![]() |
|
|||||||||||||
Ostatnie 10 torrentów
Ostatnie 10 komentarzy
Discord
Kategoria:
Muzyka
Ilość torrentów:
21,824
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. Zespół VOMITVSANCTVS powstał wiosną 2023 r. w Ełku jako trio. Debiutancka płyta jest odzwierciedleniem pogardy dla kleru, wszelkich odmian religii oraz polityki. Pojawia się również problematyka wszechobecnej manipulacji, depresji i psychozy, którą wszyscy obserwują na co dzień. 'Przybywamy z mazurskiej otchłani przynosząc wam Dobrą Nowinę — nadchodzi Trójca Nieświęta, a wraz z nami rozpacz, ból i pożoga. Jesteśmy ropiejącą wydzieliną pogardy, jesteśmy VomitvsanctvS!' Muzyka na debiutancki album została nagrana samodzielnie przez zespół, natomiast całość zmiksował i poddał masteringowi gitarzysta zespołu – Preacher. Logo zespołu wykonał Franciszek „Trommeslager” Skalski, natomiast za okładkę albumu odpowiada muzyk zespołu – Reverend. Za warstwę liryczną płyty odpowiadają: wokalista Ravenerd Pest oraz Marcin „Kira” Petruk – wokalista lubelskiej formacji Nihili i Oskar Adasiewicz. Autorami zdjęć zespołu jak i fotografii w booklecie są Jarosław Popławski i Bang Your Head Live Photography. ..::TRACK-LIST::.. 1. Voices 04:07 2. Plaga 03:30 3. Reverend 03:19 4. Pestilence 05:18 5. redruM 03:53 6. Cathoslut 03:42 7. Zgnilizna 04:55 8. Secretion of Contempt 04:25 ..::OBSADA::.. Bass, Vocals - Reverend Pest Drums - Prophet Guitar - Preacher https://www.youtube.com/watch?v=iJc07Nz8sPc SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-09 12:12:09
Rozmiar: 242.51 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. Dissection have been pioneers in their own sense on the black metal scene. This DVD is a lasting, fitting and benevolent tribute to the late Jon Nödtveidt of this highly underrated Black metal outfit. The sound quality and picture clarity is eloquent and the manner, in which the members of Dissection go about doing what they do best, is remarkable. ‘Night’s Blood,’ is the first full length track of the DVD and starts kicks of an epic journey into the most well documented concert featuring Jon Nödtveidt. Of course, the highlight of this DVD is waiting in anticipation for ‘No Dreams Breed In Breathless Sleep’ which is followed immediately by ‘Where Dead Angels Lie.’ Without doubt, ‘Where Dead Angels Lie’ is the best song written by Dissection and perhaps the best song ever written in the history of black metal. Melodic, melancholic and hauntingly beautiful, it epitomizes everything that black metal should be. The track ‘Soulreaper,’ comes before ‘No Dreams Breed In Breathless Sleep.’ And as ‘No Dreams Breed In Breathless Sleep’ is played, all the band members stand behind a curtain of smoke, waiting for their cue to play the epic ‘Where Dead Angels Lie.’ When the song starts, the reception it gets is excellent, as Jon doesn’t announce the name of the song but the Dissection faithful know which track it is. As the song is belted out, Tomas Asklund’s surgeon-like precision drumming holds the song together and what is remarkable is that Tomas Asklund plays with quiet efficiency He seems to know exactly what he’s doing and seems extremely chilled out at the task he’s performing. The guitar and bass work is up to the mark and with excellent sound production and re-mastering and is as crisp as a pack of freshly opened crackers. ‘Thorns Of Crimson Death’ and ‘The Somberlain’ are two exceptional songs that sound phenomenal when played live and seeing that these two tracks were constantly on their set list, it was no wonder to see them pull it of so flawlessly. The other songs on this DVD are played with timely proficiency and skill, but without a doubt, the most awe-inspiring moment is watching ‘Where Dead Angels Lie’ being played by Jon. R.I.P. Jon Nödtveidt. You will always be remembered. Prolix 89 ..::TRACK-LIST::.. 1. Intro: At the Fathomless Depths 2. Nights Blood 3. Frozen 4. Maha Kali 5. Soulreaper 6. No Dreams Breed in Breathless Sleep 7. Where Dead Angels Lie 8. Retribution... Storm of the Lights Bane 9. Unhallowed 10. Thorns of Crimson Death 11. Heavens Damnation 12. In the Cold Winds of Nowhere 13. Elizabeth Bathori 14. The Somberlain 15. A Land Forlorn Extras: 1. Interview with Jon Nödtveidt 2. Photo Gallery Slideshow 3. Music Video 'Starless Aeon' 4. Credits 5. 'Black Horizons' live (hidden) 6. Backstage clip (hidden) ..::OBSADA::.. Jon Nödtveidt (R.I.P. 2006) - Guitars, Vocals Set Teitan - Guitars Tomas Asklund - Drums https://www.youtube.com/watch?v=7lX4iV4QR44 SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-09 10:53:53
Rozmiar: 7.53 GB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. Trzeci album niesamowitego zespołu z Argentyny grającego avantgardowy black metal! Following the band's first two instrumental albums, AlphA and Beta, Psicosfera emerges with their third installment, titled Summa Negativa. This album is a predatory plunge into pitch-black darkness of avant-garde black metal. The album illuminates the souls of the damned with its devilish fangs. The new material is a reflection of Psicosfera’s ongoing evolution, driven by ceaseless march of time. With a blend of uncompromising determination and the introduction of vocals, alongside the liberation of an even fiercer facet of the band’s creativity, the new material relentlessly pushes the boundaries beyond their prior instrumental efforts. Spanning their previous two albums, the band absorbed its influences, mastered the emotional depth of those records and honed their craft meticulously. Five years after their second album, the band’s journey has culminated in Summa Negativa, which materializes as a sinister reflection of contemporary darkness, seamlessly morphing the vision of genre’s progenitors into a contemporary realm that is both relentless and audacious. By skillfully weaving dissonance and melody through inventive manipulation, complemented by genuinely dreadful riffs, the album creates an encapsulated universe that embraces the essence of despair, melancholy, aggression, and hostility. Summa Negativa emerges not as a nostalgic reverie, but as a reflection of modern nihilistic void. The darkness, evil, and despair within aren’t mere obligatory components; they mirror the current, profound upheavals of the soul of man. This essence imbues Summa Negativa with unparalleled vitality. As such, Psicosfera’s new album holds the promise of elation - for seekers of evolving flux, for those who embrace musical development - while remaining devotional to the spirit. ..::TRACK-LIST::.. 1. Rising River of Frustration 4:45 2. Pernicious Oblivion pt. 1 4:41 3. Pernicious Oblivion pt. 2 5:02 4. Gamma (interlude) 0:47 5. Taste of Triumph 4:09 6. Dismal Landscape of Disillusion and Rejection 5:53 7. Contortionist of Perception 6:00 8. Tartarus 5:35 ..::OBSADA::.. Gabriel Sabatini - Guitars Gabriel Luque - Guitars Julián Reggi - Vocals Juan Facundo Brinville - Drums Alan Ponce - Bass https://www.youtube.com/watch?v=AWAMMXa72xQ SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-09 10:37:56
