 2. Post-Modernity Cage 00:32 3. Dethroned Certainty 00:30 4. Fading Away The Myth 01:19 5. Miss Pisarev 00:45 6. Primitive Hostility 00:54 7. This Silent World 01:01 8. Another Kind Of Prison 01:08 9. Horizonte Invertido 01:19 10. A Long Cold Stare 00:28 11. Dazzled Flies 01:53 12. Falling Apart 00:57 ..::OBSADA::.. Mendigo - guitar Rafael - drums Alex - bass Marcolino - vocal Marcelo - vocal https://www.youtube.com/watch?v=FM9DKgj89fQ SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:52:56
Rozmiar: 95.71 MB
Peerów: 8
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Sijjin, czyli death/thrash metalowa formacja składająca się z muzyków takich grup jak Necros Christos, Extinction, Clockwork, Legen Beltza oraz Angelus Apatrida... Jezu kurwa chryste! FA Na ten materiał czekałem niecierpliwie od chwili, gdy popełniłem recenzję „Angel of the Eastern Gate”, czyli wydanej dwa lata temu demówki zespołu. I powiem od razu bez owijania w bawełnę, każdy jeden dzień mojego oczekiwania był wart tego, co znajdujemy na „Sumerian Promises”. O tym, że muzycy sroce spod ogona nie wypadli wiadomo już raczej wszem i wobec i każdy średnio rozgarnięty maniak death czy black metalu kojarzy Sijjin jako kontynuację Necros Christos. Nie da się ukryć, że podobieństw doszukać się tu nietrudno i w zasadzie gdybym miął się streszczać, to powiedziałbym że nowe oblicze Niemców to taki Necros Christos ze sporą domieszka Morbid Angel. Przede wszystkim brzmienie tego materiału jest bardzo charakterystyczne i dość podobne do tego, które pamiętamy choćby z „Doom of the Occult”, a jeśli dodamy do niego wokal Malte, to nawet głuchy rozpozna autorów nowych nagrań po jednej nutce. „Sumerian Promises” to głównie średnie tempa i ta niepodrabialna rytmika. Nie ma wątpliwości, że muzycy maja własny, ostatecznie już chyba ukształtowany styl i śmierć metal ich autorstwa wyznacza trendy a nie je naśladuje. Nawet biorąc pod uwagę wspomniane wcześniej wyraźne inspiracje ekipą Treya, to są one na tych nagraniach wyraźnie słyszalnym i rozpoznawalnym ale, mimo wszystko, dodatkiem. Wspomniałem o typowej rytmice, więc koniecznym też zdaje mi się nadmienić, że na „Sumerian Promises” zdecydowanie więcej jest wychyleń od schematu. Sijjin potrafią niespodziewanie przyśpieszyć czy zagęścić atmosferę prującą zwoje mózgowe solówką. In plus przemawia do mnie także fakt, że pod nowa nazwa zrezygnowano z ogromnej ilości, dłużących sie mimo wszystko chwilami, interludiów. Otrzymujemy zatem same konkrety bez niepotrzebnych ozdobników i to konkrety pod każdym względem. Sijjin kopie bowiem w dupę z taka siła, że pękają sznurówki. Ta muzyka ma odpowiednią sile, niebywały groove i brzmi cholernie ciężko a zarazem doskonale czytelnie. Trzy kwadranse przy „Sumerian Promoses” mijają jak z chuja strzelił i aż się chce niezwłocznie odtworzyć ten materiał ponownie. Zatem nie będę się dłużej rozwodził. Łapcie ten album bez wahania, bo to death metal najwyższych lotów. jesusatan I was very disappointed when German black deathers Necros Christos announced that they will split-up because they released some very good (maybe you can call them essential even) albums in their career. I was a bit happier when a friend told me that mastermind Mors Dalos Ra of Necros Christos aka Malte Gericke had formed a new band called Sijjin. The first sign of life was the demo Angel Of The Eastern Gate in 2019 which continued more or less the way Necros Christos had left after their disbanding as in quite cavernous songs with morbid riffs and very harsh and raw vocals. I would say that this output is not for easy listening but to take your time and listen to it intensely. Again, this friend I mentioned up above sent me a link of a new track by Sijjin which I had to check right