|
|
|||||||||||||
Ostatnie 10 torrentów
Ostatnie 10 komentarzy
Kategoria:
Muzyka
Ilość torrentów:
26,498
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. „E.T.R.” to pierwszy album koncertowy w historii grupy Popsysze. Materiał został nagrany w grudniu 2021 r. w studiu Radia Gdańsk w ramach cyklu Metropolia jest okey. Na program koncertu złożyły się utwory ze wszystkich czterech albumów studyjnych zespołu, z czego połowa pochodzi z trzeciej płyty „Kopalino”. Taki, a nie inny układ sił mnie nie dziwi, bo ten krążek zdefiniował ich na dobre. Odeszli od grania piosenek na rzecz bardziej improwizowanych form, co koncertowe warunki tylko wyostrzają. Zespół nie odgrywa znanych z płyt utworów, tylko każdy z nich zyskał nową aranżację. Rozbudowany został także skład osobowy – trio Marciszewski / Świątek / Draczyński gościnnie wsparli tutaj Tomek Gadecki (saksofon), Adam Skorczewski (trąbka) i Aga Tre (wokal). Efektem tych zabiegów jest nie tylko odświeżenie starego materiału o inne, jednakowe dla całości warunki brzmieniowe, ale mamy do czynienia z nowym spojrzeniem na twórczość, która powstała do tej pory pod szyldem Popsysze. Poszczególne utwory zyskały drugie życie, dzięki udziałowi gości są pełniejsze i bogatsze dźwiękowo. Trójka dodatkowych muzyków nie narzuca się swoją grą, nie zmienia charakteru muzyki podstawowego składu. Wypełniają przestrzeń i rozbudowują znane z płyt studyjnych utwory, nie burzą fundamentów, tylko je spajają mocniejszą zaprawą. „E.T.R.” to interesujący materiał z muzycznego punktu widzenia, można go potraktować wręcz jako lekcję poglądową jak należy podchodzić do realizacji albumów koncertowych. Czyli nie działać odtwórczo, odgrywać nuta w nutę coś, co już zostało nagrane wcześniej, tylko nadać nową jakość i spojrzeć na swoją twórczość świeżym okiem. Popsysze – robicie to dobrze i róbcie tak dalej! Mikołaj Wesołowski ..::TRACK-LIST::.. 1. Zapowiedź 2. Słońce 3. W Samo Południe 4. Wieje Wiatr 5. Atmosfera 6. Kasieńka 7. Czerwone Światło 8. Latarnia 9. Ali Song ..::OBSADA::.. Jarosław Marciszewski - gitara elektryczna, wokal, gitara elektroakustyczna Sławomir Draczyński - gitara basowa, gitara elektroakustyczna Jakub Świątek - perkusja, elektronika, wokal Tomek Gadecki - saksofon Adam Skorczewski - trąbka Aga Tre - wokal https://www.youtube.com/watch?v=28FVcSo2TA4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 11:24:43
Rozmiar: 395.42 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
Holenderscy weterani grindcore vs nowa twarz na grind'owej mapie Holandii! Edycja ściśle limitowana! ..::TRACK-LIST::.. ..::OBSADA::.. My Minds Mine: 1. Scars Of Violence 2. Storm Detonation 3. Forsaken 4. Same order, new messiah 5. Sore Ripping Apocalypse Shantia - Gutars Bato - Bass Rosco - Vocals Ragnar - Drums Sick Of Stupidity: 6. Putrification in progress 7. Oh My Guts 8. Welcome On Earth 9. Lost 10. Morbid Slayer 11. Incorrigible Dejection Zoran - Vocals Lemmy - Drums 13 - Vocals Bruno Bakker - Guitars https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3OpLbq7eqCQ SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 11:03:40
Rozmiar: 36.82 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
Holenderscy weterani grindcore vs nowa twarz na grind'owej mapie Holandii! Edycja ściśle limitowana! ..::TRACK-LIST::.. ..::OBSADA::.. My Minds Mine: 1. Scars Of Violence 2. Storm Detonation 3. Forsaken 4. Same order, new messiah 5. Sore Ripping Apocalypse Shantia - Gutars Bato - Bass Rosco - Vocals Ragnar - Drums Sick Of Stupidity: 6. Putrification in progress 7. Oh My Guts 8. Welcome On Earth 9. Lost 10. Morbid Slayer 11. Incorrigible Dejection Zoran - Vocals Lemmy - Drums 13 - Vocals Bruno Bakker - Guitars https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=3OpLbq7eqCQ SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 11:00:27
Rozmiar: 115.39 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Cheap Trick – amerykański zespół powstały w 1975 r. Ich muzyka łączyła punk-rock, pop i heavy metal. W 1977 r. grupa wydała swój pierwszy album Cheap Trick. W tym samym roku powstała druga płyta In Color. Zespół Cheap Trick bardzo rzadko cieszył się mainstreamowym sukcesem, chociaż miał wielu miłośników, co zawdzięczał częstym trasom koncertowym i połączeniu popowych dźwięków z melodyjnością Beatlesów i energią punk rocka. Był z pewnością pierwszym zespołem grającym pop-punk. Muzyka tej formacji zyskała szczególną sławę w Japonii. Zespół wydał łącznie ponad 20 albumów i ma na koncie takie utwory jak: „The Flame”, „Can’t Stop Falling Into Love”, „Don’t Be Cruel” czy „I Want You to Want Me”. Od 2009 roku zespół kontynuuje tournée w oryginalnym składzie. O zespole można często znaleźć wzmianki w japońskiej prasie. Zespół często nazywany jest tam „Amerykańskimi Beatlesami”. Stan Illinois uchwalił dzień 1 kwietnia dniem Cheap Trick. Zespół zajmuje 25. pozycję na liście VH1, 100 Najlepszych Artystów Hardrockowych. ..::TRACK-LIST::.. CD 2 - In Color (1977): 1. Hello There 1:41 2. Big Eyes 3:09 3. Downed 4:11 4. I Want You To Want Me 3:11 5. You're All Talk 3:35 6. Oh Caroline 2:59 7. Clock Strikes Ten 2:59 8. Southern Girls 3:44 9. Come On, Come On 2:39 10. So Good To See You 3:36 Bonus Tracks: 11. Oh Boy (Instrumental Version) 3:09 12. Southern Girls (Demo) 3:03 13. Come On, Come On (Demo) 2:04 14. You're All Talk (Live Version) 3:41 15. Goodnight 2:19 ..::OBSADA::.. Robin Zander - lead vocals, rhythm guitar Rick Nielsen - lead guitars, vocals Tom Petersson - bass, vocals Bun E. Carlos - drums Additional musicians: Jai Winding - keyboards Jay Graydon - guitar on 'I Want You to Want Me' https://www.youtube.com/watch?v=Ha6vtOiRH-w SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 10:04:45
Rozmiar: 108.37 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Cheap Trick – amerykański zespół powstały w 1975 r. Ich muzyka łączyła punk-rock, pop i heavy metal. W 1977 r. grupa wydała swój pierwszy album Cheap Trick. W tym samym roku powstała druga płyta In Color. Zespół Cheap Trick bardzo rzadko cieszył się mainstreamowym sukcesem, chociaż miał wielu miłośników, co zawdzięczał częstym trasom koncertowym i połączeniu popowych dźwięków z melodyjnością Beatlesów i energią punk rocka. Był z pewnością pierwszym zespołem grającym pop-punk. Muzyka tej formacji zyskała szczególną sławę w Japonii. Zespół wydał łącznie ponad 20 albumów i ma na koncie takie utwory jak: „The Flame”, „Can’t Stop Falling Into Love”, „Don’t Be Cruel” czy „I Want You to Want Me”. Od 2009 roku zespół kontynuuje tournée w oryginalnym składzie. O zespole można często znaleźć wzmianki w japońskiej prasie. Zespół często nazywany jest tam „Amerykańskimi Beatlesami”. Stan Illinois uchwalił dzień 1 kwietnia dniem Cheap Trick. Zespół zajmuje 25. pozycję na liście VH1, 100 Najlepszych Artystów Hardrockowych. ..::TRACK-LIST::.. CD 2 - In Color (1977): 1. Hello There 1:41 2. Big Eyes 3:09 3. Downed 4:11 4. I Want You To Want Me 3:11 5. You're All Talk 3:35 6. Oh Caroline 2:59 7. Clock Strikes Ten 2:59 8. Southern Girls 3:44 9. Come On, Come On 2:39 10. So Good To See You 3:36 Bonus Tracks: 11. Oh Boy (Instrumental Version) 3:09 12. Southern Girls (Demo) 3:03 13. Come On, Come On (Demo) 2:04 14. You're All Talk (Live Version) 3:41 15. Goodnight 2:19 ..::OBSADA::.. Robin Zander - lead vocals, rhythm guitar Rick Nielsen - lead guitars, vocals Tom Petersson - bass, vocals Bun E. Carlos - drums Additional musicians: Jai Winding - keyboards Jay Graydon - guitar on 'I Want You to Want Me' https://www.youtube.com/watch?v=Ha6vtOiRH-w SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 10:01:16
Rozmiar: 306.22 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
It was hot as hell, but what a show it was. You could feel the energy transform from the band to the audience. It was their first show of the European leg, but Baroness delivered the goods nonetheless. Thank you very much for such an incredible experience. ..::TRACK-LIST::.. 1. Last Word 2. Under the Wheel 3. A Horse Called Golgotha 4. March to the Sea 5. Shock Me 6. Chlorine & Wine 7. The Sweetest Curse 8. Isak SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 08:49:18