Rozmiar: 90.89 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. Trzeci album niesamowitego zespołu z Argentyny grającego avantgardowy black metal! Following the band's first two instrumental albums, AlphA and Beta, Psicosfera emerges with their third installment, titled Summa Negativa. This album is a predatory plunge into pitch-black darkness of avant-garde black metal. The album illuminates the souls of the damned with its devilish fangs. The new material is a reflection of Psicosfera’s ongoing evolution, driven by ceaseless march of time. With a blend of uncompromising determination and the introduction of vocals, alongside the liberation of an even fiercer facet of the band’s creativity, the new material relentlessly pushes the boundaries beyond their prior instrumental efforts. Spanning their previous two albums, the band absorbed its influences, mastered the emotional depth of those records and honed their craft meticulously. Five years after their second album, the band’s journey has culminated in Summa Negativa, which materializes as a sinister reflection of contemporary darkness, seamlessly morphing the vision of genre’s progenitors into a contemporary realm that is both relentless and audacious. By skillfully weaving dissonance and melody through inventive manipulation, complemented by genuinely dreadful riffs, the album creates an encapsulated universe that embraces the essence of despair, melancholy, aggression, and hostility. Summa Negativa emerges not as a nostalgic reverie, but as a reflection of modern nihilistic void. The darkness, evil, and despair within aren’t mere obligatory components; they mirror the current, profound upheavals of the soul of man. This essence imbues Summa Negativa with unparalleled vitality. As such, Psicosfera’s new album holds the promise of elation - for seekers of evolving flux, for those who embrace musical development - while remaining devotional to the spirit. ..::TRACK-LIST::.. 1. Rising River of Frustration 4:45 2. Pernicious Oblivion pt. 1 4:41 3. Pernicious Oblivion pt. 2 5:02 4. Gamma (interlude) 0:47 5. Taste of Triumph 4:09 6. Dismal Landscape of Disillusion and Rejection 5:53 7. Contortionist of Perception 6:00 8. Tartarus 5:35 ..::OBSADA::.. Gabriel Sabatini - Guitars Gabriel Luque - Guitars Julián Reggi - Vocals Juan Facundo Brinville - Drums Alan Ponce - Bass https://www.youtube.com/watch?v=AWAMMXa72xQ SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-09 10:34:17
Rozmiar: 270.32 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
Conflict nigdy nie robił niczego byle jak i ten show to udowadnia! ..::TRACK-LIST::.. 1. Banned From The UK (Crass cover) 2. Piss In The Ocean 3. Big A Little A (Crass cover) 4. Increase The Pressure 5. The Serenade Is Dead 6. You Said That 7. From Protest To Resistance 8. To Whom It May Concern 9. Big Hands (Crass cover) 10. So What (Crass cover) 11. I Ain't Thick (It's Just A Trick) (Crass cover) 12. G's Song (Crass cover) 13. Contaminational Power (Crass cover) 14. Cruise 15. Major General Despair (Crass cover) 16. One Nation Under The Bomb 17. Bomb (Crass cover) 18. Punk Is Dead (Crass cover) 19. Rival Tribal Revel Rebel (Crass cover) 20. Statement 21. The Day Before 22. This Is The A.L.F. 23. Tough Shit Mickey 24. Reality Whitewash (Crass cover) 25. Working Class Rip Off (Crass cover) 26. Mighty And Superior 27. Do They Owe Us A Living (Crass cover) 28. How Does It Feel (Crass cover) 29. This Is Not Enough 30. Positive Junk 31. The System Maintains 32. Berkshire Cunt Recorded Saturday 18th April during the "Gathering of the 5,000" concert at Brixton Academy, London - 1987. ..::OBSADA::.. Vocals - Colin Jerwood, Kerry Bovell, Maria Carreno, Steve Ignorant Vocals [Additional] - Benjamin Zephaniah Bass - Paul Hoddy Drums - Francisco Carreno Guitar - Kevin Webb Saxophone - James Van Leer, Peter Grant https://www.youtube.com/watch?v=rJEXCZyI1vY&list=PL_9jvKMDqN6HJUfuSyMkKWM0v_Js_WYIm SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-09 08:57:24
Rozmiar: 188.05 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
Conflict nigdy nie robił niczego byle jak i ten show to udowadnia! ..::TRACK-LIST::.. 1. Banned From The UK (Crass cover) 2. Piss In The Ocean 3. Big A Little A (Crass cover) 4. Increase The Pressure 5. The Serenade Is Dead 6. You Said That 7. From Protest To Resistance 8. To Whom It May Concern 9. Big Hands (Crass cover) 10. So What (Crass cover) 11. I Ain't Thick (It's Just A Trick) (Crass cover) 12. G's Song (Crass cover) 13. Contaminational Power (Crass cover) 14. Cruise 15. Major General Despair (Crass cover) 16. One Nation Under The Bomb 17. Bomb (Crass cover) 18. Punk Is Dead (Crass cover) 19. Rival Tribal Revel Rebel (Crass cover) 20. Statement 21. The Day Before 22. This Is The A.L.F. 23. Tough Shit Mickey 24. Reality Whitewash (Crass cover) 25. Working Class Rip Off (Crass cover) 26. Mighty And Superior 27. Do They Owe Us A Living (Crass cover) 28. How Does It Feel (Crass cover) 29. This Is Not Enough 30. Positive Junk 31. The System Maintains 32. Berkshire Cunt Recorded Saturday 18th April during the "Gathering of the 5,000" concert at Brixton Academy, London - 1987. ..::OBSADA::.. Vocals - Colin Jerwood, Kerry Bovell, Maria Carreno, Steve Ignorant Vocals [Additional] - Benjamin Zephaniah Bass - Paul Hoddy Drums - Francisco Carreno Guitar - Kevin Webb Saxophone - James Van Leer, Peter Grant https://www.youtube.com/watch?v=rJEXCZyI1vY&list=PL_9jvKMDqN6HJUfuSyMkKWM0v_Js_WYIm SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-09 08:52:58
Rozmiar: 544.72 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
CD: Felicjan Andrzejczak - Zawsze Ten Sam [2006]
Quality: FLAC 16Bit-44.1kHz 01. Jolka, Jolka pamiętasz [0:06:12.66] 02. Peron łez [0:03:08.18] 03. Trzeci akt [0:04:16.16] 04. Noc komety [0:04:06.93] 05. Ekstaza (Nie okłamuj, że to miłość) [0:04:39.65] 06. Siedem nocy [0:03:19.26] 07. Zapach kobiety [0:04:32.49] 08. Stare sprawy [0:03:35.98] 09. Nie jestem retro [0:03:27.30] 10. Już się nie poprawię [0:03:57.89] 11. Gdybyś była inna [0:03:12.56] 12. Dawna miłość [0:03:43.40] 13. Gdy gram [0:04:45.08] 14. Czas ołowiu [0:04:45.65] 15. Jestem zmęczony - to minie [0:03:52.52] 16. Ekscentryczny dance [0:03:41.70] 17. Chyba dzisiaj nie zaśniemy [0:04:25.36] 18. Zagubiony klucz [0:04:02.98] 19. Zawsze ten sam [0:04:28.06] ![]()
Seedów: 40
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 20:17:03
Rozmiar: 530.34 MB
Peerów: 0
Dodał: rajkad
Opis
..::INFO::..
Cymande to brytyjska grupa funkowa, która pierwotnie działała na początku lat 70. Nazwa zespołu wywodzi się od słowa calypso oznaczającego „gołębicę”, które symbolizuje pokój i miłość; „Dove” to także tytuł jednej z ich najbardziej znanych piosenek. Wstawka zawiera szóstą, najnowszą płytę studyjną zespołu. Title: Renascence Artist: Cymande Country: Wielka Brytania Year: 2025 Genre: Soul, Funk Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 320 Kbps ..::TRACK-LIST::.. A1 Chasing An Empty Dream A2 Road to Zion A3 Only One Way (feat. Celeste) A4 Coltrane A5 Sweeden B1 How We Roll (feat. Jazzie B) B2 Heart of the Willing B3 I Wanna Know B4 Darkest Night B5 Carry the Word ![]()
Seedów: 12
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:36:27
Rozmiar: 121.41 MB
Peerów: 42
Dodał: Uploader
Opis
..::INFO::..
Debiutancki album australijskiego zespołu grającego ska. Title: The Seen Artist: Seen Country: Australia Year: 1998 Genre: Ska, Reggae Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 320 Kbps ..::TRACK-LIST::.. 1 Rudeboys Lament 2 Sally Brown 3 Space Girl 4 Proazc Man 5 Mr & Mrs 6 Apache ![]()
Seedów: 12
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:36:11
Rozmiar: 80.59 MB
Peerów: 43
Dodał: Uploader
Opis
..::INFO::..