away. And of course, this meant that a new album would follow, soon. Finally, today I got the new album as a promo in my mailbox, and I had to check it instantly. If you are familiar with the Necros Christos albums, you will probably notice that Sijjin have increased the speed in the songs and switched from pure death-doom to more death combined with thrash metal. Whilst the songs by Necros Christos lived from the mystical atmosphere that was created through some instrumental parts and the slow-paced, creeping songs, Sijjin define themselves through a very dense and intense atmosphere created through the driving riffs and the very catchy and twisting songs. But now let's go for the tracks with a little bit more into detail. I won't talk about all of course but I guess it's worth mentioning the most outstanding tracks in my opinion. Sumerian Promises starts with a very thrashy song. If it wasn't for deep vocals and the lower-tuned guitars it could be a very fast track by Slayer, I guess. This is quite a very big surprise right at the start of the album. The next tracks are very old school death metal. Straightforward riffs with thundering drums and the usual deep throated, somehow quite scratchy vocals by Malte. Sometimes some very melodic, Morbid Angel-like solos are built in the tracks which is very entertaining. The title track 'Sumerian Promises' is a very fast and furious track that increases its tension during the 4 minutes playing time. 'Unchain The Ghost' lives from its hypnotic and quite repetitive riffing and makes this track a very catchy one. Here and in 'White Mantras Bleed From Black Magic' you can also see clearly the thrash influences and the worship for Morbid Angel. Finally, 'Outer Chambers Of Entity' is a great and very thrashy song which could have been written by Slayer (at least the first minute of it). Again, this is a very catchy track which spreads evilness and hatred. The production is very well done, quite atmospheric and quite adequate for a death metal album. It was recorded in Black Storm Studios (Spain). Mix and the mastering was done by Ekaitz Garmendia, the guitarist of Sijjin. I would recommend this album to all Morbid Angel fans (the Morbid Angel albums from A-D) and to all hobby archaeologists who like to dig in the stuff of ancient Sumer. By the way, I read a few days ago that Nile will release a new album, too. Maybe this would be a great billing – Sijjin and Nile (and the location is a great historical museum, maybe in front of the Gate of Ishtar in the Pergamon Museum in Berlin) spookymicha666 ..::TRACK-LIST::.. 1. Daemon Blessex 03:52 2. Dagger of a Thousand Deaths 04:05 3. Those Who Wait to Enter 04:03 4. Sumerian Promises 04:08 5. Angel of the Eastern Gate 05:22 6. Passage: Hunting the Lizard 01:30 7. Unchain the Ghost 04:33 8. Darkness on Saqqara 03:38 9. White Mantras Bleed from Black Magic 04:28 10. Outer Chambers of Entity 05:17 11. Condemned by Primal Contact 04:46 ..::OBSADA::.. Malte Gericke - Bass, Vocals Iván Hernández - Drums Ekaitz Garmendia - Guitars https://www.youtube.com/watch?v=pK0-c84ntnM SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:51:51
Rozmiar: 105.77 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Sijjin, czyli death/thrash metalowa formacja składająca się z muzyków takich grup jak Necros Christos, Extinction, Clockwork, Legen Beltza oraz Angelus Apatrida... Jezu kurwa chryste! FA Na ten materiał czekałem niecierpliwie od chwili, gdy popełniłem recenzję „Angel of the Eastern Gate”, czyli wydanej dwa lata temu demówki zespołu. I powiem od razu bez owijania w bawełnę, każdy jeden dzień mojego oczekiwania był wart tego, co znajdujemy na „Sumerian Promises”. O tym, że muzycy sroce spod ogona nie wypadli wiadomo