Rozmiar: 2.75 GB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Ultimate Extreme Metal attack by Bio-Cancer, back with a Revengeance and coming to annihilate all Metal stages world wide! Bio-Cancer is an extreme thrash metal band based in Athens, Greece, formed in 2010, and was one of the leading acts in the emerging Thrash Metal scene of the early ‘10s in Greece. Since then, 2 full length albums have been released. The first one, “Ear Piercing Thrash” (2012) was released by Athens Thrash Attack Records, garnered huge attention from the global Thrash Metal scene, establishing the band’s following and got them recognized as one of the top Thrash Metal albums of the year in many lists. The second record “Tormenting The Innocent” (2015) was released by Candlelight Records and its reception was very favorable from fans and media alike. If you would begin to write these Greek speedsters off as another pseudo-crossover failure, then you are missing out on some incredibly tight and entertaining genuine Thrash Metal , written for the 21st century audience. On the front of live performances, Bio-Cancer have toured Europe multiple times, along with bands like Marduk, Origin, Immolation, Voivod etc. and have played many individual shows and festivals, in more than 30 countries around the world. In addition, Bio-Cancer has completed a month-long headline tour in China, being the first Greek metal band ever playing there. “Entertaining” really is the key word here. During the Covid-19 lockdowns and restrictions, Bio-Cancer used the downtime to complete the composition, recording and production of the 3rd full-length album. Bio-Cancer seem to fill every nook and cranny of their sound with subtle compositional devices which make a huge difference to the overall effect. A bass lick here, a drum fill there - it all adds up to a unique and memorable experience. Speaking of vocalist Lefteris; he puts on one hell of a performance here, completely balls-to-the-wall insane shrieks and a vitriolic lyrical delivery are the norm for this madman. In search of a unique style and identity, and wanting to escape from the strict old school Thrash Metal boundaries, the band created its most refined material yet. Original riffage, tuneful solos, a range of dynamics, and most importantly, a variation in pace. Death and Thrash Metal elements, combined with atmospheric and melodic parts, characterized by diverse tempos are the core parts of the 3rd full-length album, titled “Revengeance” and is by far the most mature piece of music Bio-Cancer has ever composed in 10+ years of existence. The production quality is stellar: the guitars and bass work together as one well-oiled machine, Tomek’s blast-beats are always highlighted superbly and the gang-shouts become an integral part of the compositions due to the gravitas given to them. The songs all have something that will make you want to come back and hear it again and again. ..::TRACK-LIST::.. 1. Citizen... Down! 05:05 2. 44 Days in Hell 06:35 3. Footprints on My Back 05:19 4. Revengeance 05:11 5. Dream Merchants 06:46 6. Swiping Life Away 04:54 7. Underdog (Against the Odds) 05:57 8. Bludgeoning Skullcrushing Mayhem 04:29 ..::OBSADA::.. Lefteris Hatziandreou - Vocals Thanasis Andreou - Guitars Stavros Marinos - Guitars, Backing Vocals Giannis Lagoutaris - Bass Guitar, Backing Vocals Tomek Solomonidis - Drums https://www.youtube.com/watch?v=doNAQ9eqlHo SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 08:36:24
Rozmiar: 103.25 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Ultimate Extreme Metal attack by Bio-Cancer, back with a Revengeance and coming to annihilate all Metal stages world wide! Bio-Cancer is an extreme thrash metal band based in Athens, Greece, formed in 2010, and was one of the leading acts in the emerging Thrash Metal scene of the early ‘10s in Greece. Since then, 2 full length albums have been released. The first one, “Ear Piercing Thrash” (2012) was released by Athens Thrash Attack Records, garnered huge attention from the global Thrash Metal scene, establishing the band’s following and got them recognized as one of the top Thrash Metal albums of the year in many lists. The second record “Tormenting The Innocent” (2015) was released by Candlelight Records and its reception was very favorable from fans and media alike. If you would begin to write these Greek speedsters off as another pseudo-crossover failure, then you are missing out on some incredibly tight and entertaining genuine Thrash Metal , written for the 21st century audience. On the front of live performances, Bio-Cancer have toured Europe multiple times, along with bands like Marduk, Origin, Immolation, Voivod etc. and have played many individual shows and festivals, in more than 30 countries around the world. In addition, Bio-Cancer has completed a month-long headline tour in China, being the first Greek metal band ever playing there. “Entertaining” really is the key word here. During the Covid-19 lockdowns and restrictions, Bio-Cancer used the downtime to complete the composition, recording and production of the 3rd full-length album. Bio-Cancer seem to fill every nook and cranny of their sound with subtle compositional devices which make a huge difference to the overall effect. A bass lick here, a drum fill there - it all adds up to a unique and memorable experience. Speaking of vocalist Lefteris; he puts on one hell of a performance here, completely balls-to-the-wall insane shrieks and a vitriolic lyrical delivery are the norm for this madman. In search of a unique style and identity, and wanting to escape from the strict old school Thrash Metal boundaries, the band created its most refined material yet. Original riffage, tuneful solos, a range of dynamics, and most importantly, a variation in pace. Death and Thrash Metal elements, combined with atmospheric and melodic parts, characterized by diverse tempos are the core parts of the 3rd full-length album, titled “Revengeance” and is by far the most mature piece of music Bio-Cancer has ever composed in 10+ years of existence. The production quality is stellar: the guitars and bass work together as one well-oiled machine, Tomek’s blast-beats are always highlighted superbly and the gang-shouts become an integral part of the compositions due to the gravitas given to them. The songs all have something that will make you want to come back and hear it again and again. ..::TRACK-LIST::.. 1. Citizen... Down! 05:05 2. 44 Days in Hell 06:35 3. Footprints on My Back 05:19 4. Revengeance 05:11 5. Dream Merchants 06:46 6. Swiping Life Away 04:54 7. Underdog (Against the Odds) 05:57 8. Bludgeoning Skullcrushing Mayhem 04:29 ..::OBSADA::.. Lefteris Hatziandreou - Vocals Thanasis Andreou - Guitars Stavros Marinos - Guitars, Backing Vocals Giannis Lagoutaris - Bass Guitar, Backing Vocals Tomek Solomonidis - Drums https://www.youtube.com/watch?v=doNAQ9eqlHo SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 08:32:43
Rozmiar: 347.36 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::TRACK-LIST::.. Recorded Live at Roundhouse, Camden Town, 16th September, 2014 1. One Way Or Another 2. Rave 3. Hanging On The Telephone 4. Mile High 5. Call Me 6. Take Me In The Night 7. Maria 8. Euphoria 9. A Rose By Any Name 10. Rapture 11. The Tide Is High 12. Atomic 13. Sugar On The Side 14. Heart Of Glass Encore: 15. Union City Blues 16. War Child (Black Sabbath's War Pigs intro) 17. Dreaming https://www.youtube.com/watch?v=ZhgjlhTRriU SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-17 08:18:12
Rozmiar: 17.35 GB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::TRACK-LIST::.. Live recording from Aarhus Fee Metal Festival, april 30th 2004. 1. Hell Awaits (Slayer cover) 2. Reversed 3. Submit 4. Wake Up Dead 5. In Search of Souls 6. Near the Gates 7. Dark 8. A Warm Welcome 9. Richard Scarry 10. No More Time 11. We Lie in the Snow 12. Psychic Cyclus I-III 13. Purity of Sadness 14. The Final Step Also including 'Still Sane' video + bonus material. ..::OBSADA::.. Drums - Thomas Guitar - Batten, Lasse Vocals [Subwoofer] - Summer Bass - Kloge https://www.youtube.com/watch?v=MQ6qn_0h0QI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 12:04:38
Rozmiar: 3.54 GB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
..::INFO::..
składanka mireczka-a takie tam vol.10 Gatunek: Dance,Disco,Vixa/Pompa Rok:2024 mp3@320kbps CZAS:01:48:19 ..::TRACK-LIST::.. 1.Captain Maria is back in my life - Captain Jack x Ricchi e Poveri x Alice Deejay Paolo Monti Mashup 2.Captain Hollywood Project - More and More (HenrySz Remix) 3.Dj Eurodriver feat MOROZOFF - Big bucks (2024) 4.Dj Przemooo ft. Osiołek ze Shreka & Mr.Cheez - Latać Każdy Może (Rados Mash) 2024 5.BEAT CONTROL - Dancing Madness (Madness Club Mix) 2024 6.Dj Ramezz - Que Pasa (Extended Version) 7.DR. VODKA - WÓDE LEJ ( DJ BOCIAN REMIX ) 2024 8.La Bouche - Sweet Dreams (BOOT REMIX) 9.Luzenzo ft. Don Omar - Danza Kuduro ( DannVixx Bootleg ) 10.Kubańczyk - 300 (Dj Squirrel Remix) 2024 11.Ken Laszlo & Purple Disco Machine - Hey Hey Guy vs. Body Funk (Extended Bootmash) 12.Adivix - Metalowa Rura (Dj Przemooo Edit) 13.Color of My Dreams - Grafezzy & Timi Kullai feat. B.G. The Prince of Rap (DJ TemperaTura remix) 14.BadyLOS & BVX & ŻANŻOP - JEB O BLACHY 15.Joy & ZILITIK - Valerie ( Reminder) 2024 16.Łobuzy - Zbuntowany Anioł (Dj Squirrel Bootleg) 2024 17.KAAZE - Papi (ft. Alina Pozi) (Extended Mix) 18.Ice Mc - Its A Rainy Day (StarkManly Modern Sunset Drive Festival Mix) 2024 19.Chrizz Morisson & Timi Kuttai - In The Middle Of The 20.MODELKI - Ile Dać Mam (VAYTO REMIX) 21.Clean Bandit, Demi Lovato vs Dr Alban - Solo It's My Life) Remix 22.SENTINO - Lato (VAYTO REMIX) 23.Dj Bobo - Its My Life (StarkManly Retro Style Modern Deja Vu Mix) 2024 24.SKOLIM - Posłuchaj Mała (VAYTO REMIX) 25.MRG & Mr. Cheez - This is crazy funk (2024) 26.Dj Eurodriver - Blizzard 27.Dr.Alban & Dj.Cupi - One Love (2024) 28.TKM & Dawid Narożny - Stan (D-Paul Remix) 2024 29.Teresa Werner & DEEJAY KUKI - Dała Bym Ci (Rados Edit) 2024 30.DJSM - Konye (TECHNO)
Seedów: 125
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 11:12:19
Rozmiar: 246.95 MB
Peerów: 32
Dodał: mireczek19
Opis
..::INFO::..