Drugi album studyjny nowozelandzkiego zespołu skapunkowego. Artist: Battleska Galactica Title: Songs From the Crypt Country: Nowa Zelandia Year: 2005 Genre: SkaPunk Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 320 Kbps ..::TRACK-LIST::.. 1.Chemical Warfare 2.Idiots & Icarus Wings 3.Frank & Beans 4.Safety 5.Brother Thom 7.Festa di Carne Part II 8.Rock You Like a Candy Cane 9.Soundtrack 10.Stinkin’ Linkin ![]()
Seedów: 11
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:35:55
Rozmiar: 74.72 MB
Peerów: 39
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Artist: Dragonauta Album: Omega Pentagram Country: Argentina Release date: 2013 Genre: Psychedelic Stoner/Doom Metal Format: MP3 Bitrate: 320 kbps Duration: 00:52:03 ...( TrackList )... 01 - Frozen Neptunian Demons [00:05:23] 02 - I. The Talking Snake II. The Witch Hammer [00:08:04] 03 - Nautilus 666 [00:03:34] 04 - Seven Rings Of Saturn [00:06:28] 05 - I Am The Frost Thrones [00:06:36] 06 - Jupiterian Sword Of Annihilation [00:04:17] 07 - Iron Planet [00:07:12] 08 - Black Horn Messiah [00:10:27] ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:25:55
Rozmiar: 119.55 MB
Peerów: 0
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Genre: Stoner/Doom Metal Country of artist (band): USA Year of publication: 2025 Audio codec: MP3 Rip type: tracks Audio bitrate: 320 kbps Duration: 22:31 ...( TrackList )... 1. First Frost 2. The Bottom 3. Excavation 4. No Ritual 5. The Return ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:25:55
Rozmiar: 52.17 MB
Peerów: 0
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Genre: Stoner/Doom Metal Country of artist (band): UK Year of publication: 2025 Audio codec: MP3 Rip type: tracks Audio bitrate: 320 kbps Duration: 00:38:09 ...( TrackList )... 1. Zeus Among The Clouds (05:26) 2. Prometheus Unbound (03:37) 3. Medusa's Lament (03:04) 4. Underworld Love (03:35) 5. Persephone's Return (03:11) 6. The Minotaur's Labyrinth (03:36) 7. King Midas' Curse (02:48) 8. Pandora's Reckoning (03:35) 9. Aphrodite's Dream (02:48) 10. Guardians Of The Gates (03:52) 11. Cerberus' Lullaby (04:39) 12. The River Styx (02:58) ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:25:55
Rozmiar: 101.39 MB
Peerów: 0
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Title: Lightning In A Bottle Artist: Pentagram Year: 2025 Genre: Doom-Metal Country: USA Duration: 00:52:05 Format/Codec: MP3 Audio bitrate: 320 kbps ...( TrackList )... 01. Live Again (03:34) 02. In The Panic Room (03:31) 03. I Spoke To Death (03:40) 04. Dull Pain (03:30) 05. Lady Heroin (05:32) 06. I'll Certainly See You In Hell (02:08) 07. Thundercrest (03:01) 08. Solve The Puzzle (03:12) 09. Spread Your Wings (03:31) 10. Lightning In A Bottle (04:40) 11. Walk The Sociopath (04:49) 12. Start The End (Bonus Track) (03:55) 13. Might Just Wanna Be Your Fool (Bonus Track) (02:27) 14. Lady Heroin (Pre-Edit Rough Mix Bonus Track) (04:28) ![]()
Seedów: 18
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 15:25:50
Rozmiar: 123.32 MB
Peerów: 1
Dodał: Uploader
Opis
---------------------------------------------------------------------
Budka Suflera - Underground (1994) Artist...............: Budka Suflera Album................: Underground Genre................: Rock Source...............: CD Year.................: 1994 Ripper...............: Exact Audio Copy (Secure mode) & Asus CD-S520 Codec................: Free Lossless Audio Codec (FLAC) Version..............: reference libFLAC 1.2.1 20070917 Quality..............: Lossless, (avg. compression: 57 %) Channels.............: Stereo / 44100 HZ / 16 Bit Tags.................: VorbisComment Included.............: NFO, M3U, CUE Covers...............: Front Tracklisting 1. Budka Suflera - Magic ship [06:19] 2. Budka Suflera - Sen o dolinie [04:27] 3. Budka Suflera - Blues George'a Maxell'a [04:36] 4. Budka Suflera - Piosenka, ktorą być może napisałby Artur Rimbaud[04:40] 5. Budka Suflera - Wycieczka [06:03] 6. Budka Suflera - Szpital Św. Jakuba [04:23] 7. Budka Suflera - Bałagan na strychu [03:57] 8. Budka Suflera - Zdarzenie [07:31] 9. Budka Suflera - Biały demon [03:08] 10. Budka Suflera - Lubię ten stary obraz [08:41] 11. Budka Suflera - Memu miastu do widzenia [03:32] 12. Budka Suflera - Suita na dwa światła warszawskie [04:23] 13. Budka Suflera - Z dalekich wypraw [03:04] Playing Time.........: 01:04:50 Total Size...........: 373,00 MB ![]()
Seedów: 64
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 14:24:59
Rozmiar: 376.45 MB
Peerów: 12
Dodał: rajkad
Opis
...( Info )...
Artist: Eugenia Choe Album: So We Speak Year: 2025 Genre: Jazz Quality: FLAC 24Bit-88.2kHz ...( Opis )... Eugenia Choe, koreańsko-amerykańska pianistka i kompozytor jazzowy, jest jednym z najbardziej szanowanych muzyków jej pokolenia. Po wczesnym dzieciństwie w Korei Południowej, spędziła szereg lat w L.A., Atlancie, Chicago i Nowym Jorku. ...( TrackList )... 01. Margie 02. This or That 03. So We Speak 04. Fly 05. Nabiya 06. River Farm 07. You Get What You Paid For 08. After All 09. Silver Lining ![]()
Seedów: 106
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 07:38:47
Rozmiar: 651.96 MB
Peerów: 32
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Artist: Wilco Album: A Ghost Is Born (Expanded Edition) Year: 2025 Genre: Indie rock, alternative rock, alternative country, art rock experimental rock folk rock Format: mp3 320 kbps ...( TrackList )... Disc 1 01. At Least That's What You Said 02. Hell Is Chrome 03. Spiders (Kidsmoke) 04. Muzzle of Bees 05. Hummingbird 06. Handshake Drugs 07. Wishful Thinking 08. Company in My Back 09. I'm a Wheel 10. Theologians 11. Less Than You Think 12. The Late Greats Disc 2 01. At Least That’s What You Said (8-13-02 SOMA-Chicago Version) 02. Hell Is Chrome (10-5-03 SOMA-Chicago Version) 03. Spiders (Kidsmoke) (9-28-03 SOMA-Chicago Version) 04. Muzzle Of Bees (7-15-03 SOMA-Chicago Version) 05. Hummingbird (2-8-02 SOMA-Chicago Version) 06. Handshake Drugs (11-13-03 Sear Sound-NYC Version) 07. Wishful Thinking (11-1-03 Sear Sound-NYC Version) 08. Company In My Back (2-8-03 Hothouse-St. Kilda, Melbourne Version) 09. I’m A Wheel (August 2002 SOMA-Chicago Version) 10. Theologians (3-19-03 SOMA-Chicago Version) 11. Less Than You Think (11-11-03 Sear Sound-NYC Version) 12. The Late Greats (7-19-03 SOMA-Chicago Version) 13. Kicking Television (3-18-03 SOMA-Chicago Version) 14. The High Heat (2-5-02 SOMA-Chicago Version) 15. Panthers (March 2003 SOMA-Chicago Version) 16. Diamond Claw (3-21-03 SOMA-Chicago Version) 17. Bob Dylan’s 49th Beard (June 2002 SOMA-Chicago Version) 18. More Like The Moon (2-8-02 SOMA-Chicago Version) 19. Improbable Germany (10-7-03 SOMA-Chicago Version) ![]()
Seedów: 451
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 07:37:48
Rozmiar: 335.13 MB
Peerów: 99
Dodał: Uploader
Opis
"Za ostatni grosz" – piąty studyjny album zespołu Budka Suflera wydany w 1996 przez wytwórnię płytową TA Music.
Lista utworów 1 „Za ostatni grosz” (Romuald Lipko – Marek Dutkiewicz) – 5:05 2 „Wszystko to widział świat” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:15 3 „Rock'n'roll na dobry początek” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 3:54 4 „Kto zrobił mi ten żart” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:26 5 „Nie taki znów wolny” (Romuald Czystaw – Andrzej Mogielnicki) – 5:12 6 „Teraz rób co chcesz” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:23 7 „Rok dwóch żywiołów” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:32 8 „Memu miastu na do widzenia” (Romuald Lipko – Adam Sikorski) – 2:58 bonusy(CD 1996) 9 „Nie wierz nigdy kobiecie” (Jan Borysewicz i Romuald Lipko[3] – Andrzej Mogielnicki) – 5:01 10 „Bez satysfakcji” (Jan Borysewicz – Andrzej Mogielnicki) – 4:01 11 „Nie ma końca tej podróży” (Jan Borysewicz – Andrzej Mogielnicki) – 4:25 ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 07:34:04
Rozmiar: 330.49 MB
Peerów: 13
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
składanka mireczka-a takie tam vol.35 Gatunek: Dance,Disco,Vixa/Pompa Rok:2025 mp3@128-320kbps CZAS:01:35:00 ...( TrackList )... 1.Boski Heniek - Leje Drina (prod. MALOS & NERUS) 2.Avalanche - Bella Ciao 3.La Fuente - Ratata (Crucian Bootleg) 4.Malik Montana x NORBSON - Do Tańca (Rados Edit) 2025 5.Global Deejays & Envegas - We Are The Nights (DYMEJSZYN & NYGA Mashup) 2025 6.OKI + Sobel - szary blok (FAIR PLAY REMIX) 7.OKI + Sobel - szary blok ( CLIMO REMIX ) 8.Gorillaz - Feel Good Inc. (Dj Grzechuu Remix) 2025 9.Malos & Toneex & Lucass'G & Koleq - Let Me See U (DJ KLEVEX MASH) 10.Rocco & No Doubt feat. DANIL vs. Sound Bass - Everybody don't speak (spacedj Mush EDIT) 2025 11.Marc Korn - You Spin Me Round (Like A Record) (Scotty Remix Edit) 12.Marc Korn - You Spin Me Round (Like A Record) (Scotty Remix Extended) 13.Vini Vici & LUNAX & Mark Neve feat. Widemode - Born Again (Babylonia) 14.Pazoo & Guterzogene Asis - Feuerzeug 15.Axway - Over U (Crucian Bootleg) 16.Kabe & Miszel feat. MATSON & Sound Bass vs. Fuze - Bon apetit (spacedj Mush EDIT) 2025 17.Dawid Obserwator feat. NinoOficjalnie - Ta dziewczyna (FRYCEK REMIX) 18.Harris & Ford & 2 Engel & Charlie - Explodiert 19.Age Of Love - The Age Of Love (Crucian Bootleg) 20.Tove Lo vs. Hippie Sabotage & Pumpsound vs. Vawerman - Roses habits (spacedj Mush EDIT) 2025 21.Eelke Kleijn - Transmission (Crucian Bootleg) 22.Dj Boozywoozy & Armin Van Burren feat. Toxic vs. BendyX - Ping pong party affair (spacedj Mush EDIT) 2025 23.Felix - Don't You Want Me (Bootleg) 24.Crystal Rock x Lawstylez x Tiidex - Let Her Go 25.Fred Again.. & Swedish House Mafia & Future - Turn On The Lights again.. (Bootleg) 26.ZIGGY X & KLEVEX - Thiz Rox (Rados Mash) 2025 27.Tribbs, Bright Sparks - Drink & Drugs & Sex & Money (Ben Nicky Remix) 28.Vorontsov D feat. Lil Jon & The East Side Boyz - Ill Give You Master Blaster (BabRoV Mix) 29.Żabson vs. Benny Benassi x ENDRIU - SEXOHOLIK (Satisfaction w Vixie) 30.REWIlO - What You See (Original Mix) ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-08 05:40:08
Rozmiar: 219.08 MB
Peerów: 0
Dodał: mireczek19
Opis
---------------------------------------------------------------------
Budka Suflera - Ona Przyszła Prosto z Chmur --------------------------------------------------------------------- Artist...............: Budka Suflera Album................: Ona Przyszła Prosto z Chmur Genre................: Rock Source...............: CD Year.................: 1996 Ripper...............: Exact Audio Copy (Secure mode) & Asus CD-S520 Codec................: Free Lossless Audio Codec (FLAC) Version..............: reference libFLAC 1.2.1 20070917 Quality..............: Lossless, (avg. compression: 59 %) Channels.............: Stereo / 44100 HZ / 16 Bit Tags.................: VorbisComment Included.............: NFO, M3U, CUE Covers...............: Front Back CD --------------------------------------------------------------------- Tracklisting --------------------------------------------------------------------- 1. Budka Suflera - Ona Przyszła Prosto z Chmur [04:35] 2. Budka Suflera - Słońca Jakby Mniej [04:57] 3. Budka Suflera - Archipelag [05:25] 4. Budka Suflera - Motyw z Jasnorzewskiej [04:56] 5. Budka Suflera - Tyle z Tego Masz [05:02] 6. Budka Suflera - Sekret [04:48] 7. Budka Suflera - Planeta Smoka [09:55] 8. Budka Suflera - Słońca Jakby Mniej (Anna) [04:56] Playing Time.........: 44:38 Total Size...........: 262,88 MB ![]()
Seedów: 52
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 20:44:29
Rozmiar: 265.70 MB
Peerów: 40
Dodał: rajkad
Opis
"Za ostatni grosz" – piąty studyjny album zespołu Budka Suflera wydany w 1996 przez wytwórnię płytową TA Music.