już raczej wszem i wobec i każdy średnio rozgarnięty maniak death czy black metalu kojarzy Sijjin jako kontynuację Necros Christos. Nie da się ukryć, że podobieństw doszukać się tu nietrudno i w zasadzie gdybym miął się streszczać, to powiedziałbym że nowe oblicze Niemców to taki Necros Christos ze sporą domieszka Morbid Angel. Przede wszystkim brzmienie tego materiału jest bardzo charakterystyczne i dość podobne do tego, które pamiętamy choćby z „Doom of the Occult”, a jeśli dodamy do niego wokal Malte, to nawet głuchy rozpozna autorów nowych nagrań po jednej nutce. „Sumerian Promises” to głównie średnie tempa i ta niepodrabialna rytmika. Nie ma wątpliwości, że muzycy maja własny, ostatecznie już chyba ukształtowany styl i śmierć metal ich autorstwa wyznacza trendy a nie je naśladuje. Nawet biorąc pod uwagę wspomniane wcześniej wyraźne inspiracje ekipą Treya, to są one na tych nagraniach wyraźnie słyszalnym i rozpoznawalnym ale, mimo wszystko, dodatkiem. Wspomniałem o typowej rytmice, więc koniecznym też zdaje mi się nadmienić, że na „Sumerian Promises” zdecydowanie więcej jest wychyleń od schematu. Sijjin potrafią niespodziewanie przyśpieszyć czy zagęścić atmosferę prującą zwoje mózgowe solówką. In plus przemawia do mnie także fakt, że pod nowa nazwa zrezygnowano z ogromnej ilości, dłużących sie mimo wszystko chwilami, interludiów. Otrzymujemy zatem same konkrety bez niepotrzebnych ozdobników i to konkrety pod każdym względem. Sijjin kopie bowiem w dupę z taka siła, że pękają sznurówki. Ta muzyka ma odpowiednią sile, niebywały groove i brzmi cholernie ciężko a zarazem doskonale czytelnie. Trzy kwadranse przy „Sumerian Promoses” mijają jak z chuja strzelił i aż się chce niezwłocznie odtworzyć ten materiał ponownie. Zatem nie będę się dłużej rozwodził. Łapcie ten album bez wahania, bo to death metal najwyższych lotów. jesusatan I was very disappointed when German black deathers Necros Christos announced that they will split-up because they released some very good (maybe you can call them essential even) albums in their career. I was a bit happier when a friend told me that mastermind Mors Dalos Ra of Necros Christos aka Malte Gericke had formed a new band called Sijjin. The first sign of life was the demo Angel Of The Eastern Gate in 2019 which continued more or less the way Necros Christos had left after their disbanding as in quite cavernous songs with morbid riffs and very harsh and raw vocals. I would say that this output is not for easy listening but to take your time and listen to it intensely. Again, this friend I mentioned up above sent me a link of a new track by Sijjin which I had to check right away. And of course, this meant that a new album would follow, soon. Finally, today I got the new album as a promo in my mailbox, and I had to check it instantly. If you are familiar with the Necros Christos albums, you will probably notice that Sijjin have increased the speed in the songs and switched from pure death-doom to more death combined with thrash metal. Whilst the songs by Necros Christos lived from the mystical atmosphere that was created through some instrumental parts and the slow-paced, creeping songs, Sijjin define themselves through a very dense and intense atmosphere created through the driving riffs and the very catchy and twisting songs. But now let's go for the tracks with a little bit more into detail. I won't talk about all of course but I guess it's worth mentioning the most outstanding tracks in my opinion. Sumerian Promises starts with a very thrashy song. If it wasn't for deep vocals and the lower-tuned guitars it could be a very fast track by Slayer, I guess. This is quite a very big surprise right at the start of the album. The next tracks are very old school death metal. Straightforward riffs with thundering drums and the usual deep throated, somehow quite scratchy vocals by Malte. Sometimes some very melodic, Morbid Angel-like solos are built in the tracks which is very entertaining. The title track 'Sumerian Promises' is a very fast and furious track that increases its tension during the 4 minutes playing time. 