składanka mireczka-a takie tam vol.9 Gatunek: Dance,Disco,Vixa/Pompa Rok:2024 mp3@320kbps CZAS:01:32:29 ..::TRACK-LIST::.. 1.Eminem & Kalwi & Remi x Majlo x Gazell - Slim Shady ale to Explosion (Dj Dominos blend) 2.DJ Dominix - Szoruj Zęby (Original 4Fun Mix) (VixBasse Vocal) short version 3.Michael Caspar - We Are The People 4.Money & Gibbs - WOSK ( REMIX ) 5.Calvin Harris - Summer (DJ Dominix Bootleg) 2024 6.Dj Przemooo & Pablo - Drop It (KriZ Van Dee Edit) 7.EDDY WATA - I Love My People 8.Freischwimmer & Flexxus - Lucky 9.Ely Oaks - Coca Cola ( DJ BOCIAN REMIX ) 2024 10.Ely Oaks - Coca Cola (SXB REMIX) 2024 11.Leony - Faded Love ( DJ BOCIAN & MADEJ REMIX ) 2024 12.Leony - Faded Love (DEWSKI & PAVV x SINDRIX REMIX) 13.Macias - INTRODESTRUKCJA ( KRYPTON REMIX ) 14.HU Biss & Lucass'G & Siołek - I'm In Hoe (DJ KLEVEX MASH) 15.MBrother - Trebles (RFX REMIX) 2024 16.ORZ3U & DJ BOCIAN - LOCA (ORIGINAL MIX) 17.Scooter - Ten Feet 18.Sevdaliza & Ćwiaraaa feat. Sound Bass - We know Alibi (2024) 19.Savage - 44 & Kris Kross - I Missed The Bus (Dj Ikonnikov & Vitalij Ice MiX) 2024 20.Ricchi e Poveri - Sara Perche Ti Amo (DYMEJSZYN Edit) 21.W&W & AXMO & Maniacs Squad x VIRGO NIGHTBASSE - Heaven Is A Place On Earth (Rados Mash) 2024 22.SEVDALIZA - ALIBI FT. PABLLO VITTAR & YSEULT ( DJ BOCIAN REMIX ) 2024 23.Dj Przemooo & Flo Rida x LETNI - Vixa Whistle 24..Adivix & Dj Dragzzter & Dj Smash (BARTIX x FezuX) - Volna Everynight (2024) 25.Centory - Take It To The Limit (Oneon Remix) 2024 26.Mishlawi - All Night (Pavloosky Boolteg) 27.LP - Lost On You (RUSKY REMIX) 28.Marc Korn & Semitoo x Michael Roman - Wind Of Change 29.Techno Mike - Lets Get Loud 30.Raffaella Carra & SOUND BASS x KriZ Van Dee - PEDRO
Seedów: 108
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 11:06:35
Rozmiar: 208.13 MB
Peerów: 23
Dodał: mireczek19
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Absolutnie zabójczy, bez wypełniaczy!!! Manual Manic Procedures is a solid work of modern death metal. Every member of 200 Stab Wounds brings heavy excellence to this album, and fans of the style should be thoroughly satisfied. Just the variation of parts within each song makes it worth exploring, as you're never sure where the tunes will take you next. Well, you know it'll be bloody. And you'll be glad for it. ..::TRACK-LIST::.. 1. Hands Of Eternity 4:43 2. Gross Abuse 1:49 3. Manual Manic Procedures 2:42 4. Release The Stench 2:30 5. Led To The Chamber / Liquified 3:09 6. Flesh From Within 3:10 7. Defiled Gestation 4:24 8. Ride The Flatline (feat. Jami Morgan) 2:49 9. Parricide 4:06 https://www.youtube.com/watch?v=XFXpErW4OzI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 09:08:57
Rozmiar: 70.02 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Absolutnie zabójczy, bez wypełniaczy!!! Manual Manic Procedures is a solid work of modern death metal. Every member of 200 Stab Wounds brings heavy excellence to this album, and fans of the style should be thoroughly satisfied. Just the variation of parts within each song makes it worth exploring, as you're never sure where the tunes will take you next. Well, you know it'll be bloody. And you'll be glad for it. ..::TRACK-LIST::.. 1. Hands Of Eternity 4:43 2. Gross Abuse 1:49 3. Manual Manic Procedures 2:42 4. Release The Stench 2:30 5. Led To The Chamber / Liquified 3:09 6. Flesh From Within 3:10 7. Defiled Gestation 4:24 8. Ride The Flatline (feat. Jami Morgan) 2:49 9. Parricide 4:06 https://www.youtube.com/watch?v=XFXpErW4OzI SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 09:04:09
Rozmiar: 225.75 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. 'Blues for the Red Sun' to kultowy album od zespołu Kyuss, który odegrał kluczową rolę w kształtowaniu gatunku stoner rock. Ta płyta jest potężnym dźwiękowym doświadczeniem, które przyciąga słuchaczy w hipnotyzujący i mroczny świat muzyki. Album łączy w sobie ciężkie, wyraziste gitary z psychodelicznymi elementami, tworząc brzmienie, które jest zarówno hipnotyzujące, jak i energetyczne. Teksty utworów są tajemnicze i pełne surrealistycznych obrazów, które dodają głębi muzycznemu doświadczeniu. 'Blues for the Red Sun' to nie tylko kultowy album w historii stoner rocka, ale także jedno z najważniejszych dzieł w historii muzyki alternatywnej. To album, który wciąż inspiruje i wpływa na kolejne pokolenia muzyków i fanów ciężkiego rocka. ..::TRACK-LIST::.. 1. Thumb 4:43 2. Green Machine 3:38 3. Molten Universe 2:48 4. 50 Million Year Trip (Downside Up) 5:46 5. Thong Song 3:46 6. Apothecaries' Weight 5:20 7. Caterpillar March 1:55 8. Freedom Run 7:37 9. 800 1:33 10. Writhe 3:38 11. Capsized 0:55 12. Allen's Wrench 2:42 13. Mondo Generator 6:15 14. Yeah 0:03 ..::OBSADA::.. John Garcia - lead vocals on all tracks except 'Mondo Generator', producer Josh Homme - guitar, producer Nick Oliveri - bass, lead vocals on 'Mondo Generator', producer Brant Bjork - drums, album concept, producer https://www.youtube.com/watch?v=gZxPm06Dhn4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 08:41:06
Rozmiar: 118.92 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. 'Blues for the Red Sun' to kultowy album od zespołu Kyuss, który odegrał kluczową rolę w kształtowaniu gatunku stoner rock. Ta płyta jest potężnym dźwiękowym doświadczeniem, które przyciąga słuchaczy w hipnotyzujący i mroczny świat muzyki. Album łączy w sobie ciężkie, wyraziste gitary z psychodelicznymi elementami, tworząc brzmienie, które jest zarówno hipnotyzujące, jak i energetyczne. Teksty utworów są tajemnicze i pełne surrealistycznych obrazów, które dodają głębi muzycznemu doświadczeniu. 'Blues for the Red Sun' to nie tylko kultowy album w historii stoner rocka, ale także jedno z najważniejszych dzieł w historii muzyki alternatywnej. To album, który wciąż inspiruje i wpływa na kolejne pokolenia muzyków i fanów ciężkiego rocka. ..::TRACK-LIST::.. 1. Thumb 4:43 2. Green Machine 3:38 3. Molten Universe 2:48 4. 50 Million Year Trip (Downside Up) 5:46 5. Thong Song 3:46 6. Apothecaries' Weight 5:20 7. Caterpillar March 1:55 8. Freedom Run 7:37 9. 800 1:33 10. Writhe 3:38 11. Capsized 0:55 12. Allen's Wrench 2:42 13. Mondo Generator 6:15 14. Yeah 0:03 ..::OBSADA::.. John Garcia - lead vocals on all tracks except 'Mondo Generator', producer Josh Homme - guitar, producer Nick Oliveri - bass, lead vocals on 'Mondo Generator', producer Brant Bjork - drums, album concept, producer https://www.youtube.com/watch?v=gZxPm06Dhn4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 08:37:25