Lista utworów 1 „Za ostatni grosz” (Romuald Lipko – Marek Dutkiewicz) – 5:05 2 „Wszystko to widział świat” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:15 3 „Rock'n'roll na dobry początek” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 3:54 4 „Kto zrobił mi ten żart” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:26 5 „Nie taki znów wolny” (Romuald Czystaw – Andrzej Mogielnicki) – 5:12 6 „Teraz rób co chcesz” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:23 7 „Rok dwóch żywiołów” (Romuald Lipko – Andrzej Mogielnicki) – 4:32 8 „Memu miastu na do widzenia” (Romuald Lipko – Adam Sikorski) – 2:58 bonusy(CD 1996) 9 „Nie wierz nigdy kobiecie” (Jan Borysewicz i Romuald Lipko[3] – Andrzej Mogielnicki) – 5:01 10 „Bez satysfakcji” (Jan Borysewicz – Andrzej Mogielnicki) – 4:01 11 „Nie ma końca tej podróży” (Jan Borysewicz – Andrzej Mogielnicki) – 4:25 ![]()
Seedów: 10
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 20:44:26
Rozmiar: 330.49 MB
Peerów: 2
Dodał: rajkad
Opis
---------------------------------------------------------------------
Marek Surzyn - Miks --------------------------------------------------------------------- Artist...............: Marek Surzyn Album................: Miks Genre................: Rock Source...............: CD Year.................: 1999 Ripper...............: Exact Audio Copy 0.9b4 & HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B Codec................: Free Lossless Audio Codec (FLAC) Version..............: reference libFLAC 1.2.1 20070917 Quality..............: Lossless, (avg. compression: 67 %) Channels.............: Stereo / 44100 HZ / 16 Bit Tags.................: ID3 v1.1, ID3 v2.3VorbisComment Included.............: NFO, M3U, LOG, CUE --------------------------------------------------------------------- Tracklisting --------------------------------------------------------------------- 1. (00:02:46) Marek Surzyn - Tak sie robi historie 2. (00:02:57) Marek Surzyn - Teleportacja 3. (00:03:58) Marek Surzyn - Time table 4. (00:04:34) Marek Surzyn - D.L.95. 5. (00:02:28) Marek Surzyn - Terminator 6. (00:02:54) Marek Surzyn - Hesitate blues 7. (00:02:43) Marek Surzyn - Romans na dwie osme 8. (00:03:11) Marek Surzyn - Wiatr i strzyga 9. (00:03:44) Marek Surzyn - Lady funk 10. (00:05:09) Marek Surzyn - Wild minds 11. (00:03:05) Marek Surzyn - Bierz,co chcesz 12. (00:06:25) Marek Surzyn - Hejnal 13. (00:02:31) Marek Surzyn - Odpad atomowy 14. (00:05:16) Marek Surzyn - Boom 15. (00:04:40) Marek Surzyn - Power of cool mix 99 16. (00:03:05) Marek Surzyn - 15 B.M. 17. (00:02:26) Marek Surzyn - Rozmowy Playing Time.........: 01:01:55 Total Size...........: 418,70 MB ![]()
Seedów: 5
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 20:44:22
Rozmiar: 418.99 MB
Peerów: 0
Dodał: rajkad
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. To po prostu album popowy! Tak naprawdę nie ma o czym mówić - kilka pięknie zaaranżowanych piosenek popowych, nagranych organicznie z zespołem i zmiksowanych w najwspanialszy możliwy sposób przez Bjarn'e Stensliego... ..::TRACK-LIST::.. 1. Dancing Headlights 4:36 2. Love vs. The World 3:53 3. The Great Upsetter 4:00 4. Hurdle 3:03 5. Hollow 3:56 6. Summer Rain 4:42 7. Living It Strange 3:52 8. Some Miserable Morning 4:31 https://www.youtube.com/watch?v=00Es-otvIlc SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 18:59:15
Rozmiar: 393.30 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. Twórczość Kate Bush stanowi doskonały przykład ambitnej muzyki pop. Z jednej strony jest to wciąż pop, czyli granie łatwe w odbiorze, o dużych walorach rozrywkowych. Z drugiej zaś bardziej obyci słuchacze mogą docenić wokalny oraz kompozytorski kunszt artystki, a także wykraczające poza popowe schematy aranżacje. Bush zaczęła tworzyć własny repertuar już pod koniec lat 60., w wieku jedenastu lat. Przez długi czas nie udawało się jednak zainteresować nim nikogo z muzycznego przemysłu. Wszystko zmieniło się w połowie następnej dekady, gdy taśmy z demówkami nastoletniej wokalistki, pianistki i kompozytorki trafiły do Davida Gilmoura. Rekomendacja gitarzysty Pink Floyd, zaledwie kilkanaście miesięcy po ogromnym sukcesie "The Dark Side of the Moon", zachęciła przedstawicieli EMI do przyjęcia artystki pod własne skrzydła. Z podpisaniem kontraktu postanowili poczekać jednak, aż osiągnie pełnoletność. W rezultacie debiutancki album Bush ukazał się dopiero w 1978 roku. "The Kick Inside" z miejsca stał się wielkim przebojem, co zawdzięczał wcześniejszemu sukcesowi singla "Wuthering Heights". Na opublikowanie właśnie tego utworu uparcie nalegała sama Bush, choć wydawca optował za "James and the Cold Gun" jako wiodącym singlu. Był to strzał w dziesiątkę, ponieważ nagranie dotarło na sam szczyt brytyjskiej listy, co nie udało się wcześniej żadnej kobiecie wykonującej własną kompozycję. Utwór stał się hitem także w wielu innych krajach. Cała ta historia brzmi wręcz spektakularnie, co może prowadzić do pewnych wątpliwości: na ile dzisiejszy odbiór "The Kick Inside" wynika z jego faktycznej wartości, a na ile jest to zasługa towarzyszącej mu historii, którą przytaczają tez chyba wszystkie pozostałe recenzje? Można do tego podejść na co najmniej dwa różne sposoby. Wyrozumiały, stwierdzając, że to bardzo dojrzałe dzieło, jak na tak młodą artystkę. Albo bardziej krytyczny, wskazując na dość nierówny poziom materiału, co tym trudniej obronić, że kompozycje powstawały na przestrzeni ponad pięciu lat. Nie brakuje tu znakomitych momentów, jak wspomniany "Wuthering Heights", być może najlepiej z tej płyty pokazujący wokalne możliwości Bush. Instrumentalnie nie dzieje się tu raczej nic szczególnie godnego uwagi, choć jest zgrabnie i wszyscy muzycy grają dokładnie tyle, ile trzeba, by wypełnić przestrzeń pod wokalnymi akrobacjami liderki. Nie zawsze jednak warstwa instrumentalna jest tak bardzo spychana na dalszy plan przez śpiew. Przykładem mogą być choćby dwa pierwsze utwory, w zasadzie tworzące razem pewną całość - nie tylko za sprawą otwierających je odgłosów wielorybów - "Moving" i "The Saxophone Song". Tym razem zachwyca nie tylko wokal, ale też wkład pozostałych muzyków. W pierwszym uwagę przyciągają uwagę fortepianowe pasaże oraz wyrazisty bas, który pełni nie tylko rolę rytmiczną, ale także wzbogaca harmonię, melodię oraz kolorystykę. W podobny sposób wykorzystano go także w wielu innych utworach na tej płycie. Drugi został natomiast udanie wzbogacony o tytułowy saksofon, na którym zagrał jazzowy muzyk Alan Skidmore. Czasem jednak fantastyczny efekt udaje się osiągnąć przy znacznie skromniejszych środkach, jak w "Feel It", w którym Bush akompaniuje sobie jedynie na pianinie, ale zarówno w grę, jak i śpiew wkładając tyle serca, że jest to jeden z emocjonalnych szczytów albumu. Zaliczyć do nich można też równie subtelny, choć nie tak ascetyczny "The Man with the Child in His Eyes". Fajnej różnorodności dodają z kolei oparty na rytmice reggae "Kite" czy najbardziej żywiołowy "James and the Cold Gun", trochę zbliżający się do rockowej sztampy, ale z ciekawszym przełamaniem w końcówce. Uwagę przyciąga też na pewno humorystyczny refren "Oh to Be in Love". Na pozostałe kawałki natomiast trochę zabrakło (unikalnych) pomysłów i nie są aż tak wyraziste, jak te wymienione. Co gorsze, aż cztery z nich to jednocześnie cztery ostatnie ścieżki na albumie, co może zacierać wrażenie wywołane wcześniejszą częścią płyty. Nie są to jednak żadne paździerze - może poza drugim, bardziej banalnym podejściem do reggae, w postaci "Them Heavy People" - lecz całkiem przyjemne piosenki, które po prostu nie lśnią tak bardzo, jak pozostałe. "The