'Unchain The Ghost' lives from its hypnotic and quite repetitive riffing and makes this track a very catchy one. Here and in 'White Mantras Bleed From Black Magic' you can also see clearly the thrash influences and the worship for Morbid Angel. Finally, 'Outer Chambers Of Entity' is a great and very thrashy song which could have been written by Slayer (at least the first minute of it). Again, this is a very catchy track which spreads evilness and hatred. The production is very well done, quite atmospheric and quite adequate for a death metal album. It was recorded in Black Storm Studios (Spain). Mix and the mastering was done by Ekaitz Garmendia, the guitarist of Sijjin. I would recommend this album to all Morbid Angel fans (the Morbid Angel albums from A-D) and to all hobby archaeologists who like to dig in the stuff of ancient Sumer. By the way, I read a few days ago that Nile will release a new album, too. Maybe this would be a great billing – Sijjin and Nile (and the location is a great historical museum, maybe in front of the Gate of Ishtar in the Pergamon Museum in Berlin) spookymicha666 ..::TRACK-LIST::.. 1. Daemon Blessex 03:52 2. Dagger of a Thousand Deaths 04:05 3. Those Who Wait to Enter 04:03 4. Sumerian Promises 04:08 5. Angel of the Eastern Gate 05:22 6. Passage: Hunting the Lizard 01:30 7. Unchain the Ghost 04:33 8. Darkness on Saqqara 03:38 9. White Mantras Bleed from Black Magic 04:28 10. Outer Chambers of Entity 05:17 11. Condemned by Primal Contact 04:46 ..::OBSADA::.. Malte Gericke - Bass, Vocals Iván Hernández - Drums Ekaitz Garmendia - Guitars https://www.youtube.com/watch?v=pK0-c84ntnM SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 4
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:50:46
Rozmiar: 352.42 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
Niepokojąca psychodelia, która leży u podstaw twórczości Robert'a, zostaje tutaj w pełni wyemitowana. ..::TRACK-LIST::.. Recorded live at 'Theatre Antique d'Orange', Orange, France, August 9th-10th, 1986. 1. Intro 2. Shake Dog Shake 3. Piggy In The Mirror 4. Play For Today 5. A Strange Day 6. Primary 7. Kyoto Song 8. Charlotte Sometimes 9. In Between Days 10. The Walk 11. A Night Like This 12. Push 13. One Hundred Years 14. A Forest 15. Sinking 16. Close To Me 17. Let's Go To Bed 18. Six Different Ways 19. Three Imaginary Boys 20. Boys Don't Cry 21. Faith 22. Give Me It 23. 10.15 Saturday Night 24. Killing An Arab 25. Sweet Talkin' Guy (End Credits) - Performer The Chiffons ..::OBSADA::.. Vocals, Guitar - Robert Smith Bass - Simon Gallup Drums - Boris Williams Keyboards, Guitar - Porl Thompson Keyboards, Percussion - Laurence Tolhurst https://www.youtube.com/watch?v=SXvEVl9MFB4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 8
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:49:16
Rozmiar: 3.84 GB
Peerów: 7