Rozmiar: 326.82 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Szwedzko-fiński grindcore'owy AFGRUND powraca z nową płytą nagraną przez założycieli i oryginalnych członków: Andy, Pat i Panu.' The Dystopian' to czwarty album nagrany po sześcioletniej przerwie, na który składa się 11 utworów intensywnego szwedzkiego grindcore'a w stylu NASUM, ROTTEN SOUND, GADGET. Następcę wydanego w 2012 roku "The Age Of Dumb" nagrał, zmiksował i zmasterował Panu Posti w Mean Seed Labs w 2017 roku. Na początku roku wydawało się, że nagrany po sześciu latach przerwy The Dystopian pozostanie bez wydawcy i przepadnie bez śladu, ale na szczęście z pomocną przyszedł Karol z Selfmadegod Records, dzięki któremu bez problemu (i tanio!) kupicie tę płytę. Chwała mu za to, bo takiego materiału absolutnie nie można zignorować. Muzycy Afgrund przygotowali tu porcję kapitalnego grzańska – The Dystopian to wybuchowy grind core zagrany w skandynawskim stylu (Nasum, Gadget, Rotten Sound) z domieszką takich dopierdalaczy jak Phobia, Antigama czy Pig Destroyer, więc każdy miłośnik szybkiego, urozmaiconego i precyzyjnie zagranego hałasu znajdzie tu sporo dla siebie. Intensywność muzyki nie budzi najmniejszych zastrzeżeń – riffy śmigają, wokaliści zdzierają gardła, a perkman nabija blasty niczym karabin maszynowy. Na The Dystopian wyraźnie dominują wściekle agresywne partie, jednak wśród tego natłoku dźwięków znajdziemy również kilka niestandardowych zwrotów i zwolnień, kiedy na pierwszy plan wysuwa się gęsty klimat wkurwienia, sprzeciwu i zniechęcenia. Nie dość, że w takich fragmentach muzyka Afgrund zachowuje swój ciężar gatunkowy, to jeszcze mocniej uderza w słuchacza na poziomie emocjonalnym – w sam raz, żeby móc naładować baterie przed kolejnym dniem zmagania się z systemem tudzież przed zamachem na biuro zarządu w jakimś korpo. Zespół, nie wychodząc zbytnio poza grindowy kanon potrafił uczynić swój materiał świeżym i ożywczym. Spora w tym zasługa brzmienia, które w fachowej terminologii trudno określić inaczej niż jako zajebiste i doskonale dopasowane do charakteru muzyki. Dźwięk jest super przejrzysty i ostry jak żyleta, a przy tym ma dość głębi, żeby wgniatał również przy blastach. Wszystko fajnie, ale The Dystopian ma niestety jedną wadę, swoją drogą często spotykaną u grindowych płyt z wyższej półki – mija zbyt szybko. Wprawdzie 23 minuty to jeszcze nie tragedia, jednak człowiek byłby znacznie szczęśliwszy, gdyby krążek trwał przynajmniej pół godziny. Drugi minusik dotyczy wydania – we wkładce nie zobaczymy tekstów, a szkoda, bo Afgrund ewidentnie mają coś ważnego do przekazania. Zresztą nawet bez poezji przed nosem z klimatu i ładunku energetycznego The Dystopian łatwo wywnioskować, że nie jest to nic pozytywnego. Gorąco polecam! demo 'The Dystopian is exactly what you’d want from a grindcore release in 2018. Mixing elements of old and new into a lethal concoction that’s best given a wide berth, this is an album that any fan of grindcore should be able to eagerly lap up. Highly recommended.' - Wonderboxmetal ..::TRACK-LIST::.. 1. Limitless Source of Power 01:56 2. Ruttna 00:56 3. Re-Exordium 02:50 4. Callous 02:57 5. Royalty of Crust 00:56 6. Crossfire Agent 01:54 7. (Yet) Another Way to Kill 01:42 8. The Great Rift 03:14 9. Archaic Plague 01:52 10. Smasher of Skulls 02:25 11. Demise Strategy 02:44 ..::OBSADA::.. Drums, Recorded By, Mixed By, Mastered By - Panu Posti Vocals, Guitar - Andreas Baier, Patrik Howe https://www.youtube.com/watch?v=8leU4kHhZQ4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 08:12:10
Rozmiar: 58.20 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Szwedzko-fiński grindcore'owy AFGRUND powraca z nową płytą nagraną przez założycieli i oryginalnych członków: Andy, Pat i Panu.' The Dystopian' to czwarty album nagrany po sześcioletniej przerwie, na który składa się 11 utworów intensywnego szwedzkiego grindcore'a w stylu NASUM, ROTTEN SOUND, GADGET. Następcę wydanego w 2012 roku "The Age Of Dumb" nagrał, zmiksował i zmasterował Panu Posti w Mean Seed Labs w 2017 roku. Na początku roku wydawało się, że nagrany po sześciu latach przerwy The Dystopian pozostanie bez wydawcy i przepadnie bez śladu, ale na szczęście z pomocną przyszedł Karol z Selfmadegod Records, dzięki któremu bez problemu (i tanio!) kupicie tę płytę. Chwała mu za to, bo takiego materiału absolutnie nie można zignorować. Muzycy Afgrund przygotowali tu porcję kapitalnego grzańska – The Dystopian to wybuchowy grind core zagrany w skandynawskim stylu (Nasum, Gadget, Rotten Sound) z domieszką takich dopierdalaczy jak Phobia, Antigama czy Pig Destroyer, więc każdy miłośnik szybkiego, urozmaiconego i precyzyjnie zagranego hałasu znajdzie tu sporo dla siebie. Intensywność muzyki nie budzi najmniejszych zastrzeżeń – riffy śmigają, wokaliści zdzierają gardła, a perkman nabija blasty niczym karabin maszynowy. Na The Dystopian wyraźnie dominują wściekle agresywne partie, jednak wśród tego natłoku dźwięków znajdziemy również kilka niestandardowych zwrotów i zwolnień, kiedy na pierwszy plan wysuwa się gęsty klimat wkurwienia, sprzeciwu i zniechęcenia. Nie dość, że w takich fragmentach muzyka Afgrund zachowuje swój ciężar gatunkowy, to jeszcze mocniej uderza w słuchacza na poziomie emocjonalnym – w sam raz, żeby móc naładować baterie przed kolejnym dniem zmagania się z systemem tudzież przed zamachem na biuro zarządu w jakimś korpo. Zespół, nie wychodząc zbytnio poza grindowy kanon potrafił uczynić swój materiał świeżym i ożywczym. Spora w tym zasługa brzmienia, które w fachowej terminologii trudno określić inaczej niż jako zajebiste i doskonale dopasowane do charakteru muzyki. Dźwięk jest super przejrzysty i ostry jak żyleta, a przy tym ma dość głębi, żeby wgniatał również przy blastach. Wszystko fajnie, ale The Dystopian ma niestety jedną wadę, swoją drogą często spotykaną u grindowych płyt z wyższej półki – mija zbyt szybko. Wprawdzie 23 minuty to jeszcze nie tragedia, jednak człowiek byłby znacznie szczęśliwszy, gdyby krążek trwał przynajmniej pół godziny. Drugi minusik dotyczy wydania – we wkładce nie zobaczymy tekstów, a szkoda, bo Afgrund ewidentnie mają coś ważnego do przekazania. Zresztą nawet bez poezji przed nosem z klimatu i ładunku energetycznego The Dystopian łatwo wywnioskować, że nie jest to nic pozytywnego. Gorąco polecam! demo 'The Dystopian is exactly what you’d want from a grindcore release in 2018. Mixing elements of old and new into a lethal concoction that’s best given a wide berth, this is an album that any fan of grindcore should be able to eagerly lap up. Highly recommended.' - Wonderboxmetal ..::TRACK-LIST::.. 1. Limitless Source of Power 01:56 2. Ruttna 00:56 3. Re-Exordium 02:50 4. Callous 02:57 5. Royalty of Crust 00:56 6. Crossfire Agent 01:54 7. (Yet) Another Way to Kill 01:42 8. The Great Rift 03:14 9. Archaic Plague 01:52 10. Smasher of Skulls 02:25 11. Demise Strategy 02:44 ..::OBSADA::.. Drums, Recorded By, Mixed By, Mastered By - Panu Posti Vocals, Guitar - Andreas Baier, Patrik Howe https://www.youtube.com/watch?v=8leU4kHhZQ4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-16 08:08:17
Rozmiar: 177.46 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
..::INFO::..
Kind of Blue to album muzyczny Milesa Davisa wydany w 1959 roku. Zapoczątkował epokę jazzu modalnego. W 2003 album został sklasyfikowany na 12. miejscu listy 500 albumów wszech czasów dwutygodnika Rolling Stone. Na liście 100 najlepszych albumów jazzowych został sklasyfikowany na 1. miejscu. Jak to miał w zwyczaju, Davis zwołał wszystkich członków zespołu do studia nagraniowego. Nie mieli oni pojęcia, co będą nagrywać. Sam Davis miał zaledwie kilka akordów i pomysłów na melodię. Muzycy rozstawili instrumenty, Davis dał wszystkim wskazówki dotyczące każdego z utworów i zaczęli nagrywać. Ta praktyka przyjęła się również podczas nagrywania albumu Bitches Brew. Davis uważał, że dawanie wskazówek i robienie niewielkiej próby, albo rezygnowanie z niej kazało muzykom skupić się bardziej na utworach i innych członkach zespołu. I chociaż rezultaty były imponujące, legenda, jakoby cały album został nagrany za jednym podejściem, jest nieprawdziwa. Tylko „Flamenco Sketches” udało się nagrać w całości za pierwszym razem. Album ten jest jednym z najdoskonalszych przykładów zbiorowej improwizacji utrzymanej jeszcze w ramach tonalności. Title: Kind Of Blue Artist: Miles Davis Country: USA Year: 1959 Genre: Jazz Format / Codec: MP3 Audio bitrate: 320 Kbps ..::TRACK-LIST::.. 1. So What 2. Freddie Freeloader 3. Blue in Green 4. All Blues 5. Flamenco Sketches
Seedów: 16
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 23:24:06
Rozmiar: 104.78 MB
Peerów: 0
Dodał: Uploader
Opis
...( Info )...
