...( Info )...
Wydanie GOG: Sierpień 2018 (Uplouad By Symetryczny)
Premiery Gier: 2008-2014 - 3 Sierpnia 2018 (Hotfix V2.036 - V1.173)
Gatunek: RPG, Elementy Strategiczne, RPG Akcji, Rycerskie, Średniowiecze, Historyczne
Producent: TaleWorlds / Brytenwalda / Flying Squirrel Entertainment
Wydawca: Paradox Interactive / TaleWorlds / Paradox Interactive
Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Turecki, Chiński Tradycyjny, Chiński Uproszczony, Węgierski, Czeski, Polski
Wydanie Zawiera:
- Mount & Blade
- Mount & Blade: Manual
- Mount & Blade: Warband
- Mount & Blade: Wallpapers
- Mount & Blade: With Fire & Sword
- Mount & Blade: Warband - Nepoleonic Wars
- Mount & Blade: Warband - Viking Conquest - Reforged Edition
Gry Są Zaktualizowane Do Wersji - V1.011 / V1.143 (HotFix) / V1.173 / V1.2 / V2.036 (HotFix) + All DLCs + Bonus Content
...( Opis )...
Mount & Blade:
Mount & Blade to gra łącząca zręcznościowy system walki, z silnymi elementami RPG. Jest to debiutancka produkcja niezależnego tureckiego studia TaleWorlds.
Gracz wciela się w podróżnika przybywającego do krainy Calradia. Jej tereny zajmuje wiele konkurujących ze sobą królestw. Tak duże nagromadzenie niezależnych frakcji powoduje, że od dawna regularnie wybuchają mniejsze i większe konflikty. W rezultacie niegdyś potężna i pełna dobrobytu Calradia dzisiaj, po wielu dziesięcioleciach wewnętrznych niepokojów, znajduje się na skraju upadku. Gra nie oferuje rozbudowanej fabularnie kampanii. Zamiast tego daje pełną swobodę w kształtowaniu losów naszego bohatera.
Mount & Blade łączy w sobie elementy gier akcji, RPG oraz strategii. Rozgrywka prowadzona jest na dwóch płaszczyznach – na mapie Calradii, po której poruszamy się na dalekie dystanse oraz w trybie akcji, do którego przechodzimy w momencie wkroczenia do miasta lub napotkania zagrożenia. W tym drugim trybie naszą postać kontrolujemy z widoku pierwszej lub trzeciej osoby. Drużynę, która będzie nam towarzyszyć podczas potyczek możemy komponować w dowolny sposób najmując żołnierzy w odwiedzanych miastach.
Zarządzanie drużyną to ważny aspekt rozgrywki w Mount & Blade. Sami musimy troszczyć się o logistykę i finanse oraz decydować czy zaatakować wroga w danym momencie czy też po prostu uciec z pola walki i ocalić życie swoich żołnierzy. System walk w przeciwieństwie do innych gier tego gatunku, opiera się na refleksie i koordynacji. Aby uwiarygodnić rozgrywane bitwy twórcy nie przewidzieli czegoś takiego jak uzdrawiające napoje. Kilka celnych uderzeń miecza może pozbawić nas życia, tak więc bardzo ważnym elementem walki, oczywiście oprócz ataku, jest umiejętność blokowania i parowania ciosów. Tak jak w prawdziwych średniowiecznych starciach, jeździec ma znaczą przewagę nad piechotą. Równie realistyczna jest mechanika strzelania z łuku, która pozwala na wypuszczanie strzał w pełnym galopie.
Walka jest sercem i duszą Mount & Blade, ale gra się na niej nie kończy. Możemy również konwersować z napotkanymi, przyjaznymi mieszkańcami Calradii, handlować z kupcami w odwiedzanych miastach oraz podejmować się realizacji zadań. Wraz z postępami w rozgrywce zarówno nasz bohater, jak i podlegli mu żołnierze nabywają doświadczenia i uczą się nowych umiejętności.
Mount & Blade: Warband:
Dostępna na platformie PC, AND itd. gra Mount & Blade: Warband jest samodzielnym dodatkiem do wydanej w roku 2005 produkcji Mount & Blade, łączącej cechy sandboksowego RPG-a akcji z elementami strategii. Tytuł, będący w praktyce rozszerzoną wersją gry macierzystej, został opracowany przez twórców pierwowzoru z tureckiego studia TaleWorlds Entertainment, założonego przez głównego projektanta gry Armagana Yavuza.