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. To reedycja krążka, który pierwotnie ukazał się w 1998 roku. Po raz pierwszy pojawia się tutaj Chris Peterson. Płyta to kolekcja nigdy wcześniej nie wydanych utworów, ekskluzywnych remixów, B- side’ów, zawarto także tutaj kompozycję "Monument" (Lost Classic Mix). Jazda obowiązkowa dla każdego fana industrialnego metalu! ..::TRACK-LIST::.. 1. Big Money (Remix) 4:22 Engineer, Mixed By - Anthony Valcic, Frontline Assembly Written By, Producer - Michael Balch 2. Vexation (Provo Mix) 6:37 Written By, Producer, Engineer, Mixed By - Michael Balch 3. Mental Distortion 6:52 Engineer, Mixed By - Greg Reely 4. Overkill (Surge Mix) 6:36 Edited By, Engineer, Mixed By - Greg Reely 5. Virus (Cauterized Mix) 4:51 Engineer, Mixed By - Greg Reely Guitar [Guitars] - Jeff Stoddard 6. Resist (Dislocated Mix) 5:28 Engineer, Mixed By - Greg Reely 7. Mutilate 5:44 Engineer, Mixed By - Greg Reely 8. Transtime 6:17 Engineer, Mixed By - Greg Reely 9. Re-Animate 5:44 Engineer, Mixed By - Greg Reely 10. Laughing Pain 5:46 Engineer, Mixed By - Greg Reely 11. The Blade (Worldwide Mix) 6:29 Engineer - Greg Reely Remix - Paul Kendall 12. Monument (Lost Classic Mix) 8:16 Engineer, Mixed By, Edited By - Greg Reely Featuring, Written By, Producer - Intermix 'Front Line Assembly 'Monument.' Re-release of a collection of unreleased tracks, exclusive remixes, B-sides and the infamous 'Monument (Lost Classic Mix)'. Digitally remastered using 24 Bit process on golden discs, ltd edition of 2000 numerated copies. MASS CD DG 1037' ..::OBSADA::.. Front Line Assembly: Bill Leeb - engineering, mixing Rhys Fulber - production, programming Michael Balch - engineering, mixing Additional musicians: Jeff Stoddard - guitar https://www.youtube.com/watch?v=MC7t2VLTJAg SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 8
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:48:01
Rozmiar: 167.78 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. To reedycja krążka, który pierwotnie ukazał się w 1998 roku. Po raz pierwszy pojawia się tutaj Chris Peterson. Płyta to kolekcja nigdy wcześniej nie wydanych utworów, ekskluzywnych remixów, B- side’ów, zawarto także tutaj kompozycję "Monument" (Lost Classic Mix). Jazda obowiązkowa dla każdego fana industrialnego metalu! ..::TRACK-LIST::.. 1. Big Money (Remix) 4:22 Engineer, Mixed By - Anthony Valcic, Frontline Assembly Written By, Producer - Michael Balch 2. Vexation (Provo Mix) 6:37 Written By, Producer, Engineer, Mixed By - Michael Balch 3. Mental Distortion 6:52 Engineer, Mixed By - Greg Reely 4. Overkill (Surge Mix) 6:36 Edited By, Engineer, Mixed By - Greg Reely 5. Virus (Cauterized Mix) 4:51 Engineer, Mixed By - Greg Reely Guitar [Guitars] - Jeff Stoddard 6. Resist (Dislocated Mix) 5:28 Engineer, Mixed By - Greg Reely 7. Mutilate 5:44 Engineer, Mixed By - Greg Reely 8. Transtime 6:17 Engineer, Mixed By - Greg Reely 9. Re-Animate 5:44 Engineer, Mixed By - Greg Reely 10. Laughing Pain 5:46 Engineer, Mixed By - Greg Reely 11. The Blade (Worldwide Mix) 6:29 Engineer - Greg Reely Remix - Paul Kendall 12. Monument (Lost Classic Mix) 8:16 Engineer, Mixed By, Edited By - Greg Reely Featuring, Written By, Producer - Intermix 'Front Line Assembly 'Monument.' Re-release of a collection of unreleased tracks, exclusive remixes, B-sides and the infamous 'Monument (Lost Classic Mix)'. Digitally remastered using 24 Bit process on golden discs, ltd edition of 2000 numerated copies. MASS CD DG 1037' ..::OBSADA::.. Front Line Assembly: Bill Leeb - engineering, mixing Rhys Fulber - production, programming Michael Balch - engineering, mixing Additional musicians: Jeff Stoddard - guitar https://www.youtube.com/watch?v=MC7t2VLTJAg SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 7
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:46:48