Artist: VA Title: Astral Ritual Year: 2024 Genre: Psy, Goa, Trance, Electro Duration: 12:52:38 Format/Codec: MP3 Audio bitrate: 320 Kbps ...( TrackList )... 001. Interactive Noise - Dopamine (00:04:32) 002. Infinite Being - Top Of The Mountain (00:04:46) 003. Devinne - Shanti (00:04:48) 004. Goldfingers - Superhero (00:05:09) 005. Sirius Effect - Maybe (00:05:30) 006. Pandora Plur - Bruxas (00:05:38) 007. Perfecto - J.K.G (00:05:41) 008. Lionatix - The Aftermath (00:05:44) 009. Transfuse - Sonic Language (00:05:46) 010. Krama - Goavista (00:05:56) 011. Beek - Omg (00:06:05) 012. Viking Trance - Bamboozled (00:06:05) 013. Northwind - Transformation (00:06:04) 014. E - Camp - Experience (00:06:13) 015. Jeremy Tsunami - Don't Go (00:06:08) 016. Ascent & Rythmic - Mysterious Ways (00:06:14) 017. Orango Om Project - Fractal Jungle (00:06:17) 018. Oghma - Alternalte Reality (00:06:20) 019. Dantra & Krodax - Toto (00:06:16) 020. Xposed Inneria - Shimindi On Shrooms (00:06:22) 021. Freeman - Noble People (00:06:25) 022. Kezo Moon - Stars Of Deep Blue (00:06:34) 023. Didox - Evil (00:06:34) 024. Comacode - Follow Me (00:06:43) 025. Lunarave - Join Us (00:06:46) 026. Clean Noise - A Strange Hybrid (00:06:42) 027. Shyisma - Neuroplasticity (00:06:42) 028. Nitrodrop - Become One (00:06:36) 029. The Freak Show - Striпgs (00:06:45) 030. Deykiller - Astral Ritual (00:06:51) 031. Retronic - Polarity (00:06:41) 032. Jeremy Tsunami - Its A Train That Never Stops (00:06:58) 033. Vareant - Zoom To Infinity (00:07:04) 034. Shirda - Breaking Good (00:07:05) 035. Synchromatrix - Past On (00:07:06) 036. Jendrex & Phazer - Shadowfall (00:07:07) 037. Pineapple Head, Gabbo - Dmt (00:07:10) 038. Highko - Highzen (00:07:11) 039. Magmatrix - Dorimé (00:07:11) 040. Killerbarbacoa - History Of Wolves (00:07:11) 041. Ilai - Mistery Soul (00:07:14) 042. Shaki - Psalam For David (00:07:20) 043. Adrenaline Drum - Special Mission (00:07:23) 044. Inside Brain & Tetrikal - First Step (00:07:24) 045. Unstable & Morrsei - Creation (00:07:20) 046. Sunsoul - Butterfly (00:07:14) 047. Solid Iron - Nova Star (00:07:17) 048. Re-Surge - Afronto (00:07:29) 049. Stnx - Preternatural (00:07:29) 050. Liquids Mdma - Hypnotic Spirit (00:07:30) 051. Absolune - Light In My Veins (00:07:31) 052. Eamo - Salvation (00:07:27) 053. Doppler - Human Design (00:07:32) 054. Dexther - Chaos In The Dark (00:07:33) 055. Bull Beat - First Round (00:07:31) 056. Technology - Positive Vibration (00:07:37) 057. Shock Therapy - Your Life (00:07:32) 058. Tângela - Remember That (00:07:37) 059. Eliyahu - Bring The Life (00:07:26) 060. Blazy - Hologram (00:07:39) 061. Atacama - Dark Matter Galaxy (00:07:34) 062. Silicon Sound - Pure Reality (00:07:40) 063. K4Nciio - Be Disillusioned (00:07:41) 064. Psiger & Cosmic Sidekick - The Encounter (00:07:43) 065. Clean Noise - Artificial Intelligence (00:07:40) 066. Mindbenderz - Celestial Gateway (00:07:34) 067. Trivia - Over The Sea (00:07:48) 068. Orisma & Morse Code - Sacred Mantra (00:07:37) 069. Heisenberg - Fading In The Dark (00:07:40) 070. Gollu - From Chaos To Cosmos (00:07:51) 071. Doubkore - The Tribe (00:07:47) 072. Estefano Haze - Unwind Your Mind (00:07:41) 073. Fikus - Perception (00:07:53) 074. Releasse - Gates Of Horizon (00:07:49) 075. Sun Project - Colony Of Aliens (00:07:51) 076. Perfect Stranger - The Door (00:07:57) 077. Poxell - Go Faster (00:07:53) 078. Releasse - Crazy Substance (00:07:48) 079. Antaluk & Deeverse - Sierra Madre (00:08:00) 080. Bellatrix - Modern Music (00:07:52) 081. Out Of Silence - Depths Of Subconscious (00:08:00) 082. Sun Project - We Are Not Here (00:07:53) 083. Xenomorph - Lost In An Old Junkyard (00:08:08) 084. Dual Vision - Gajanana (00:08:07) 085. Transpose - Essence Of Energy (00:08:07) 086. Kadush - Human Freedom (00:08:08) 087. Albakar & Protocol - Ancient Jazz (00:08:14) 088. Drukverdeler & Dj Bim - Plutonian Polonaise (00:08:02) 089. Norma Project - White Sky (00:08:18) 090. Osher - Spiritual Service (00:08:17) 091. Normalize - Life (00:08:17) 092. Shuffler - The Dark Side Of The Balloon (00:08:20) 093. Mythospheric - Feelosophy (00:08:27) 094. Innerpoint - Dance Of Eternity (00:08:24) 095. Eliyahu - Soul Of Light (00:08:33) 096. Astral Projection - Y-Salem (00:08:34) 097. Cosmic Tone & Lyktum - Mindset Matters (00:08:47) 098. Darkland - Ask And It Is Given (00:08:43) 099. Astro-D - Chase The Sun (00:08:57) 100. One Function - Imagine (00:08:54) 101. Hyriderz & Banshee - Multiverse (00:08:49) 102. Goastral, G-Rm - City Of Light (00:09:20) 103. Psygoose - Radioactive (00:09:30) 104. Forever Heaven - Varian Arrival (00:10:12) 105. Futurgenetic - Limit Of Reality (00:10:17)
Seedów: 3
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 23:24:02
Rozmiar: 1.75 GB
Peerów: 0
Dodał: Uploader
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
Krążek, który powala!!! ..::TRACK-LIST::.. 1. Wolność 2. Narkotyki 3. Punx 4. Cywilizacja 5. Jestem Silny 6. Skowyt 7. Nie Zabijaj 8. Wierszyk 9. Tv 10. Moje Życie 11. Kiedy 12. Paranoja 13. Nienawiść 14. Świadomość Recorded and mixed: Studio "SPAART" in Boguchwała from 14th to 20th December 1994 [Nagrano i zmiksowano: Studio "SPAART" Boguchwała 14 - 20 grudnia 1994]. ..::OBSADA::.. Sezon - voice, words Yogurth - guitar, voice, words Kaktus - bass Sikor - drums https://www.youtube.com/watch?v=b21SEQwDfp4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 12:17:34
Rozmiar: 125.99 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
Krążek, który powala!!! ..::TRACK-LIST::.. 1. Wolność 2. Narkotyki 3. Punx 4. Cywilizacja 5. Jestem Silny 6. Skowyt 7. Nie Zabijaj 8. Wierszyk 9. Tv 10. Moje Życie 11. Kiedy 12. Paranoja 13. Nienawiść 14. Świadomość Recorded and mixed: Studio "SPAART" in Boguchwała from 14th to 20th December 1994 [Nagrano i zmiksowano: Studio "SPAART" Boguchwała 14 - 20 grudnia 1994]. ..::OBSADA::.. Sezon - voice, words Yogurth - guitar, voice, words Kaktus - bass Sikor - drums https://www.youtube.com/watch?v=b21SEQwDfp4 SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 12:12:32
Rozmiar: 436.90 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Królestwo to założona w połowie 2016 trójmiejska grupa muzyczna, w skład której wchodzą muzycy takich formacji jak 1926, Hadal, Dule Tree, Pomelo Taxi, Baden Baden. Zespół eksploruje obszary z pogranicza math - noise - post rocka i yassu tworząc minimalistyczne, repetytywne struktury muzyczne. Na początku 2017 r. zespół wydaje swą pierwszą płytę “Ćwiczenia repetytywne” (wyd. Music Is The Weapon) Zaskoczony bardzo pozytywnym przyjęciem postanawia od razu wiosną wyruszyć na krótką trasę koncertową po Polsce. Początek jesieni wieńczy wydaniem w sieci eksperymentalnego mini albumu “Słuchowisko”. Z nastaniem nowego roku formacja rozpoczyna pracę nad utworami na drugi album, które ostateczne szlify otrzymują podczas jesiennej trasy koncertowej w ramach Music Is The Weapon Tour. Rok 2019 to czas rejestracji i produkcji oraz trudnych decyzji co do przyszłości albumu. Ostatecznie na początku marca 2020 roku album “Antracyt” ląduje na platformie cyfrowej Bandcamp. Wkrótce potem zespół otrzymuje propozycję wydania albumu w formie fizycznej w wytwórni Gusstaff Records. "Antracyt" to album instrumentalny, nagrany w najbardziej klasycznym, minimalistycznym składzie (gitara, bas, perkusja) pełen transowych i hałaśliwych odniesień zarówno do amerykańskiej szkoły noise jak i do europejskich tradycji krautrocka. Repetytywność nie oznacza tu jednak nudy, czy braku pomysłów. Grupa nie wpada przy tym w pułapkę patosu i pompatyczności, jak to się dzieje często u współczesnych post-rockowców, gdzie finał każdego utworu brzmi jak koniec świata. Nie ma tu armagedonu, jest pure guitar satisfaction. Wydawca Łatwo zgubić się w natłoku improwizowanych albumów balansujących za granicy noise’u, jazzu i post rocka, wydawanych od kilku lat regularnie i w pokaźnych ilościach przez trójmiejską scenę muzyczną. I choć wydaje się, że największa fala takich płyt już za nami, nadal pojawiają się krążki, przy których warto zatrzymać się na dłużej. Trio tworzące Królestwo możecie znać ze składów takich jak Dule Tree, 1926 czy Hadal. Porównywani są do Lonker See, czemu trudno się dziwić, biorąc pod uwagę łączenie noise’u z jazzem i fakt, że debiutancki krążek grupy ukazał się nakładem Music Is The Weapon. Wprawdzie Królestwo, tak jak Lonker See na ostatniej płycie „Hamza”, odpuszcza sobie tym razem jazzowe eksperymenty, to „Antracytowi” jednak zdecydowanie bliżej do ARRM czy Lastryko. Znajdziemy tutaj sześć kompozycji trwających łącznie ponad godzinę, z których dwie ostatnie to swobodne, transowe improwizacje. Gdyby nie obydwie „Antracyt impresje”, można byłoby nawet pokusić się o stwierdzenie, że to całkiem przystępny i łatwy w odbiorze album. Po „Ćwiczeniach repetytywnych”, których tytuł mówi sam za siebie, a potem eksperymentalnej EP-ce „Słuchowisko”, wyraźnie widać, że zespół chce pokazać coś więcej, niż tylko oparte na rytmie improwizacje. Krótsze utwory na „Antracycie” to dopracowane kompozycje, w których połamana rytmika jest tak samo ważna, jak chwytliwe riffy, co pokazuje bardzo subtelne podejście do math w mathrocku. Wrażenie, że styl Królestwa nieco złagodniał, potęguje różnorodność utworów: zaraz po transowym i repetytywnym „Wiosłowaniu w kierunku nicości” dostajemy dwa energiczne i szybko zapadające w pamięć utwory o typowych dla Królestwa abstrakcyjnych tytułach „Tęga Jola” i „Szklaneczki doktora Stefana”. We wszystkich kompozycjach dominuje jednak ten sam minimalizm, który ma swoje dobre i złe strony. Co działa na niekorzyść „Antracytu”, to może nieco zbyt minimalistyczny skład – nie każdy zespół jest w stanie nagrać interesującą płytę ograniczając się do do gitary, basu i perkusji. Zwłaszcza w tych dłuższych utworach nie tylko czuć, że znalazłoby się tutaj miejsce na przykład na klawisze, lecz momentami wyraźnie brakuje jakiegoś urozmaicenia. „Antracyt” to materiał, który z jednej strony z pewnością świetnie sprawdzałby się na żywo, jednak równie dobrze pasuje też do leniwego, lockdownowego popołudnia. To dobrze zrównoważona płyta, płynie przechodząca między chwytliwymi melodiami a rozciągniętymi transowymi kompozycjami. Weronika Kobus ..::TRACK-LIST::.. 