Mount & Blade: Warband zadebiutował na rynku w 2010 roku, pierwotnie tylko w wersji pecetowej. W marcu 2014 roku produkcja ukazała się na przeznaczonych do gier tabletach z procesorem Nvidia Tegra 4, zaś ponad sześć lat od pecetowej premiery trafiła również na konsole ósmej generacji. Konsolowa edycja wyróżnia się spośród swych poprzedniczek nieco podrasowaną oprawą graficzną. Jednocześnie (podobnie jak w wersji mobilnej) gra pozbawiona została jednego ze swych największych atutów, tzn. obsługi modyfikacji tworzonych przez samych graczy.
Podobnie jak pierwowzór, Mount & Blade: Warband nie ma klasycznej warstwy fabularnej, stawiając w głównej mierze na otwartość świata oraz pełną swobodę w kształtowaniu losów naszego bohatera. W grze wcielamy się w postać podróżnika, który trafia do utrzymanej w średniowiecznych klimatach krainy Calradia, a naszym zadaniem jest stopniowe budowanie reputacji poprzez uczestnictwo w kolejnych potyczkach i rozwijanie podległej nam drużyny najemników. W toku rozgrywki możemy działać na własną rękę, bądź przyłączyć się do jednej z rywalizujących ze sobą frakcji, zajmujących różne rejony Calradii – a z czasem nawet stanąć na jej czele. Oprócz znanych z pierwotnej wersji gry Królestw Swadii, Rhodoków, Vaegirów i Nordów oraz Chanatu Khergickiego, w Mount & Blade: Warband pojawia się także nowa, szósta strona konfliktu – Sułtanat Sarranidzki, a wraz z nią szereg nowych postaci i zadań do wypełnienia.
Pod względem mechaniki, produkcja korzysta w znacznej mierze ze sprawdzonych rozwiązań pierwszego Mount & Blade, a rozgrywka toczy się niejako na dwóch płaszczyznach. Pierwszą z nich stanowi mapa strategiczna, na której przemieszczamy się po świecie gry i zarządzamy bohaterem oraz jego ekwipunkiem i drużyną. W trakcie walki, udziału w turnieju lub po wejściu do miasta, gra przełącza się w tryb akcji, gdzie kontrolujemy naszego bohatera w widoku FPP lub TPP, a także wydajemy drużynie rozmaite polecenia. Podobnie jak pierwowzór, gra odznacza się realistycznym modelem walki i umożliwia przetestowanie szerokiej gamy średniowiecznego oręża pokroju mieczy, toporów, łuków, kusz, maczug i innych.
Wydany na platformie PC, AND itd. Mount & Blade: Warband znacząco rozwija jednak wiele aspektów swojej poprzedniczki i wprowadza szereg nowych możliwości, w znakomitej większości stanowiących odpowiedź na sugestie samych graczy. Jako że w toku rozgrywki nasza postać może zajść na sam szczyt drabiny feudalnej, twórcy poprawili sztuczną inteligencję poszczególnych wasali oraz dowódców w kwestiach strategiczno-politycznych i rozwinęli nasze możliwości dyplomatyczne, dzięki czemu mamy teraz znacznie większą władzę i sprawujemy pełniejszą kontrolę nad swoją domeną. Możemy podporządkowywać sobie innych lordów i czerpać z tego rozmaite korzyści; pojawia się także opcja zawarcia politycznych sojuszów za pośrednictwem małżeństwa. Istotne novum stanowi również możliwość założenia własnej frakcji. Zestaw nowości uzupełnia zaś ulepszony samouczek, wyjaśniający znacznie więcej aspektów rozgrywki, przez co jest przystępniejsza dla początkujących graczy.
Jedną z głównych atrakcji Mount & Blade: Warband jest wprowadzenie rozbudowanego trybu rozgrywki wieloosobowej dla maksymalnie 64 graczy. Wśród dostępnych wariantów rozgrywki znalazły się zarówno te klasyczne (np. Deathmatch, Team Deathmach, Capture the Flag czy Conquest), jak i kilka oryginalnych. Jednym z nich jest Siege (Oblężenie), w którym jedna drużyna ma za zadanie bronić zamku, a druga szturmować jego mury. W trybach Battle (Bitwa) oraz Fight and Destroy (Walcz i Zniszcz) uczestnicy również dzielą się na broniących i atakujących, jednak w tym wypadku nie ma mowy o klasycznych respawnach, a po śmierci odradzamy się dopiero z początkiem następnej rundy.