Rozmiar: 520.03 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Norwedzy z Borknagar milczeli pięć lat. Po dobrym True North nastąpiło delikatne przegrupowanie i miejsce na nabranie oddechu przed kolejnymi aktami tworzenia. Zawsze czekam na nową muzykę wielbicieli sił natury i nie inaczej było z nówką w postaci Fall, która będzie miała premierę pod koniec lutego za sprawą Century Media. Nie jestem odosobniony w oczekiwaniach, grupa ma wielu fanów w naszym kraju, którzy praktycznie od debiutu jej dopingują. Borkanagar ma to do siebie, że pomimo bardzo odważnego rozwoju artystycznego nigdy jakoś przesadnie nie naraził się wielbicielom black metalu, dzięki czemu jest słuchany przez evil metalowców, jak i tych lubujących się w bardziej melodyjnej muzyce. Øystein G. Brun, lider zespołu, ma talent do tworzenia płyt zbalansowanych, z odpowiednią dawką agresji i melodii. Fall i jej dwie poprzedniczki są w moim uznaniu utrzymane w bardzo podobnym klimacie, eksplorując te same rejony w swoim nieco rozmarzonym spojrzeniu na epicki black metal (tak, nadal uważam, że można używać tego określenia odnośnie Norwegów). Płytę zaczynają dwie bardzo potężne kompozycje, jakie znamy już z singli. Summits i Nordic Anthem to świetni przedstawiciele albumu, którzy zaostrzyli apetyty na całość. Utwory są totalnie inne, a jednak bardzo dobrze korespondują ze sobą i z całością płyty. Jak się generalnie okazało, wykręciły mój apetyt tak mocno, że pierwsze odsłuchy Fall wniosły rozczarowanie, spodziewałem się hitu za hitem, a płyta jednak taka nie jest. Daje wiele, oferuje całą gamę melodii, uczuć i emocji, ale jednak nie jest aż tak chwytliwa, jak wspomniane kompozycje. Trzeba tu się zmierzyć z dużą ilością muzyki zbitej w ten nieprzesadnie długi album. Żeby go poznać, musiałem wręcz rozłożyć go sobie na kompozycje i „zjadać” małymi porcjami, żeby się nie przeładować. Szczerze przyznaję, że uczucie zachwytu biło się tu z przesytem i tęsknotą za bardziej prostolinijną sztuką. Po tym rozbiciu na części pierwsze w końcu mogłem płytę w pełni docenić, a jest co. Przestrzeń i progresja stykają się tu z agresywnym krzykiem i podwójnymi stopami, a lekko melancholijne melodie Larsa zderzają się z wysoko śpiewanymi popisami Vortexa. Mam też wrażenie, że zespół na tej płycie poszedł silniej w partie śpiewane i nieco wolniejsze niż wcześniej, ustawiając Fall w miejscu najdelikatniejszej w dorobku. Praca włożona w ten album jest przeogromna. Kiedy jej słucham, nieustannie kołacze się w mojej głowie pytanie, w jaki sposób buduje się tak rozbudowany materiał. Czy to całe uwarstwienie przychodzi muzykom naturalnie, czy siedzą nad tym miesiącami, by znaleźć ulotnego ducha progresji. Trzeba by o to zapytać, by mieć pewność, ale tak czy siak należy mierzyć się z faktem, że Fall to kolejne dzieło przez duże D. Nie jestem w stanie jednoznacznie napisać, że album porwał mnie kompletnie, ale jest to muzyka, którą trzeba docenić. Cały jej kunszt, dbałość i oryginalność. Jednocześnie mam uczucie, że jest to album, który wyczerpuje pewien etap rozwoju zespołu i jeżeli czegoś on nie zmieni, to we mnie może już poklasku nie zyskać. Odkładam ją na półkę z naklejką „dobra” i czekam na genialną. Brzeźnicki Zachwycałem się „The True North” i wracam do niej systematycznie, nie powinniście się dziwić, że oczekiwałem nowego krążka Borknagar. Trwało to pięć lat, no i nareszcie jest. Ale czy nareszcie? Przyznam się, bez bicia i już na początku tej recenzji, że zespołowi nie udało się przebić doskonałej poprzedniczki. Ale i tak wraz z ilością odsłuchów ten krążek zyskuje. Przy pierwszym odsłuchu od „Fall” odrzuciła mnie nachalna melodyjność. Ten zespół już dawno nie jest synonimem zimnej agresji, ale też ilość ładnych melodii na tej płycie jest większa niż na poprzednich albumach. Trudno mi się było przebić początkiem przez tę gęstą, słodką masę. Ale z każdym odsłuchem szło lepiej i muszę powiedzieć, że pod tą powłoką znajdują się (znowu!) bardzo fajne numery. Co prawda nie wszystkie, ale sporo tutaj dobrego grania. Borknagar znów miesza i szuka w muzyce sprzed pięćdziesięciu lat, sporo tutaj inspiracji rockiem progresywnym czy hard rockiem. Natomiast mam wrażenie, że zespół nadto