1. Wiosłowanie w kierunku nicości 13:23 2. Tęga Jola 5:55 3. Szklaneczki doktora Stefana 4:49 4. Antracyt 8:07 tylko na płycie CD: 5. Antracyt Impresje Take 1 19:14 6. Antracyt Impresje Take 2 17:30 Recorded at White Noise Studio Gdynia 14-15.12.2018 and 05.01.2019 Mix by Łukasz Ciszak Mastering by Michał Kupicz Artwork by Pracownia Bodega ..::OBSADA::.. Paweł Rucki - drums Sebastian Goertz - bass Maksymilian Białystok - guitar https://www.youtube.com/watch?v=P53n2aBIiuw SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 11:38:43
Rozmiar: 158.81 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Królestwo to założona w połowie 2016 trójmiejska grupa muzyczna, w skład której wchodzą muzycy takich formacji jak 1926, Hadal, Dule Tree, Pomelo Taxi, Baden Baden. Zespół eksploruje obszary z pogranicza math - noise - post rocka i yassu tworząc minimalistyczne, repetytywne struktury muzyczne. Na początku 2017 r. zespół wydaje swą pierwszą płytę “Ćwiczenia repetytywne” (wyd. Music Is The Weapon) Zaskoczony bardzo pozytywnym przyjęciem postanawia od razu wiosną wyruszyć na krótką trasę koncertową po Polsce. Początek jesieni wieńczy wydaniem w sieci eksperymentalnego mini albumu “Słuchowisko”. Z nastaniem nowego roku formacja rozpoczyna pracę nad utworami na drugi album, które ostateczne szlify otrzymują podczas jesiennej trasy koncertowej w ramach Music Is The Weapon Tour. Rok 2019 to czas rejestracji i produkcji oraz trudnych decyzji co do przyszłości albumu. Ostatecznie na początku marca 2020 roku album “Antracyt” ląduje na platformie cyfrowej Bandcamp. Wkrótce potem zespół otrzymuje propozycję wydania albumu w formie fizycznej w wytwórni Gusstaff Records. "Antracyt" to album instrumentalny, nagrany w najbardziej klasycznym, minimalistycznym składzie (gitara, bas, perkusja) pełen transowych i hałaśliwych odniesień zarówno do amerykańskiej szkoły noise jak i do europejskich tradycji krautrocka. Repetytywność nie oznacza tu jednak nudy, czy braku pomysłów. Grupa nie wpada przy tym w pułapkę patosu i pompatyczności, jak to się dzieje często u współczesnych post-rockowców, gdzie finał każdego utworu brzmi jak koniec świata. Nie ma tu armagedonu, jest pure guitar satisfaction. Wydawca Łatwo zgubić się w natłoku improwizowanych albumów balansujących za granicy noise’u, jazzu i post rocka, wydawanych od kilku lat regularnie i w pokaźnych ilościach przez trójmiejską scenę muzyczną. I choć wydaje się, że największa fala takich płyt już za nami, nadal pojawiają się krążki, przy których warto zatrzymać się na dłużej. Trio tworzące Królestwo możecie znać ze składów takich jak Dule Tree, 1926 czy Hadal. Porównywani są do Lonker See, czemu trudno się dziwić, biorąc pod uwagę łączenie noise’u z jazzem i fakt, że debiutancki krążek grupy ukazał się nakładem Music Is The Weapon. Wprawdzie Królestwo, tak jak Lonker See na ostatniej płycie „Hamza”, odpuszcza sobie tym razem jazzowe eksperymenty, to „Antracytowi” jednak zdecydowanie bliżej do ARRM czy Lastryko. Znajdziemy tutaj sześć kompozycji trwających łącznie ponad godzinę, z których dwie ostatnie to swobodne, transowe improwizacje. Gdyby nie obydwie „Antracyt impresje”, można byłoby nawet pokusić się o stwierdzenie, że to całkiem przystępny i łatwy w odbiorze album. Po „Ćwiczeniach repetytywnych”, których tytuł mówi sam za siebie, a potem eksperymentalnej EP-ce „Słuchowisko”, wyraźnie widać, że zespół chce pokazać coś więcej, niż tylko oparte na rytmie improwizacje. Krótsze utwory na „Antracycie” to dopracowane kompozycje, w których połamana rytmika jest tak samo ważna, jak chwytliwe riffy, co pokazuje bardzo subtelne podejście do math w mathrocku. Wrażenie, że styl Królestwa nieco złagodniał, potęguje różnorodność utworów: zaraz po transowym i repetytywnym „Wiosłowaniu w kierunku nicości” dostajemy dwa energiczne i szybko zapadające w pamięć utwory o typowych dla Królestwa abstrakcyjnych tytułach „Tęga Jola” i „Szklaneczki doktora Stefana”. We wszystkich kompozycjach dominuje jednak ten sam minimalizm, który ma swoje dobre i złe strony. Co działa na niekorzyść „Antracytu”, to może nieco zbyt minimalistyczny skład – nie każdy zespół jest w stanie nagrać interesującą płytę ograniczając się do do gitary, basu i perkusji. Zwłaszcza w tych dłuższych utworach nie tylko czuć, że znalazłoby się tutaj miejsce na przykład na klawisze, lecz momentami wyraźnie brakuje jakiegoś urozmaicenia. „Antracyt” to materiał, który z jednej strony z pewnością świetnie sprawdzałby się na żywo, jednak równie dobrze pasuje też do leniwego, lockdownowego popołudnia. To dobrze zrównoważona płyta, płynie przechodząca między chwytliwymi melodiami a rozciągniętymi transowymi kompozycjami. Weronika Kobus ..::TRACK-LIST::.. 1. Wiosłowanie w kierunku nicości 13:23 2. Tęga Jola 5:55 3. Szklaneczki doktora Stefana 4:49 4. Antracyt 8:07 tylko na płycie CD: 5. Antracyt Impresje Take 1 19:14 6. Antracyt Impresje Take 2 17:30 Recorded at White Noise Studio Gdynia 14-15.12.2018 and 05.01.2019 Mix by Łukasz Ciszak Mastering by Michał Kupicz Artwork by Pracownia Bodega ..::OBSADA::.. Paweł Rucki - drums Sebastian Goertz - bass Maksymilian Białystok - guitar https://www.youtube.com/watch?v=P53n2aBIiuw SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 11:35:20
Rozmiar: 483.37 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Album składa się z 18 piosenek. W tej oto wersji cyfrowej zawiera też 5 dodatkowych numerów: 4 remiksy (Baaby, Marcina Borsa i Allegry Kabuki), oraz demo „I Don’t Know” nagrane w hotelu w Tajpej. „Wersje” to pierwszy autorski album Gaby Kulki od pokrytego złotem „Hat, Rabbit”, podsumowanie czterech lat pracy i zapis artystycznej ewolucji, jaka nastąpiła w muzyce Gaby od czasu debiutu. To też album niekonwencjonalny pod względem produkcji : materiał zarejestrowany na żywo, ale o charakterze studyjnej płyty, z odważną ingerencją w brzmienie utworów, wyraźnie odcinający się od konwencji „nagrania z koncertu”. „Wersje” zawierają nigdy dotąd nie publikowane aranżacje piosenek (z albumów „Out”, „Hat Rabbit”, a także Kucz/Kulka i spoza oficjalnie wydanych nagrań Gaby), oraz utwory z repertuaru zespołów Republika, Bauhaus, The Beastie Boys i Hanki Ordonówny. Doprawdy dziwny album. Ani studyjny, ani koncertowy. Bez premierowego materiału, ale i nikt tu kotleta nie odgrzewa. Serwowany na dwóch płytach, chociaż z zapasem zmieściłby się na jednej. Bardzo dojrzały, jednak i straszący amatorszczyzną. Wszelkie możliwe skrajności łączą w sobie "Wersje", trzeci krążek (nie wliczając DVD "Live Rabbit") sygnowany nazwiskiem Gaby Kulki. Wyjaśnijmy, nie jest to album stricte studyjny, bo nagrywano go podczas koncertów w Radiu Kraków i wcześniejszych doń prób, ale nie jest też koncertowy, bowiem wycięto publiczność oraz większość oznak występu live. Zagrała tu Kulka wraz z bandem swoje utwory z wcześniejszych płyt oraz cztery covery ("All We Ever Wanted Was Everything" z repertuaru Bauhaus, "Na pierwszy znak" Ordonówny, "Sexy Doll" Republiki oraz "I Don’t Know" zespołu The Beastie Boys), ale wszystkie one są nie do poznania, przearanżowane na modłę półakustyczną z sekcją, klarnecistą, pianinem i sporadycznie innymi instrumentami typu ukulele. Wyszedł materiał niezwykle kameralny, jazzujący z operetkowo-kabaretowym zadęciem, przede wszystkim zaś z półki obarczonej napisem piosenka autorska. Aranżacje są zresztą świetne pod każdym względem, szczególnie wielbiciele jazzu z dostojnymi, klarnetowymi solówkami będą wniebowzięci. Co prawda wciąż ta muzyka pachnie wokalnie dokonaniami Kate Bush i Tori Amos, może nawet Sinead O'Connor, ale już w sferze wyłącznie dalekiej inspiracji. Łącznie jest tu osiemnaście piosenek o długości niecałych 70 minut, zastanawiające jest więc, dlaczego postanowiono wydać "Wersje" na