W porównaniu do wydanego w 2005 roku Mount & Blade, jego następca oferuje wyraźnie ulepszoną warstwę wizualną, m.in. poprawione tekstury i nowoczesne efekty wizualne – oświetlenie HDR, odbicia czy efekt rozmycia. Pod względem oprawy całość wciąż stoi jednak na dość przeciętnym poziomie, nawet jeśli mowa o podrasowanej graficznie edycji konsolowej. Jednym z największych atutów Warband jest obsługa modów tworzonych przez graczy, dzięki którym możemy tworzyć własne scenariusze, jednostki oraz bronie. Przyjemność ta zarezerwowana jest jednak wyłącznie dla posiadaczy pecetowej wersji gry.
Mount & Blade: With Fire & Sword:
Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola jest bardziej rozbudowaną wersją Mount & Blade: Ogniem i Mieczem. Oprócz zawartości znanej z tego tytułu, wprowadzono również szereg usprawnień do rozgrywki, a przede wszystkim dodano tryb wieloosobowy. Produkt jest bardzo dobrą propozycją przede wszystkim dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z podstawową edycją. Tym razem dostaliśmy bowiem to samo, a jeszcze wzbogacone o nowe możliwości.
Akcja gry rozgrywa się w XVII wieku, a przedstawiane w niej sceny i zadania wyraźnie są inspirowane powieściami Henryka Sienkiewicza oraz adaptacjami filmowymi tych dzieł. Rozgrywka stanowi połączenie elementów gier akcji, RPG oraz strategii. Najpierw działamy w trybie mapy, gdzie kontrolujemy całą naszą armię, by po napotkaniu zagrożenia wkroczyć do trybu akcji. W tym przypadku kontrolujemy określoną postać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby, a zabawa zaczyna przypominać rasową grę akcji.
W stosunku do Mount & Blade: Ogniem i Mieczem, w pewnym stopniu poprawiono Sztuczną Inteligencję sterowanych przez komputer żołnierzy. Rzadziej zdarza się, by udawali się w nie te miejsca gdzie trzeba lub zacinali się na chwilę w jednym miejscu. Oprócz kilku innych mniej istotnych usprawnień, naturalnie wprowadzono także szereg różnego rodzaju nieznanych wcześniej zadań. Dzięki temu gra starcza na dłużej i zapewnia dodatkowe godziny zabawy.
Największą nowością w stosunku do pierwowzoru jest jednak tryb wieloosobowy, którego wyraźnie brakowało w oryginale. Tym razem rozgrywka nie kończy się nawet po ukończeniu kampanii dla jednego gracza, gdyż żywotność została przedłużona właśnie dzięki możliwości przeprowadzania potyczek ze znajomymi. Różnego rodzaju opcje zabawy sprawiają, że gra w tym trybie oferuje coś więcej niż najprostsze bitwy, które musimy jedynie wygrać. Z kolei oprawa wizualna nadal prezentuje się średnio, ale została nieco poprawiona względem pierwowzoru.
Mount & Blade: Warband - Napoleonic Wars:
Mount & Blade: Warband: Napoleonic Wars jest dodatkiem dla wydanego w 2010 roku Mount & Blade: Warband, trójwymiarowej gry akcji, łączącej w sobie elementy znane z produkcji RPG i strategii. Rozszerzenie przenosi akcję tytułu z czasów średniowiecza do epoki wojen napoleońskich i skupia się wyłącznie na rozgrywkach w trybie multiplayer. Napoleonic Wars jest ulepszoną wersją fanowskiego moda o nazwie Mount & Musket: Battalion. Pieczę nad amatorskim dodatkiem i jego komercyjnym rozwinięciem sprawują ci sami autorzy, działający pod szyldem studia deweloperskiego Flying Squirrel Entertainment.
Dodatek wprowadza szereg ulepszeń do modelu rozgrywki podstawowej wersji gry, wynikających nie tylko ze zmiany zaprezentowanego okresu historycznego. Bierzemy udział jedynie w rozgrywkach wieloosobowych, w których jednocześnie uczestniczyć może nawet 250 osób. Tytuł nie posiada standardowej kampanii single-player, przez co porzuca dużą ilość elementów RPG znanych z Warband, skupiając się stricte na walce.
Napoleonic Wars wprowadza ponad 220 unikalnych jednostek, należących do pięciu krajów, biorących udział w konflikcie wywołanym przez Napoleona. Do naszej dyspozycji oddana została cała gama ówczesnych oddziałów piechoty (w tym m.in. werbliści wybijający rytm i siły inżynieryjne budujące umocnienia i barykady), kawalerii oraz artylerii, w tym zarówno standardowe działa jak i moździerze.
Nowością w Mount & Blade: Warband: Napoleonic Wars jest tryb dowódcy, w którym kierujemy własnymi oddziałami sterowanymi przez komputerowe AI. Model rozgrywki został poprawiony i udoskonalony, wprowadzając nowe metody walki, nieobecne w Warband. Nadal jednak rozgrywka opiera się na umiejętnościach i doświadczeniu grających.
Tradycyjnie twórcy serii dbają o realizm pól bitewnych. Mundury i uzbrojenie, które zobaczymy w grze są zgodne z XIX-wiecznymi realiami, podobnie zresztą jak muzyka. W czasie zabawy usłyszymy też kilkadziesiąt minut kwestii i okrzyków żołnierzy, nagranych w językach odpowiadających krajom ich pochodzenia. Niewielkiej zmianie uległa techniczna strona oprawy graficznej tytułu, wprowadzono nowe animacje otoczenia (woda, drzewa itd.) oraz ulepszono efekty atmosferyczne.
Mount & Blade: Warband - Viking Conquest:
Viking Conquest stanowi drugie oficjalne rozszerzenie do gry Mount & Blade: Warband z 2010 roku, będącej z kolei samodzielnym dodatkiem do Mount & Blade – sandboksowego RPG akcji w quasi-średniowiecznych realiach wydanego w 2005 roku. Omawiana produkcja powstała na bazie moda Brytenwalda – w jej stworzeniu wzięli udział ci sami ludzie, którzy opracowali modyfikację, pomagając deweloperem ze studia TaleWorlds.
Viking Conquest przenosi akcję w środkowy okres średniowiecza, umiejscawiając ją na Wyspach Brytyjskich i w Skandynawii (tereny dzisiejszej Danii i Norwegii). Rozszerzenie zaopatrzono zarówno w różnorodne formy rozgrywki wieloosobowej (w tym nowe, np. Coastal Assault i Warlord), jak i w tryb jednoosobowy, oferujący nową kampanię fabularną i tradycyjny moduł sandbox.
Kampania fabularna koncentruje się na wydarzeniach z drugiej połowy IX wieku n.e., kiedy to synowie nordyckiego wodza Ragnara Lodbroka przez parę lat organizowali nieskoordynowane wyprawy łupieżcze na królestwa we wschodniej Brytanii, założone przez Anglów i Sasów (były to najazdy prowadzone przez tzw. Wielką Armię Niewiernych). Gracz musi poradzić sobie w tych trudnych czasach, angażując się w walki i polityczne intrygi targające światem i podejmując w związku z nimi właściwe decyzje, co do tego, czyim sojusznikiem zostanie, a z kim wejdzie w konflikt.
Na nową mapę składa się ponad 300 miast, wiosek, zamków itp., reprezentujących 21 różnych królestw i 6 kultur. Świat zamieszkują setki bohaterów niezależnych, z czego ponad 200 to postaci historyczne. Jak wiadomo, Wyspy Brytyjskie oddzielają od Skandynawii rozległe obszary wodne – tym samym w grze pojawiła się nowość w postaci podróży i walk morskich. Nie zabrakło możliwości konstruowania i kupowania różnego rodzaju statków oraz kompletowania drużyn do żeglarskich grabieży. Co istotne, rozgrywka wodna nie została oddzielona od tej na lądzie, zatem nic nie stoi na przeszkodzie, by na przykład dokonywać łupieżczych ataków na przybrzeżne osady.
Deweloper przyłożył dużą wagę do zgodności z historią, czego skutkiem jest nie tylko obecność wspomnianych autentycznych postaci, ale także wykorzystanie tylko przedmiotów oraz formacji i jednostek bojowych zgodnych z epoką. Warto też wspomnieć o implementacji rozbudowanego systemu religii i możliwości stawiania własnych obozów oraz wzbogaceniu mechaniki prowadzenia oblężeń.
Viking Conqeust powstało na tym samym silniku, co „podstawka”, zatem grafika w dodatku zdecydowanie nie należy do najpiękniejszych, jednak wprowadzono w niej parę poprawek. Pewnych zmian doczekały się także pozostałe aspekty technologiczne gry, np. ulepszono AI postaci kierowanych przez komputer.
...( Dane Techniczne )...
Rekomendowane: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 700 MB RAM, Windows XP
Minimalne: Intel Pentium 4 2.0 GHz/AMD 2.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB, 1.2 GB HDD, Windows XP/Vista/7
...( Instalacja )...
1.Pobierz
2.Zainstaluj z Pliku Setup.exe
3.Graj!
Ogólna Notka:
Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:
1. Visual C++ - https://zapodaj.net/35dc6527d41ff.png.html
2. DirectX - https://zapodaj.net/de193fe822d7f.png.html
3. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej
|