się w tym wszystkim rozwodzi, przez co na „Fall” mamy też sporo fragmentów po prostu nudnych. O ile poprzednia płyta trzymała mnie w zainteresowaniu od początku do końca, tak tutaj bardzo często chwilami ta muzyka mi umyka i zamienia się w nic nie znaczące tło. I niestety nie jest to jednostkowa sprawa. Odnoszę wrażenie, że Borknagar przesadził po prostu z czasem trwania tej płyty i popełnił grzech wielu kapel z ich stażem – nie zachowali umiaru. Im dalej w ten album, tym moim zdaniem gorzej. No, może nie gorzej, ale po prostu nudniej. Zespół chyba w którymś momencie wyłączył autocenzurę i stwierdził, że wszystkie dźwięki, jakie wymyślili są warte umieszczenia na płycie. Moim zdaniem nie do końca tak rzeczy się mają i przez to ten album sporo traci. Okrojenie go minimum o jedną czwartą długości przyniosłoby znakomity efekt. Z uwagi na powyższe, zapewne skończy się tak, że moje powroty do „Fall” będą sporadyczne. No trudno. A może to moje oczekiwania były zbyt duże? No ale po takim sztosie jak „The True North” miałem prawo. Oracle ..::TRACK-LIST::.. 1. Summits 07:58 2. Nordic Anthem 05:14 3. Afar 06:54 4. Moon 05:51 5. Stars Ablaze 08:26 6. Unraveling 04:33 7. The Wild Lingers 05:34 8. Northward 09:54 ..::OBSADA::.. Øystein G. Brun - Clean and Electric Guitars Lars A. Nedland - Keys and Vocals ICS Vortex - Bass and Vocals Jostein Thomassen - Lead Guitars Bjørn Dugstad Rønnow - Drums https://www.youtube.com/watch?v=OpnGndZskRI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 3
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:44:34
Rozmiar: 126.74 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Norwedzy z Borknagar milczeli pięć lat. Po dobrym True North nastąpiło delikatne przegrupowanie i miejsce na nabranie oddechu przed kolejnymi aktami tworzenia. Zawsze czekam na nową muzykę wielbicieli sił natury i nie inaczej było z nówką w postaci Fall, która będzie miała premierę pod koniec lutego za sprawą Century Media. Nie jestem odosobniony w oczekiwaniach, grupa ma wielu fanów w naszym kraju, którzy praktycznie od debiutu jej dopingują. Borkanagar ma to do siebie, że pomimo bardzo odważnego rozwoju artystycznego nigdy jakoś przesadnie nie naraził się wielbicielom black metalu, dzięki czemu jest słuchany przez evil metalowców, jak i tych lubujących się w bardziej melodyjnej muzyce. Øystein G. Brun, lider zespołu, ma talent do tworzenia płyt zbalansowanych, z odpowiednią dawką agresji i melodii. Fall i jej dwie poprzedniczki są w moim uznaniu utrzymane w bardzo podobnym klimacie, eksplorując te same rejony w swoim nieco rozmarzonym spojrzeniu na epicki black metal (tak, nadal uważam, że można używać tego określenia odnośnie Norwegów). Płytę zaczynają dwie bardzo potężne kompozycje, jakie znamy już z singli. Summits i Nordic Anthem to świetni przedstawiciele albumu, którzy zaostrzyli apetyty na całość. Utwory są totalnie inne, a jednak bardzo dobrze korespondują ze sobą i z całością płyty. Jak się generalnie okazało, wykręciły mój apetyt tak mocno, że pierwsze odsłuchy Fall wniosły rozczarowanie, spodziewałem się hitu za hitem, a płyta jednak taka nie jest. Daje wiele, oferuje całą gamę melodii, uczuć i emocji, ale jednak nie jest aż tak chwytliwa, jak wspomniane kompozycje. Trzeba tu się zmierzyć z dużą ilością muzyki zbitej w ten nieprzesadnie długi album. Żeby go poznać, musiałem wręcz rozłożyć go sobie na kompozycje i „zjadać” małymi porcjami, żeby się nie przeładować. Szczerze przyznaję, że uczucie zachwytu biło się tu z przesytem i tęsknotą za bardziej prostolinijną sztuką. Po tym rozbiciu na części pierwsze w końcu mogłem płytę w pełni docenić, a jest co. Przestrzeń i progresja stykają się tu z agresywnym krzykiem i podwójnymi stopami, a lekko melancholijne melodie Larsa