dwóch CD, tym bardziej, że w pewnym momencie ta porcja dźwięków od Gaby zaczyna najzwyczajniej nudzić, staje się monotonna. Lekko odstrasza też ton samej artystki, która mając na koncie dwie oficjalne płyty studyjne mówi o podsumowaniu osiągnięć i wyznaczaniu nowych kierunków twórczości. Wyznaczać oczywiście można, ale wypadało by nowym wyznaczać, a nie swoistym muzycznym remakiem. Natomiast na retrospekcje i podsumowania radziłbym jeszcze jakiś czas poczekać, by nie dochodziło więcej do kuriozalnych sytuacji jak u jednej z rodzimych piosenkarek, która mogąc pochwalić się jedną autorską płytą, w dyskografii ma również koncertówkę, remaster i the best of... Kardynalny błąd popełniono jednak przy utworach "Laleczka" i "Challenger", gdzie po pierwsze nie usunięto braw publiczności, po drugie zaś brawa te po prostu się urywają, jakby ktoś je tasakiem wykrajał. Drugi z wymienionych dodatkowo wzbogacony jest o dziwne szumy - zalatuje tanią amatorszczyzną. Może takie zabiegi świadczą o alternatywności, ale nie bądźmy śmieszni, to nie demówka a pełnoprawna płyta pod egidą poważnej wytwórni i takich realizatorskich wpadek nie można tolerować. Gwoli podsumowania. Nowy kierunek - jak najbardziej ciekawy, choć mało wyszukany (wszak niejeden artysta z wielkich stadionów schodził w minimalizm); materiał - nieźle zaaranżowany, ale w gruncie rzeczy monotonny. Poczekajmy jak poszukiwania się zakończą, bo Kulka ma potencjał i pomysł, niech go tylko zawrze w autentycznie premierowym, skrojonym pod ten nowy kierunek materiale. Grzegorz Bryk „Wersje” to kolejny autorski album Gaby Kulki. Jest on podsumowaniem czterech lat działalności artystki. Wydawnictwo to ma stanowić spojrzenie na dotychczasowe osiągnięcia Gaby, jak i być wyznacznikiem nowego kierunku w jej muzyce. Czy jest to dobre posunięcie? Wszystko zależy od tego, jak się na to patrzy. Album zawiera 18 kompozycji nagranych na żywo, ale mających na „Wersjach” charakter płyty studyjnej. Tak przynajmniej teoretycznie miało być. Prócz własnych kompozycji znalazło się tam kilka coverów. Pierwszy z nich to „All We Ever Wanted Was Everything” grupy Bauhaus. Tu akurat ciekawie się zapowiada, nagranie charakteryzuje się bardzo atrakcyjnym, pełnym ekspresji wykonaniem. Natomiast „Got a Song” – utwór z repertuaru duetu Kucz/Kulka (z płyty „Sleepwalk”), choć z założenia jest wesołą kompozycją, to brzmi nieco słabiej i po prostu… nudnawo. Potem można znaleźć kilka wyłącznie autorskich kompozycji. Z początku są one ciekawe, zwłaszcza że na początku „Niejasności” słychać dźwięki przypominające Stick czy Warr guitar, ale od strony wokalnej jest już zdecydowanie słabiej. Próby udawania przez Gabę Kate Bush czy Sinead O’Connor wypadają raczej przeciętnie, momentami śpiew Gaby po prostu drażni uszy słuchacza. Zdecydowanie lepiej jest na tym albumie od strony instrumentalnej. Kolejne, nieco jazzujące kompozycje wypadają przeciętnie, lecz im bardziej wchodzimy w głąb płyty, tym jest gorzej. Cover Hanki Ordonówny - „Na pierwszy znak” - zaśpiewany jest w miarę poprawnie, lecz już utwór „Sexy Doll” znany z repertuaru Republiki to kompletna katastrofa. O ile zwrotki zostały poprawnie zaśpiewane, o tyle dziwaczny i manieryczny śpiew w refrenie sprawia, że Grzegorz Ciechowski przewraca się chyba w grobie. Cover „I Don’t Know” zespołu The Beastie Boys instrumentalnie jest miły w odbiorze, szkoda tylko, że już tego samego nie można powiedzieć o stronie wokalnej. Dodatkowo można znaleźć na tym krążku drobne przypadki niechlujstwa realizatorskiego. Po utworze „Laleczka” można usłyszeć oklaski, niestety urwane, zamiast wyciszone. Na samym końcu słychać też zapowiedź utworu, którego na płycie nie ma. Ta sama historia ma też miejsce na końcu płyty, tyle że tam, jeszcze po oklaskach, słychać jakieś dziwne odgłosy. Niektóre nagrania sprawiają wrażenie urwanych, jakby nie można było ich wyciszyć. Te niedociągnięcia świadczą o ewidentnej fuszerce. Niby to ważny album w dyskografii artystki, a posiada raczej charakter demo. W taki sposób można realizować amatorskie nagrania, a nie profesjonalnie wydaną płytę. Album „Wersje” ma też sporo jaśniejszych momentów i przynajmniej na początku jest w miarę zróżnicowany. Od pewnego momentu zaczyna się jednak stawać monotonny, przez co może nieco nużyć słuchacza. Mnie głos Gaby Kulki szczególnie nie urzekł, choć sama artystka posiada w sobie ogromny potencjał, którego chyba nie ma odwagi w odpowiedni sposób wykorzystać. Wiem, że „Wersje” mają z założenia inny charakter niż pamiętny album „Hat, Rabbit”, ale jest to jednak ewidentny zjazd w dół. Jak dla mnie, wyszła z tego przeciętna płyta, a trochę szkoda, bo muzycznie zapowiadała się ona bardzo ciekawie. Paweł Świrek The album contains 18 songs and a 5-track-bonus of remixes (by Baaba, Marcin Bors and Allegra Kabuki) and a demo of „I Don’t Know” recorded in a hotel in Taipei. „Wersje” is Gaba’s first solo album since the gold-certified „Hat, Rabbit” in 2009. The album encapsules her evolution as an artist: It sets out to be both a look back on what she has accomplished so far, and a bold update to her sound, pointig towards a different musical future. „Wersje” also bears an innovative approach towards music production : recorded infront of a live audience, but mixed pronouncedly like a studio album, meddling with the sound and texture of the songs, anything but a classic „in concert” recording. It was co-produced with Marcin Bors (responsible for, among others, latest Hey and Nosowska albums). It features never before recorded arrangements of Gaba’s songs off her two solo albums, and beyond, with covers of Bauhaus, Republika, The Beastie Boys and Hanka Ordonówna. ..::TRACK-LIST::.. CD 1: 1. All We Ever Wanted Was Everything 02:54 2. Got A Song 02:39 3. Niejasności 04:10 4. Detuned Radio 03:09 5. Królestwo i pół 04:13 6. Na pierwszy znak 04:42 7. Heard the Light 03:52 8. New to Somebody 03:45 9. Laleczka 04:39 CD 2: 1. Over 05:00 2. Sexy Doll 03:36 3. Shark 02:32 4. Bosso 04:08 5. Love Me 06:33 6. Pilot 03:38 7. I Don't Know 03:42 8. Emily 02:23 9. Challenger 03:50 ..::OBSADA::.. Gaba Kulka - vocal, piano, wurly, moog, ukulele Wojciech Traczyk - bass guitar, double bass Robert Rasz - drums, percussion Wacław Zimpel - clarinets https://www.youtube.com/watch?v=Q4akx9lpLXU SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 11:07:14
Rozmiar: 162.52 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...SIŁA I PIĘKNO MUZYKI TKWIĄ W JEJ RÓŻNORODNOŚCI.
..::OPIS::.. Album składa się z 18 piosenek. W tej oto wersji cyfrowej zawiera też 5 dodatkowych numerów: 4 remiksy (Baaby, Marcina Borsa i Allegry Kabuki), oraz demo „I Don’t Know” nagrane w hotelu w Tajpej. „Wersje” to pierwszy autorski album Gaby Kulki od pokrytego złotem „Hat, Rabbit”, podsumowanie czterech lat pracy i zapis artystycznej ewolucji, jaka nastąpiła w muzyce Gaby od czasu debiutu. To też album niekonwencjonalny pod względem produkcji : materiał zarejestrowany na żywo, ale o charakterze studyjnej płyty, z odważną ingerencją w brzmienie utworów, wyraźnie odcinający się od konwencji „nagrania z koncertu”. „Wersje” zawierają nigdy dotąd nie publikowane aranżacje piosenek (z albumów „Out”, „Hat Rabbit”, a także Kucz/Kulka i spoza oficjalnie wydanych nagrań Gaby), oraz utwory z repertuaru zespołów Republika, Bauhaus, The Beastie Boys i Hanki Ordonówny. Doprawdy dziwny album. Ani studyjny, ani koncertowy. Bez premierowego materiału, ale i nikt tu kotleta nie odgrzewa. Serwowany na dwóch płytach, chociaż z zapasem zmieściłby się na jednej. Bardzo dojrzały, jednak i straszący amatorszczyzną. Wszelkie możliwe skrajności łączą w sobie "Wersje", trzeci krążek (nie wliczając DVD "Live Rabbit") sygnowany nazwiskiem Gaby Kulki. Wyjaśnijmy, nie jest to album stricte studyjny, bo nagrywano go podczas koncertów w Radiu Kraków i wcześniejszych doń prób, ale nie jest też koncertowy, bowiem wycięto publiczność oraz większość oznak występu live. Zagrała tu Kulka wraz z bandem swoje utwory z wcześniejszych płyt oraz cztery covery ("All We Ever Wanted Was Everything" z repertuaru Bauhaus, "Na pierwszy znak" Ordonówny, "Sexy Doll" Republiki oraz "I Don’t Know" zespołu The Beastie Boys), ale wszystkie one są nie do poznania, przearanżowane na modłę półakustyczną z sekcją, klarnecistą, pianinem i sporadycznie innymi instrumentami typu ukulele. Wyszedł materiał niezwykle kameralny, jazzujący z operetkowo-kabaretowym zadęciem, przede wszystkim zaś z półki obarczonej napisem piosenka autorska. Aranżacje są zresztą świetne pod każdym względem, szczególnie wielbiciele jazzu z dostojnymi, klarnetowymi solówkami będą wniebowzięci. Co prawda wciąż ta muzyka pachnie wokalnie dokonaniami Kate Bush i Tori Amos, może nawet Sinead O'Connor, ale już w sferze wyłącznie dalekiej inspiracji. Łącznie jest tu osiemnaście piosenek o długości niecałych 70 minut, zastanawiające jest więc, dlaczego postanowiono wydać "Wersje" na dwóch CD, tym bardziej, że w pewnym momencie ta porcja dźwięków od Gaby zaczyna