Kick Inside" przynosi utwory w większości bardzo wyrafinowane, jak na granie pozostające przez cały czas stuprocentowym popem. Momentami nie jest to muzyka bardzo odległa od tego, co w zbliżonym okresie i wcześniej prezentowały grupy w rodzaju Genesis, Camel czy Caravan, jednak utwory Kate Bush zamykają się w długości od dwóch i pół do czterech i pół minuty. Dzięki temu zachowują zwarty, przejrzysty charakter, choć nie brakuje w nich przecież różnych ciekawych rozwiązań, dzięki czemu wyróżnia się ta płyta na tle popowych produkcji. Tyle, że nie wszystko zachwyca mnie tu w równym stopniu. Paweł Pałasz Była sobie kiedyś mała dziewczynka, która bardzo lubiła tańczyć i śpiewać, a do tego nawet pisała piosenki. Mieszkała w małym domku z tatusiem, mamusia i braciszkami. Tatuś był doktorem, ale też lubił grać i śpiewać. Kiedy był młody, to napisał piosenkę, sprzedał, a za to co zarobił, kupił mamie dziewczynki pierścionek zaręczynowy (to było jeszcze w czasach kiedy małej dziewczynki, a nawet jej braciszków na świecie nie było). Małą dziewczynką, jak była już nieco większą małą dziewczynką, zainteresował się ktoś, kogo można byłoby nazwać księciem z bajki. Ale nie zainteresował się on małą dziewczynką w ten sposób, w jaki to sobie wszyscy teraz wyobrażają. Ten książę dostał taśmę z piosenkami małej dziewczynki i bardzo mu się spodobały. I pojechał do małej dziewczynki, bo chciał zobaczyć kto ona jest. Co prawda nie na wspaniałym rumaku, tylko pewnie niezłą bryką, nie nosił lśniącej zbroi, tylko jeansy i t-shirt, bez miecza, którego pewnie i nie miał, zamiast niego używał Fendera Stratocaster, bo to nie do końca był książę, tylko David Gilmour , gitarzysta Pink Floyd. I dzięki niemu Kaśka podpisała kontrakt z EMI. Ponieważ panna Bush była jeszcze wtedy mocno nieletnia, EMI rozsądnie wsadziło ją do „zamrażarki” – czyli miała dalej się uczyć, szlifować talent, dokształcać się tanecznie, a debiut odłożono do czasu osiągnięcia przez Kaśkę pełnoletniości. Chociaż artystka miała już sporo materiału przygotowanego na debiutancka płytę, prace nad nią trwały bardzo długo – z przerwami dwa lata. Szefowie EMI doskonale wiedzieli, że mają w zanadrzu niezłą bombę, bo już wstępne ruchy promocyjne - rozesłanie taśm z kilkoma utworami wybranym ludziom mediów, spotkały się entuzjastycznymi reakcjami. Ale już wtedy okazało się, że panna Bush ma własne zdanie co do swojej kariery i potrafi się bardzo uprzeć. Wytwórnia przeznaczyła na pierwszego singla piosenkę "The Man with the Child in His Eyes”. Kaśka miała inną koncepcję – uważała, że „Wichrowe Wzgórza” będą się lepiej nadawały. Przeforsowała to i okazało się, że miała rację – singiel z tym nagraniem, nagrany przez początkującą nastolatką, wydany na początku stycznia 1978, dotarł na sam szczyt brytyjskiej listy przebojów. Poza tym francuskiej, włoskiej, belgijskiej i australijskiej. A potem było już z górki. Skutecznie holowany przez przebojowego singla, album „The Kick Inside” spokojnie dotarł do pierwszej trójki i sprzedał się w samej Wielkiej Brytanii w platynowym nakładzie. A new star is born. Mimo takiego sukcesu „The Kick Inside” wcale nie było płytą, która wyznaczałaby nowe muzyczne trendy. Był to album pod bardzo wieloma względami bardzo konwencjonalny. Coś takiego nazywam parsonsowską szkołą nagrywania pop-rocka. Wystarczy porównać sobie wydane mniej więcej w tym czasie płyty Ala Stewarta, Johna Milesa, oczywiście Alan Parsons Project, a też i na przykład Eltona Johna – wszystkie mają jakiś wspólny mianownik, nie tylko taki, że wiele z nich produkował sam Parsons i często gęsto jego współpracownicy udzielali się przy tych przedsięwzięciach – był wtedy taki charakterystyczny sposób nagrywania takiej muzyki – bogato, wystawnie, rozbudowane aranżacje, wspomaganie się orkiestrą. „The Kick Inside” doskonale się wpasowało w ten styl i jest nieodrodnym muzycznym dzieckiem tamtych czasów. EMI też pewnie niespecjalnie zależało na muzycznych eksperymentach, woleli towar sprawdzony i bezpieczny. W tym przypadku wartością dodaną była sama Kaśka – jej absolutnie niepowtarzalny głos, jej muzyka. „The Kick Inside” - jak na debiutantkę – płyta bardzo dojrzała. Tym bardziej, że ta debiutantka była jeszcze nastolatką, a do tego wiele z tych utworów powstało kilka lat wcześniej, kiedy panna Bush miała 15-16, a nawet 13 lat! Na pewno to nie tylko „Wuthering Heights”, chociaż po wiek wieków ta piosenka pozostanie znakiem rozpoznawczym Kate Bush i jej największym przebojem i reszta mimo wszystko jest w jego cieniu. Ale to nie są wcale żadne wypełniacze, to też znakomite utwory – na początek „Moving” ze „śpiewem” wielorybów, potem „The Saxophone Song”, „Strenge Phenomena”, w zasadzie mogę wymienić całą płytę, albo przynajmniej jeszcze moje ulubione: „Oh to Be In Love”, "L'Amour Looks Something Like You", „Feel It” (podoba mi się tekst…), czy „Them Heavy People”. W zasadzie większość to „normalne” piosenki utrzymane w średnich tempach, do tego kilka ballad i raptem jeden nieco dynamiczniejszy numer – „James And The Ciold Gun” – opowieść o dziewczynie, której chłopak jest na bakier z prawem, znika na całe tygodnie, a ona się o niego boi. W wersji studyjnej zbrodniczo wyciszono finałową solówkę gitarową, a w całej okazałości można ją usłyszeć (i zobaczyć) na „Live at The Hammersmith Odeon”. Ten cudzysłów przy słowie „normalne” musi się pojawić, bo mimo dość konserwatywnych aranżacji i takiej produkcji, muzyka Kate Bush była czymś niesamowicie oryginalnym – jej piosenki, jej absolutnie niepowtarzalny głos i sposób śpiewania – tego wcześniej nie było (i później też nie). Od początku było wiadomo, że mamy do czynienia z artystką wyjątkową, której związki z naszym światem nie są do końca bardzo ścisłe. Sama Kaśka broniła się przed tymi opiniami, twierdząc, że jej piosenki wcale nie są dziwaczne (dokładnie „sophisticated”). Ale my, fani i tak wiemy swoje. Dla nas, fanów, ta pani jest istotą nieco bajkową, która przez przypadek zaglądnęła na Ziemię. Przynajmniej dla mnie trzy pierwsze płyty mają klimat jak z „Alicji w Krainie Czarów”, a jest to dość mocno zakręcona opowieść. Z drugiej strony mało jest artystek, które potrafią swoją karierę prowadzić z tak żelazną konsekwencją, z pełną świadomością tego, co się chce, nie zważając na żadne naciski. EMI szybko się przekonało, że będzie tak, jak chce panna Bush, albo nie będzie wcale. I że panna Bush zawsze ma rację. Zawsze. Niewątpliwie początek kariery jednej z najciekawszych artystek współczesnej sceny muzycznej był bardzo udany i efektowny. Jednak czas pokazał, że to był dopiero początek… W moim prywatnym rankingu płyta numer trzy – po „The Dreaming” i „The Sensual World”. Wojciech Kapała ..::TRACK-LIST::.. 