zderzają się z wysoko śpiewanymi popisami Vortexa. Mam też wrażenie, że zespół na tej płycie poszedł silniej w partie śpiewane i nieco wolniejsze niż wcześniej, ustawiając Fall w miejscu najdelikatniejszej w dorobku. Praca włożona w ten album jest przeogromna. Kiedy jej słucham, nieustannie kołacze się w mojej głowie pytanie, w jaki sposób buduje się tak rozbudowany materiał. Czy to całe uwarstwienie przychodzi muzykom naturalnie, czy siedzą nad tym miesiącami, by znaleźć ulotnego ducha progresji. Trzeba by o to zapytać, by mieć pewność, ale tak czy siak należy mierzyć się z faktem, że Fall to kolejne dzieło przez duże D. Nie jestem w stanie jednoznacznie napisać, że album porwał mnie kompletnie, ale jest to muzyka, którą trzeba docenić. Cały jej kunszt, dbałość i oryginalność. Jednocześnie mam uczucie, że jest to album, który wyczerpuje pewien etap rozwoju zespołu i jeżeli czegoś on nie zmieni, to we mnie może już poklasku nie zyskać. Odkładam ją na półkę z naklejką „dobra” i czekam na genialną. Brzeźnicki Zachwycałem się „The True North” i wracam do niej systematycznie, nie powinniście się dziwić, że oczekiwałem nowego krążka Borknagar. Trwało to pięć lat, no i nareszcie jest. Ale czy nareszcie? Przyznam się, bez bicia i już na początku tej recenzji, że zespołowi nie udało się przebić doskonałej poprzedniczki. Ale i tak wraz z ilością odsłuchów ten krążek zyskuje. Przy pierwszym odsłuchu od „Fall” odrzuciła mnie nachalna melodyjność. Ten zespół już dawno nie jest synonimem zimnej agresji, ale też ilość ładnych melodii na tej płycie jest większa niż na poprzednich albumach. Trudno mi się było przebić początkiem przez tę gęstą, słodką masę. Ale z każdym odsłuchem szło lepiej i muszę powiedzieć, że pod tą powłoką znajdują się (znowu!) bardzo fajne numery. Co prawda nie wszystkie, ale sporo tutaj dobrego grania. Borknagar znów miesza i szuka w muzyce sprzed pięćdziesięciu lat, sporo tutaj inspiracji rockiem progresywnym czy hard rockiem. Natomiast mam wrażenie, że zespół nadto się w tym wszystkim rozwodzi, przez co na „Fall” mamy też sporo fragmentów po prostu nudnych. O ile poprzednia płyta trzymała mnie w zainteresowaniu od początku do końca, tak tutaj bardzo często chwilami ta muzyka mi umyka i zamienia się w nic nie znaczące tło. I niestety nie jest to jednostkowa sprawa. Odnoszę wrażenie, że Borknagar przesadził po prostu z czasem trwania tej płyty i popełnił grzech wielu kapel z ich stażem – nie zachowali umiaru. Im dalej w ten album, tym moim zdaniem gorzej. No, może nie gorzej, ale po prostu nudniej. Zespół chyba w którymś momencie wyłączył autocenzurę i stwierdził, że wszystkie dźwięki, jakie wymyślili są warte umieszczenia na płycie. Moim zdaniem nie do końca tak rzeczy się mają i przez to ten album sporo traci. Okrojenie go minimum o jedną czwartą długości przyniosłoby znakomity efekt. Z uwagi na powyższe, zapewne skończy się tak, że moje powroty do „Fall” będą sporadyczne. No trudno. A może to moje oczekiwania były zbyt duże? No ale po takim sztosie jak „The True North” miałem prawo. Oracle ..::TRACK-LIST::.. 1. Summits 07:58 2. Nordic Anthem 05:14 3. Afar 06:54 4. Moon 05:51 5. Stars Ablaze 08:26 6. Unraveling 04:33 7. The Wild Lingers 05:34 8. Northward 09:54 ..::OBSADA::.. Øystein G. Brun - Clean and Electric Guitars Lars A. Nedland - Keys and Vocals ICS Vortex - Bass and Vocals Jostein Thomassen - Lead Guitars Bjørn Dugstad Rønnow - Drums https://www.youtube.com/watch?v=OpnGndZskRI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-06-16 08:40:47
Rozmiar: 401.36 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
1 - 30 | 31 - 60 | 61 - 90 | ... | 1471 - 1500 | 1501 - 1530 | 1531 - 1560 | 1561 - 1590 | 1591 - 1620 | ... | 26191 - 26220 | 26221 - 26250 | 26251 - 26272 |