najzwyczajniej nudzić, staje się monotonna. Lekko odstrasza też ton samej artystki, która mając na koncie dwie oficjalne płyty studyjne mówi o podsumowaniu osiągnięć i wyznaczaniu nowych kierunków twórczości. Wyznaczać oczywiście można, ale wypadało by nowym wyznaczać, a nie swoistym muzycznym remakiem. Natomiast na retrospekcje i podsumowania radziłbym jeszcze jakiś czas poczekać, by nie dochodziło więcej do kuriozalnych sytuacji jak u jednej z rodzimych piosenkarek, która mogąc pochwalić się jedną autorską płytą, w dyskografii ma również koncertówkę, remaster i the best of... Kardynalny błąd popełniono jednak przy utworach "Laleczka" i "Challenger", gdzie po pierwsze nie usunięto braw publiczności, po drugie zaś brawa te po prostu się urywają, jakby ktoś je tasakiem wykrajał. Drugi z wymienionych dodatkowo wzbogacony jest o dziwne szumy - zalatuje tanią amatorszczyzną. Może takie zabiegi świadczą o alternatywności, ale nie bądźmy śmieszni, to nie demówka a pełnoprawna płyta pod egidą poważnej wytwórni i takich realizatorskich wpadek nie można tolerować. Gwoli podsumowania. Nowy kierunek - jak najbardziej ciekawy, choć mało wyszukany (wszak niejeden artysta z wielkich stadionów schodził w minimalizm); materiał - nieźle zaaranżowany, ale w gruncie rzeczy monotonny. Poczekajmy jak poszukiwania się zakończą, bo Kulka ma potencjał i pomysł, niech go tylko zawrze w autentycznie premierowym, skrojonym pod ten nowy kierunek materiale. Grzegorz Bryk „Wersje” to kolejny autorski album Gaby Kulki. Jest on podsumowaniem czterech lat działalności artystki. Wydawnictwo to ma stanowić spojrzenie na dotychczasowe osiągnięcia Gaby, jak i być wyznacznikiem nowego kierunku w jej muzyce. Czy jest to dobre posunięcie? Wszystko zależy od tego, jak się na to patrzy. Album zawiera 18 kompozycji nagranych na żywo, ale mających na „Wersjach” charakter płyty studyjnej. Tak przynajmniej teoretycznie miało być. Prócz własnych kompozycji znalazło się tam kilka coverów. Pierwszy z nich to „All We Ever Wanted Was Everything” grupy Bauhaus. Tu akurat ciekawie się zapowiada, nagranie charakteryzuje się bardzo atrakcyjnym, pełnym ekspresji wykonaniem. Natomiast „Got a Song” – utwór z repertuaru duetu Kucz/Kulka (z płyty „Sleepwalk”), choć z założenia jest wesołą kompozycją, to brzmi nieco słabiej i po prostu… nudnawo. Potem można znaleźć kilka wyłącznie autorskich kompozycji. Z początku są one ciekawe, zwłaszcza że na początku „Niejasności” słychać dźwięki przypominające Stick czy Warr guitar, ale od strony wokalnej jest już zdecydowanie słabiej. Próby udawania przez Gabę Kate Bush czy Sinead O’Connor wypadają raczej przeciętnie, momentami śpiew Gaby po prostu drażni uszy słuchacza. Zdecydowanie lepiej jest na tym albumie od strony instrumentalnej. Kolejne, nieco jazzujące kompozycje wypadają przeciętnie, lecz im bardziej wchodzimy w głąb płyty, tym jest gorzej. Cover Hanki Ordonówny - „Na pierwszy znak” - zaśpiewany jest w miarę poprawnie, lecz już utwór „Sexy Doll” znany z repertuaru Republiki to kompletna katastrofa. O ile zwrotki zostały poprawnie zaśpiewane, o tyle dziwaczny i manieryczny śpiew w refrenie sprawia, że Grzegorz Ciechowski przewraca się chyba w grobie. Cover „I Don’t Know” zespołu The Beastie Boys instrumentalnie jest miły w odbiorze, szkoda tylko, że już tego samego nie można powiedzieć o stronie wokalnej. Dodatkowo można znaleźć na tym krążku drobne przypadki niechlujstwa realizatorskiego. Po utworze „Laleczka” można usłyszeć oklaski, niestety urwane, zamiast wyciszone. Na samym końcu słychać też zapowiedź utworu, którego na płycie nie ma. Ta sama historia ma też miejsce na końcu płyty, tyle że tam, jeszcze po oklaskach, słychać jakieś dziwne odgłosy. Niektóre nagrania sprawiają wrażenie urwanych, jakby nie można było ich wyciszyć. Te niedociągnięcia świadczą o ewidentnej fuszerce. Niby to ważny album w dyskografii artystki, a posiada raczej charakter demo. W taki sposób można realizować amatorskie nagrania, a nie profesjonalnie wydaną płytę. Album „Wersje” ma też sporo jaśniejszych momentów i przynajmniej na początku jest w miarę zróżnicowany. Od pewnego momentu zaczyna się jednak stawać monotonny, przez co może nieco nużyć słuchacza. Mnie głos Gaby Kulki szczególnie nie urzekł, choć sama artystka posiada w sobie ogromny potencjał, którego chyba nie ma odwagi w odpowiedni sposób wykorzystać. Wiem, że „Wersje” mają z założenia inny charakter niż pamiętny album „Hat, Rabbit”, ale jest to jednak ewidentny zjazd w dół. Jak dla mnie, wyszła z tego przeciętna płyta, a trochę szkoda, bo muzycznie zapowiadała się ona bardzo ciekawie. Paweł Świrek The album contains 18 songs and a 5-track-bonus of remixes (by Baaba, Marcin Bors and Allegra Kabuki) and a demo of „I Don’t Know” recorded in a hotel in Taipei. „Wersje” is Gaba’s first solo album since the gold-certified „Hat, Rabbit” in 2009. The album encapsules her evolution as an artist: It sets out to be both a look back on what she has accomplished so far, and a bold update to her sound, pointig towards a different musical future. „Wersje” also bears an innovative approach towards music production : recorded infront of a live audience, but mixed pronouncedly like a studio album, meddling with the sound and texture of the songs, anything but a classic „in concert” recording. It was co-produced with Marcin Bors (responsible for, among others, latest Hey and Nosowska albums). It features never before recorded arrangements of Gaba’s songs off her two solo albums, and beyond, with covers of Bauhaus, Republika, The Beastie Boys and Hanka Ordonówna. ..::TRACK-LIST::.. CD 1: 1. All We Ever Wanted Was Everything 02:54 2. Got A Song 02:39 3. Niejasności 04:10 4. Detuned Radio 03:09 5. Królestwo i pół 04:13 6. Na pierwszy znak 04:42 7. Heard the Light 03:52 8. New to Somebody 03:45 9. Laleczka 04:39 CD 2: 1. Over 05:00 2. Sexy Doll 03:36 3. Shark 02:32 4. Bosso 04:08 5. Love Me 06:33 6. Pilot 03:38 7. I Don't Know 03:42 8. Emily 02:23 9. Challenger 03:50 ..::OBSADA::.. Gaba Kulka - vocal, piano, wurly, moog, ukulele Wojciech Traczyk - bass guitar, double bass Robert Rasz - drums, percussion Wacław Zimpel - clarinets https://www.youtube.com/watch?v=Q4akx9lpLXU SEED 14:30-23:00. POLECAM!!!
Seedów: 0
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-15 11:04:14
Rozmiar: 410.52 MB
Peerów: 0
Dodał: Fallen_Angel
Opis
...( Info )...
Artist: The Rolling Stones Title: Voodoo Lounge 30th Anniversary Edition (Remastered 2009) Year: 1994/2024 Genre: Rock, Blues-Rock, Country-Rock, RnR, Hard-Rock, Funk, Ballad Publisher (label): Rolling Stones Records, Polydor Duration: 01:15:56 Format/Codec: FLAC (tracks) Audio bitrate: Lossless [16-bit/44100Hz] ...( TrackList )... 01. Love Is Strong (Remastered 2009) (00:03:49) 02. You Got Me Rocking (Remastered 2009) (00:03:36) 03. Sparks Will Fly (Remastered) (00:03:15) 04. The Worst (Remastered) (00:02:25) 05. New Faces (Remastered) (00:02:52) 06. Moon Is Up (Remastered) (00:03:40) 07. Out Of Tears (00:05:28) 08. I Go Wild (Remastered) (00:04:24) 09. Brand New Car (Remastered) (00:04:14) 10. Sweethearts Together (Remastered) (00:04:46) 11. Suck On The Jugular (Remastered) (00:04:27) 12. Blinded By Rainbows (Remastered) (00:04:34) 13. Baby Break It Down (Remastered) (00:04:08) 14. Thru And Thru (Remastered) (00:06:01) 15. Mean Disposition (Remastered) (00:04:09) 16. I'm Gonna Drive (00:03:41) 17. So Young (00:03:21) 18. Jump On Top Of Me (00:04:22) 19. The Storm (00:02:44)
Seedów: 11
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-14 22:24:18
Rozmiar: 519.52 MB
Peerów: 0
Dodał: MuzaBOY
Opis
...( Info )...
Artist: Karen Jonas Album: The Rise and Fall of American Kitsch Year: 2024 Genre: Country Quality: FLAC 24Bit-96kHz ...( TrackList )... 01. Rich Man's Valley 02. Four Cadillacs 03. Shake Bump and Grind Show 04. Gold in the Sand 05. Let's Go to Hawaii 06. Plastic Pink Flamingos 07. Call Dr. Nick 08. Black Jacket-Red Guitar 09. Mama's Gone 10. Online Shopping 11. American Kitsch 12. Buy
Seedów: 9
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-14 22:24:14
Rozmiar: 964.79 MB
Peerów: 0
Dodał: MuzaBOY
Opis
...( Info )...
Artist: Amy Shark Album: Sunday Sadness Year: 2024 Quality: FLAC 24Bit-44.1kHz ...( TrackList )... 01. Slide Down the Wall 02. It's Nice to Feel This Way Again 03. Beautiful Eyes 04. Gone 05. Can I Shower At Yours 06. Loving Me Lover 07. Two Friends 08. Babe 09. I'm Sorry 10. My Only Friend 11. Our Time Together
Seedów: 9
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-13 20:06:42
Rozmiar: 347.56 MB
Peerów: 0
Dodał: MuzaBOY
Opis
...( Info )...
Artist: The Vamps Album: Last Night (ReVamped) Year: 2024 Quality: FLAC 24Bit-48kHz ...( TrackList )... 01. Last Night (ReVamped) 02. Somebody To You (ReVamped)
Seedów: 10
Komentarze: 0
Data dodania:
2024-08-13 20:06:37
Rozmiar: 92.34 MB
Peerów: 0
Dodał: MuzaBOY
1 - 30 | 31 - 60 | 61 - 90 | ... | 241 - 270 | 271 - 300 | 301 - 330 | 331 - 360 | 361 - 390 | ... | 26431 - 26460 | 26461 - 26490 | 26491 - 26498 |