1. Moving 3:02 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Electric Piano - Duncan Mackay Guitar - Ian Bairnson 2. The Saxophone Song 3:55 Bass - Bruce Lynch Drums - Barry De Souza Electric Guitar - Paul Keogh Guitar - Alan Parker, Paul Keogh Keyboards - Andrew Powell Saxophone - Alan Skidmore 3. Strange Phenomena 2:57 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson 4. Kite 2:58 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson Organ, Clavinet - Duncan Mackay Percussion - Morris Pert 5. The Man With The Child In His Eyes 2:41 6. Wuthering Heights 4:29 Acoustic Guitar - David Paton Bass, Celesta - Andrew Powell Drums - Stuart Elliott Electric Guitar - Ian Bairnson Organ - Duncan Mackay Percussion - Morris Pert 7. James And The Cold Gun 3:36 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson Organ - Duncan Mackay 8. Feel It 3:03 9. Oh To Be In Love 3:18 Bass - David Paton Drums, Percussion - Stuart Elliott Guitar, Backing Vocals - David Paton, Ian Bairnson Mandolin - Paddy Bush Synthesizer - Andrew Powell 10. L'Amour Looks Something Like You 2:28 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Electric Piano - Duncan Mackay Guitar - Ian Bairnson 11. Them Heavy People 3:05 Backing Vocals - Paddy Bush Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson 12. Room For The Life 4:06 Bass - David Paton Drums, Percussion - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson Percussion [Boo-bams] - Morris Pert Wind [Beer Bottles] - Andrew Powell, Ian Bairnson 13. The Kick Inside 3:38 ..::OBSADA::.. Kate Bush - lead and backing vocals; piano Andrew Powell - arrangements; keyboards (2); piano; Fender Rhodes piano (3); bass guitar; celeste (6); synthesizer (9); beer bottles (12) Duncan Mackay - piano; Fender Rhodes (1, 10); synthesizer (3); Hammond organ (4, 6, 7); clavinet (4) Ian Bairnson - electric guitar; acoustic guitar (except on 2); backing vocals (9); beer bottles (12) David Paton - bass guitar (1, 3, 4, 7, 9–12); acoustic guitar (6, 9); backing vocals (9) Stuart Elliott - drums (exc. 2, 5, 13); percussion (9, 12) Alan Skidmore - tenor saxophone (2) Paul Keogh - electric guitar; acoustic guitar (2) Alan Parker - acoustic guitar (2) Bruce Lynch - bass guitar (2) Barry de Souza - drums (2) Morris Pert - percussion (3, 4, 6); boobam (12) Paddy Bush - mandolin (9); backing vocals (11) David Katz - orchestral contractor (for an uncredited orchestra on all tracks exc. 4, 5, 7, 8, 12) https://www.youtube.com/watch?v=xmLoERYUZSI SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:44:59
Rozmiar: 101.00 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI
..::OPIS::.. Twórczość Kate Bush stanowi doskonały przykład ambitnej muzyki pop. Z jednej strony jest to wciąż pop, czyli granie łatwe w odbiorze, o dużych walorach rozrywkowych. Z drugiej zaś bardziej obyci słuchacze mogą docenić wokalny oraz kompozytorski kunszt artystki, a także wykraczające poza popowe schematy aranżacje. Bush zaczęła tworzyć własny repertuar już pod koniec lat 60., w wieku jedenastu lat. Przez długi czas nie udawało się jednak zainteresować nim nikogo z muzycznego przemysłu. Wszystko zmieniło się w połowie następnej dekady, gdy taśmy z demówkami nastoletniej wokalistki, pianistki i kompozytorki trafiły do Davida Gilmoura. Rekomendacja gitarzysty Pink Floyd, zaledwie kilkanaście miesięcy po ogromnym sukcesie "The Dark Side of the Moon", zachęciła przedstawicieli EMI do przyjęcia artystki pod własne skrzydła. Z podpisaniem kontraktu postanowili poczekać jednak, aż osiągnie pełnoletność. W rezultacie debiutancki album Bush ukazał się dopiero w 1978 roku. "The Kick Inside" z miejsca stał się wielkim przebojem, co zawdzięczał wcześniejszemu sukcesowi singla "Wuthering Heights". Na opublikowanie właśnie tego utworu uparcie nalegała sama Bush, choć wydawca optował za "James and the Cold Gun" jako wiodącym singlu. Był to strzał w dziesiątkę, ponieważ nagranie dotarło na sam szczyt brytyjskiej listy, co nie udało się wcześniej żadnej kobiecie wykonującej własną kompozycję. Utwór stał się hitem także w wielu innych krajach. Cała ta historia brzmi wręcz spektakularnie, co może prowadzić do pewnych wątpliwości: na ile dzisiejszy odbiór "The Kick Inside" wynika z jego faktycznej wartości, a na ile jest to zasługa towarzyszącej mu historii, którą przytaczają tez chyba wszystkie pozostałe recenzje? Można do tego podejść na co najmniej dwa różne sposoby. Wyrozumiały, stwierdzając, że to bardzo dojrzałe dzieło, jak na tak młodą artystkę. Albo bardziej krytyczny, wskazując na dość nierówny poziom materiału, co tym trudniej obronić, że kompozycje powstawały na przestrzeni ponad pięciu lat. Nie brakuje tu znakomitych momentów, jak wspomniany "Wuthering Heights", być może najlepiej z tej płyty pokazujący wokalne możliwości Bush. Instrumentalnie nie dzieje się tu raczej nic szczególnie godnego uwagi, choć jest zgrabnie i wszyscy muzycy grają dokładnie tyle, ile trzeba, by wypełnić przestrzeń pod wokalnymi akrobacjami liderki. Nie zawsze jednak warstwa instrumentalna jest tak bardzo spychana na dalszy plan przez śpiew. Przykładem mogą być choćby dwa pierwsze utwory, w zasadzie tworzące razem pewną całość - nie tylko za sprawą otwierających je odgłosów wielorybów - "Moving" i "The Saxophone Song". Tym razem zachwyca nie tylko wokal, ale też wkład pozostałych muzyków. W pierwszym uwagę przyciągają uwagę fortepianowe pasaże oraz wyrazisty bas, który pełni nie tylko rolę rytmiczną, ale także wzbogaca harmonię, melodię oraz kolorystykę. W podobny sposób wykorzystano go także w wielu innych utworach na tej płycie. Drugi został natomiast udanie wzbogacony o tytułowy saksofon, na którym zagrał jazzowy muzyk Alan Skidmore. Czasem jednak fantastyczny efekt udaje się osiągnąć przy znacznie skromniejszych środkach, jak w "Feel It", w którym Bush akompaniuje sobie jedynie na pianinie, ale zarówno w grę, jak i śpiew wkładając tyle serca, że jest to jeden z emocjonalnych szczytów albumu. Zaliczyć do nich można też równie subtelny, choć nie tak ascetyczny "The Man with the Child in His Eyes". Fajnej różnorodności dodają z kolei oparty na rytmice reggae "Kite" czy najbardziej żywiołowy "James and the Cold Gun", trochę zbliżający się do rockowej sztampy, ale z ciekawszym przełamaniem w końcówce. Uwagę przyciąga też na pewno humorystyczny refren "Oh to Be in Love". Na pozostałe kawałki natomiast trochę zabrakło (unikalnych) pomysłów i nie są aż tak wyraziste, jak te wymienione. Co gorsze, aż cztery z nich to jednocześnie cztery ostatnie ścieżki na albumie, co może zacierać wrażenie wywołane wcześniejszą częścią płyty. Nie są to jednak żadne paździerze - może poza drugim, bardziej banalnym podejściem do reggae, w postaci "Them Heavy People" - lecz całkiem przyjemne piosenki, które po prostu nie lśnią tak bardzo, jak pozostałe. "The Kick Inside" przynosi utwory w większości bardzo wyrafinowane, jak na granie pozostające przez cały czas stuprocentowym popem. Momentami nie jest to muzyka bardzo odległa od tego, co w zbliżonym okresie i wcześniej prezentowały grupy w rodzaju Genesis, Camel czy Caravan, jednak utwory Kate Bush zamykają się w długości od dwóch i pół do czterech i pół minuty. Dzięki temu zachowują zwarty, przejrzysty charakter, choć nie brakuje w nich przecież różnych ciekawych rozwiązań, dzięki czemu wyróżnia się ta płyta na tle popowych produkcji. Tyle, że nie wszystko zachwyca mnie tu w równym stopniu. Paweł Pałasz Była sobie kiedyś mała dziewczynka, która bardzo lubiła tańczyć i śpiewać, a do tego nawet pisała piosenki. Mieszkała w małym domku z tatusiem, mamusia i braciszkami. Tatuś był doktorem, ale też lubił grać i śpiewać. Kiedy był młody, to napisał piosenkę, sprzedał, a za to co zarobił, kupił mamie dziewczynki pierścionek zaręczynowy (to było jeszcze w czasach kiedy małej dziewczynki, a nawet jej braciszków na świecie nie było). Małą dziewczynką, jak była już nieco większą małą dziewczynką, zainteresował się ktoś, kogo można byłoby nazwać księciem z bajki. Ale nie zainteresował się on małą dziewczynką w ten sposób, w jaki to sobie wszyscy teraz wyobrażają. Ten książę dostał taśmę z piosenkami małej dziewczynki i bardzo mu się spodobały. I pojechał do małej dziewczynki, bo chciał zobaczyć kto ona jest. Co prawda nie na wspaniałym rumaku, tylko pewnie niezłą bryką, nie nosił lśniącej zbroi, tylko jeansy i t-shirt, bez miecza, którego pewnie i nie miał, zamiast niego używał Fendera Stratocaster, bo to nie do końca był książę, tylko David Gilmour , gitarzysta Pink Floyd. I dzięki niemu Kaśka podpisała kontrakt z EMI. Ponieważ panna Bush była jeszcze wtedy mocno nieletnia, EMI rozsądnie wsadziło ją do „zamrażarki” – czyli miała dalej się uczyć, szlifować talent, dokształcać się tanecznie, a debiut odłożono do czasu osiągnięcia przez Kaśkę pełnoletniości. Chociaż artystka miała już sporo materiału przygotowanego na debiutancka płytę, prace nad nią trwały bardzo długo – z przerwami dwa lata. Szefowie EMI doskonale wiedzieli, że mają w zanadrzu niezłą bombę, bo już wstępne ruchy promocyjne - rozesłanie taśm z kilkoma utworami wybranym ludziom mediów, spotkały się entuzjastycznymi reakcjami. Ale już wtedy okazało się, że panna Bush ma własne zdanie co do swojej kariery i potrafi się bardzo uprzeć. Wytwórnia przeznaczyła na pierwszego singla piosenkę "The Man with the Child in His Eyes”. Kaśka miała inną koncepcję – uważała, że „Wichrowe Wzgórza” będą się lepiej nadawały. Przeforsowała to i okazało się, że miała rację – singiel z tym nagraniem, nagrany przez początkującą nastolatką, wydany na początku stycznia 1978, dotarł na sam szczyt brytyjskiej listy przebojów. Poza tym francuskiej, włoskiej, belgijskiej i australijskiej. A potem było już z górki. Skutecznie holowany przez przebojowego singla, album „The Kick Inside” spokojnie dotarł do pierwszej trójki i sprzedał się w samej Wielkiej Brytanii w platynowym nakładzie. A new star is born. Mimo takiego sukcesu „The Kick Inside” wcale nie było płytą, która wyznaczałaby nowe muzyczne trendy. Był to album pod bardzo wieloma względami bardzo konwencjonalny. Coś takiego nazywam parsonsowską szkołą nagrywania pop-rocka. Wystarczy porównać sobie wydane mniej więcej w tym czasie płyty Ala Stewarta, Johna Milesa, oczywiście Alan Parsons Project, a też i na przykład Eltona Johna – wszystkie mają jakiś wspólny mianownik, nie tylko taki, że wiele z nich produkował sam Parsons i często gęsto jego współpracownicy udzielali się przy tych przedsięwzięciach – był wtedy taki charakterystyczny sposób nagrywania takiej muzyki – bogato, wystawnie, rozbudowane aranżacje, wspomaganie się orkiestrą. „The Kick Inside” doskonale się wpasowało w ten styl i jest nieodrodnym muzycznym dzieckiem tamtych czasów. EMI też pewnie niespecjalnie zależało na muzycznych eksperymentach, woleli towar sprawdzony i bezpieczny. W tym przypadku wartością dodaną była sama Kaśka – jej absolutnie niepowtarzalny głos, jej muzyka. „The Kick Inside” - jak na debiutantkę – płyta bardzo dojrzała. Tym bardziej, że ta debiutantka była jeszcze nastolatką, a do tego wiele z tych utworów powstało kilka lat wcześniej, kiedy panna Bush miała 15-16, a nawet 13 lat! Na pewno to nie tylko „Wuthering Heights”, chociaż po wiek wieków ta piosenka pozostanie znakiem rozpoznawczym Kate Bush i jej największym przebojem i reszta mimo wszystko jest w jego cieniu. Ale to nie są wcale żadne wypełniacze, to też znakomite utwory – na początek „Moving” ze „śpiewem” wielorybów, potem „The Saxophone Song”, „Strenge Phenomena”, w zasadzie mogę wymienić całą płytę, albo przynajmniej jeszcze moje ulubione: „Oh to Be In Love”, "L'Amour Looks Something Like You", „Feel It” (podoba mi się tekst…), czy „Them Heavy People”. W zasadzie większość to „normalne” piosenki utrzymane w średnich tempach, do tego kilka ballad i raptem jeden nieco dynamiczniejszy numer – „James And The Ciold Gun” – opowieść o dziewczynie, której chłopak jest na bakier z prawem, znika na całe tygodnie, a ona się o niego boi. W wersji studyjnej zbrodniczo wyciszono finałową solówkę gitarową, a w całej okazałości można ją usłyszeć (i zobaczyć) na „Live at The Hammersmith Odeon”. Ten cudzysłów przy słowie „normalne” musi się pojawić, bo mimo dość konserwatywnych aranżacji i takiej produkcji, muzyka Kate Bush była czymś niesamowicie oryginalnym – jej piosenki, jej absolutnie niepowtarzalny głos i sposób śpiewania – tego wcześniej nie było (i później też nie). Od początku było wiadomo, że mamy do czynienia z artystką wyjątkową, której związki z naszym światem nie są do końca bardzo ścisłe. Sama Kaśka broniła się przed tymi opiniami, twierdząc, że jej piosenki wcale nie są dziwaczne (dokładnie „sophisticated”). Ale my, fani i tak wiemy swoje. Dla nas, fanów, ta pani jest istotą nieco bajkową, która przez przypadek zaglądnęła na Ziemię. Przynajmniej dla mnie trzy pierwsze płyty mają klimat jak z „Alicji w Krainie Czarów”, a jest to dość mocno zakręcona opowieść. Z drugiej strony mało jest artystek, które potrafią swoją karierę prowadzić z tak żelazną konsekwencją, z pełną świadomością tego, co się chce, nie zważając na żadne naciski. EMI szybko się przekonało, że będzie tak, jak chce panna Bush, albo nie będzie wcale. I że panna Bush zawsze ma rację. Zawsze. Niewątpliwie początek kariery jednej z najciekawszych artystek współczesnej sceny muzycznej był bardzo udany i efektowny. Jednak czas pokazał, że to był dopiero początek… W moim prywatnym rankingu płyta numer trzy – po „The Dreaming” i „The Sensual World”. Wojciech Kapała ..::TRACK-LIST::.. 1. Moving 3:02 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Electric Piano - Duncan Mackay Guitar - Ian Bairnson 2. The Saxophone Song 3:55 Bass - Bruce Lynch Drums - Barry De Souza Electric Guitar - Paul Keogh Guitar - Alan Parker, Paul Keogh Keyboards - Andrew Powell Saxophone - Alan Skidmore 3. Strange Phenomena 2:57 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson 4. Kite 2:58 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson Organ, Clavinet - Duncan Mackay Percussion - Morris Pert 5. The Man With The Child In His Eyes 2:41 6. Wuthering Heights 4:29 Acoustic Guitar - David Paton Bass, Celesta - Andrew Powell Drums - Stuart Elliott Electric Guitar - Ian Bairnson Organ - Duncan Mackay Percussion - Morris Pert 7. James And The Cold Gun 3:36 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson Organ - Duncan Mackay 8. Feel It 3:03 9. Oh To Be In Love 3:18 Bass - David Paton Drums, Percussion - Stuart Elliott Guitar, Backing Vocals - David Paton, Ian Bairnson Mandolin - Paddy Bush Synthesizer - Andrew Powell 10. L'Amour Looks Something Like You 2:28 Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Electric Piano - Duncan Mackay Guitar - Ian Bairnson 11. Them Heavy People 3:05 Backing Vocals - Paddy Bush Bass - David Paton Drums - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson 12. Room For The Life 4:06 Bass - David Paton Drums, Percussion - Stuart Elliott Guitar - Ian Bairnson Percussion [Boo-bams] - Morris Pert Wind [Beer Bottles] - Andrew Powell, Ian Bairnson 13. The Kick Inside 3:38 ..::OBSADA::.. Kate Bush - lead and backing vocals; piano Andrew Powell - arrangements; keyboards (2); piano; Fender Rhodes piano (3); bass guitar; celeste (6); synthesizer (9); beer bottles (12) Duncan Mackay - piano; Fender Rhodes (1, 10); synthesizer (3); Hammond organ (4, 6, 7); clavinet (4) Ian Bairnson - electric guitar; acoustic guitar (except on 2); backing vocals (9); beer bottles (12) David Paton - bass guitar (1, 3, 4, 7, 9–12); acoustic guitar (6, 9); backing vocals (9) Stuart Elliott - drums (exc. 2, 5, 13); percussion (9, 12) Alan Skidmore - tenor saxophone (2) Paul Keogh - electric guitar; acoustic guitar (2) Alan Parker - acoustic guitar (2) Bruce Lynch - bass guitar (2) Barry de Souza - drums (2) Morris Pert - percussion (3, 4, 6); boobam (12) Paddy Bush - mandolin (9); backing vocals (11) David Katz - orchestral contractor (for an uncredited orchestra on all tracks exc. 4, 5, 7, 8, 12) https://www.youtube.com/watch?v=xmLoERYUZSI SEED 15:00-22:00. POLECAM!!! ![]()
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:41:15
Rozmiar: 257.28 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
..::INFO::..
„Closer” to kontynuacja niezwykle udanego albumu Kim Wilde z 1988 roku „Close”. Choć oddaje ducha i styl jej wcześniejszej twórczości, ten nowy album wprowadza nowoczesną perspektywę, łącząc nostalgiczne elementy ze współczesnymi brzmieniami. Charakterystyczna mieszanka popu, nowej fali i rocka, którą usłyszymy na nowej płycie, daje dużą dozę pewności, że „Closer” znajdzie pozytywny odbiór zarówno u wieloletnich fanów, jak i nowej publiczności. Kim Wilde, która zyskała sławę dzięki ponadczasowym hitom, takim jak „Kids in America”, „You Keep Me Hangin’ On” i „Cambodia”, nadal rozwija swój warsztat muzyczny, zachowując jednocześnie energię i ostrość, które definiowały jej karierę w latach 80. „Closer”, 15 album studyjny Kim Wilde jest dowodem jej nieprzemijającej atrakcyjności i muzycznej innowacyjności. Album promuje singiel „Trail Of Destruction”, który miał swoją premierę 23 sierpnia 2024 r. Artist: Kim Wilde Title: Closer Country: Wielka Brytania Year: 2025 Genre: Pop Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 320 kbps ..::TRACK-LIST::.. 1.Midnight Train 2.Scorpio 3.Trail Of Destruction 4.Sorrow Replaced (Featuring Midge Ure) 5.Lighthouse 6.Love Is Love 7.Rocket To The Moon 8.Hourglass Human (Featuring Scarlett Wilde) 9.Stones And Bones 10.Savasana ![]()
Seedów: 111
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:30:34
Rozmiar: 101.26 MB
Peerów: 13
Dodał: Uploader
Opis
..::INFO::..
Chaos UK to siła, z którą należy się liczyć w świecie punk rocka! Powstała w 1979 roku w Portishead w Somerset, ta ikoniczna grupa, prowadzona przez tajemniczego wokalistę znanego po prostu jako Chaos, na zawsze zapisała się w annałach historii anarcho-punka. Z dźwiękiem, który jest nieprzepraszająco szybki, surowy i konfrontacyjny, wyróżnili się jako przedstawiciele brytyjskiej sceny anarcho-punk w latach 80. Chaos UK to nie tylko byt muzyczny - to zjawisko kulturowe, które przesiąka swoją muzykę społecznie świadomymi tekstami i surową postawą, która głęboko koresponduje z ich zagorzałymi fanami. Ta reputacja sprawiła, że zyskali popularność nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także wywarli wpływ za granicą, szczególnie w Japonii, gdzie ich agresywny dźwięk zapalił scenę muzyki noise. Wstawka zawiera drugi album studyjny zespołu. Title: Short Sharp Shock Artist: Chaos UK Country: Wielka Brytania Year: 1984 Genre: HC Punk Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 128 Kbps ..::TRACK-LIST::.. 1.Lawless Britain 2.Living In Fear 3.Detention Centre 4.Support 5.Control 6.People At The Top 7.Global Domination 8.No One Seems To Really Care 9.Farmyard Stomp (Again) ![]()
Seedów: 95
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:30:29
Rozmiar: 25.76 MB
Peerów: 8
Dodał: Uploader
Opis
..::INFO::..
Pierwszy i drugi album kanadyjskiego zespołu grającego reggae i ska. Łącznie wydali cztery płyty. Title: Destiny/Soul Control Artist: Random Order Country: Kanada Year: 1990/1993 Genre: Ska, Reggae Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 320 Kbps ..::TRACK-LIST::.. 1.Resistance 2.Joie De Vivre 3.Fashion 4.Things Fall Apart 5.Soul Controller 6.Tables Turn 7.Serious Distraction 8.Things Fall Apart (Re-Mix) 1.One Drink 2.Positive Emotion 3.Youve Got The Power 4.Generally Speaking 5.Oppression 6.Fashion 7.Destiny ![]()
Seedów: 56
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:30:19
Rozmiar: 170.05 MB
Peerów: 3
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Artist: Various Artists Album: Disconnection Vibes Day 1 Year: 2025 Format: mp3 320 kbps ...( TrackList )... 01. Stephen Kovacevich - Piano Sonata No. 8 in C Minor, Op. 13 Pathétique II. Adagio cantabile 02. Pierre Laniau - Romance - Jeux Interdits 03. Carlos Cipa - And She Was 04. Dalal - Una mattina 05. Ahn Trio - This Is Not America 06. David Fray - Nocturnes, Op. 9 No. 2 in E-Flat Major. Andante 07. RIOPY - Peace of Mind 08. Gordon Back - Salut d' Amour, Op. 12 09. Dalal - Etude 10. Camille Berthollet - Piano Trio in E-Flat Major, D. 929 II. Andante con moto 11. Carlos Cipa - I Wanted You to Know 12. RIOPY - Sweet Dream 13. Matteo Myderwyk - Tristes 14. Maxence Cyrin - Larmes glacées 15. Piotr Anderszewski - Prelude and Fugue in A-Flat Major, BWV 886 I. Prelude 16. Dalal - A Model of the Universe 17. Shani Diluka - Shimmers 18. RIOPY - Noah 19. Matteo Myderwyk - Fidèle ![]()
Seedów: 137
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:29:23
Rozmiar: 196.62 MB
Peerów: 57
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Artist: Various Artists Album: Best 70s Pop Year: 2025 Format: mp3 320 kbps ...( TrackList )... 01. Gerry Rafferty - Baker Street (2011 Remaster) 02. The Doobie Brothers - What a Fool Believes 03. Rod Stewart - Da Ya Think I’m Sexy 04. Chicago - If You Leave Me Now 05. Blue Swede - Hooked on a Feeling 06. Carly Simon - You're So Vain (2023 Remaster) 07. George McCrae - Rock Your Baby 08. Sister Sledge - We Are Family 09. America - A Horse with No Name 10. Frankie Valli & The Four Seasons - December, 1963 (Oh What a Night!) 11. KC And The Sunshine Band - Please Don’t Go 12. Al Stewart - Year of the Cat (2020 Remaster) 13. George Benson - Breezin’ 14. England Dan & John Ford Coley - I’d Really Love to See You Tonight 15. The Spinners - The Rubberband Man 16. Roberta Flack - Killing Me Softly with His Song 17. Daryl Hall & John Oates - She's Gone 18. Hot Chocolate - You Sexy Thing (2011 Remaster) 19. Todd Rundgren - I Saw the Light (2006 Remaster) 20. Aretha Franklin - Day Dreaming 21. Van Morrison - Crazy Love 22. Chic - Good Times 23. Bread - Everything I Own 24. Maxine Nightingale - Right Back Where We Started From 25. Joni Mitchell - A Case of You 26. Lobo - I’d Love You to Want Me 27. Chaka Khan - I’m Every Woman 28. Seals & Crofts - Summer Breeze 29. Randy Crawford - Street Life 30. Alan O'Day - Undercover Angel 31. Curtis Mayfield - Move On Up 32. Cliff Richard - We Don't Talk Anymore 33. Candi Staton - Young Hearts Run Free 34. Orleans - Dance with Me 35. Gary Wright - Dream Weaver 36. Chris Rea - Fool (If You Think It’s Over) 37. Harry Chapin - Cat's in the Cradle 38. Crosby, Stills & Nash - Just a Song Before I Go 39. Frankie Valli - Grease (2006 Remaster) 40. Gordon Lightfoot - If You Could Read My Mind 41. Leblanc and Carr - Falling (2013 Remaster) 42. Randy Vanwarmer - Just When I Needed You Most 43. Nicolette Larson - Lotta Love 44. Marshall Hain - Dancing in the City 45. Stephen Stills - Love the One You’re With 46. Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow 47. Brook Benton - Rainy Night in Georgia 48. Sanford Townsend Band - Smoke from a Distant Fire 49. David Gates - Goodbye Girl 50. Maria Muldaur - Midnight at the Oasis 51. Randy Newman - Short People 52. New World - Living Next Door to Alice 53. Tina Turner - Sometimes When We Touch 54. Blue Magic - Sideshow 55. Tower Of Power - So Very Hard to Go ![]()
Seedów: 571
Komentarze: 0
Data dodania:
2025-02-07 17:28:30
Rozmiar: 488.81 MB
Peerów: 118
Dodał: Uploader
1 - 30 | 31 - 60 | 61 - 90 | 91 - 120 | 121 - 150 | 151 - 180 | 181 - 210 | 211 - 240 | ... | 21751 - 21780 | 21781 - 21810 | 21811 - 21824 |