...( Info )...
Wydanie GOG: Styczeń 2018 (Uplouad By Symetryczny)
Premiera Gry: 26 Marca 2015 - 3 Stycznia 2018 (GOG Patch V3.7.0.1318)
Gatunek: RPG, Fantasy, Izometryczne, Kickstarter
Producent: Obsidian Entertainment
Wydawca: Paradox Interactive
Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Włoski, Hiszpański, Rosyjski, Polski
Wydanie Zawiera:
- Pillars Of Eternity - Manual
- Pillars Of Eternity - Almanac
- Pillars Of Eternity - Ringtones
- Pillars Of Eternity - Game Map
- Pillars Of Eternity - Cook Book
- Pillars Of Eternity - Item & Pet
- Pillars Of Eternity - Wallpapers
- Pillars Of Eternity - Concept Art
- Pillars Of Eternity - DLC Novella
- Pillars Of Eternity - DeadFire Pack
- Pillars Of Eternity - StrategyGuide
- Pillars Of Eternity - Kickstarter Pet
- Pillars Of Eternity - Preorder Bonus
- Pillars Of Eternity - Collectors Book
- Pillars Of Eternity - Kickstarter Item
- Pillars Of Eternity - Poe Documentary
- Pillars Of Eternity - Soundtrack - MP3
- Pillars Of Eternity - Soundtrack - FLAC
- Pillars Of Eternity - The White March Part I
- Pillars Of Eternity - The White March Part II
Gra Jest Zaktualizowana Do Wersji - V3.7.0.1318 + All DLCs + All Bonus Content
...( Opis )...
Pillars of Eternity:
Pillars of Eternity jest pierwszą, całkowicie niezależną produkcją w dorobku studia Obsidian Entertainment. Deweloperzy postanowili wykorzystać doświadczenie zdobyte jeszcze w Black Isle Studios i przygotować grę cRPG łączącą najlepsze cechy takich klasyków gatunku jak Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment czy Fallout. W pracach nad projektem brali udział m.in. Tim Cain (Fallout, Arcanum, Temple of Elemental Evil), Josh Sawyer (Icewind Dale i Icewind Dale II, Fallout: New Vegas), Scott Everts (Fallout, Planescape: Torment, Icewind Dale, Icewind Dale II, Fallout: New Vegas), Brian Menze (Planescape: Torment) oraz Dan Spitzley (Planescape: Torment).
Akcja Pillars of Eternity osadzona została w rozległym świecie fantasy zamieszkiwanym przez reprezentantów wielu różnych ras i o wielu różnych wyznaniach. Co ciekawe, pomimo silnie zaakcentowanych wątków fantasy w grze nie zabrakło obecności broni palnej, wykorzystywanej przez drużynę i wrogów w rozgrywanych walkach. Na świat gry składa się w sumie kilkadziesiąt bardzo zróżnicowanych lokacji. Są to między innymi tereny leśne, rozległe lochy czy pradawne ruiny, w których na drużynę czyhają liczne niebezpieczeństwa. Dużo czasu spędzamy także na zwiedzaniu znajdujących się w grze miast, m.in. składającej się z kilku dużych dystryktów Zatoki Buntu. Podczas wędrówek główny bohater napotyka wiele postaci niezależnych, które mogą zlecać mu zadania do wykonania, a w niektórych przypadkach także dołączyć do prowadzonej przez niego drużyny. Gra wyróżnia się sporą dowolnością w wyborze naszej ścieżki – sami zdecydujemy, czy chcemy dyplomatycznie przekonać przeciwnika w rozmowie, potajemnie zakraść się, czy otwarcie zaatakować. Wizytówką Pillars of Eternity są też „oskryptowane interakcje” - w momentach odbiegających od standardowych rozwiązań jak walka i dialog przenosi nas na osobny ekran z zarysem sytuacji i różnorakimi opcjami do wyboru.
Rozgrywka bazuje na klasycznych dla gatunku cRPG rozwiązaniach. Twórcy zdecydowali się zastosować system walki w czasie rzeczywistym z opcją aktywnej pauzy, która pozwala graczom zatrzymać upływ czasu, by dokładnie zaplanować akcje podejmowane przez członków drużyny. Nie zabrakło również systemu rozwoju postaci w oparciu o zdobywane w trakcie gry doświadczenie, a także sporego asortymentu broni, zbroi oraz przedmiotów, które można kupić, znaleźć lub zdobyć.
Unikalnym elementem Pillars of Eternity jest możliwość zarządzania własną twierdzą, do której docieramy po raz pierwszy po spędzeniu z grą kilku godzin. Możemy przede wszystkim zająć się kompleksowym remontem twierdzy, podnosząc dzięki temu jej właściwości obronne czy zwiększając jej prestiż. W miarę rozbudowywania warowni dostępne stają się nowe questy czy pojawiają się w niej nowi handlarze. Z twierdzą powiązanych jest także wiele dodatkowych zdarzeń - możemy zsyłać pojmanych wrogów do lochu, przyjmować delegacje czy wysyłać swoich podwładnych na drobne misje.
Oprawa wizualna Project Eternity nawiązuje do klasyków gatunku. Wydarzenia na ekranie ukazane są w rzucie izometrycznym, charakterystycznym dla gier cRPG z przełomu XX i XXI wieku (np. saga Baldur's Gate oraz Icewind Dale). Tytuł ten na tle klasycznych RPG-ów wyróżnia się jednak szeregiem dodatkowych efektów graficznych, m.in. ognia czy towarzyszących rzucaniu zaklęć.
Pillars of Eternity: The White March Part I:
Pillars of Eternity: The White March Part I to wydany na PC Windows pierwszy duży dodatek do RPG-a Pillars of Eternity. Rozszerzenie wymaga posiadania podstawowej wersji gry i obie produkcje opracowało studio Obsidian Entertainment.
Akcja dodatku toczy się w ramach kampanii z podstawowej wersji gry, a dostęp do nowej zawartości otwiera się tuż po ukończeniu pierwszego aktu. Sukcesy kierowanych przez gracza bohaterów odbiły się szerokim echem w całej krainie, a opowieści o odbiciu twierdzy Caed Nua dotarły także do odległego regionu Białej Marchii, zlokalizowanego u podnóża ponurej górskiej twierdzy Durgan. Dawno temu wrota owej twierdzy - Baterii Durgana - zostały zamknięte przez swoich krasnoludzkich budowniczych. Kilka wieków później tajemnice Baterii nadal pozostają nierozwiązane. Wciąż nie brakuje jednak śmiałków gotowych spróbować swoich sił w otwarciu wrót, gdyż według plotek wewnątrz kryją się bardzo cenne artefakty. Wyzwanie to podejmuje także drużyna gracza, która udaje się do tytułowej Białej Marchii z misją odkrycia sekretu legendarnej durgańskiej stali. Poza głównym wątkiem fabularnym Pillars of Eternity: The White March Part I oferuje także sporo misji pobocznych oraz wyjątkowo trudną lokację, przeznaczoną dla najbardziej doświadczonych drużyn.
Ponadto dodatek wprowadza nowe umiejętności i dwóch dodatkowych towarzyszy, których możemy zwerbować do drużyny. Podwyższony do 14 został również maksymalny poziom doświadczenia. Wszystkie te nowości nie zmieniają jednak podstawowych elementów rozgrywki. Pillars of Eternity: The White March Part I to cały czas klasyczne RPG, w którym zajmujemy się eksplorowaniem świata, wypełnianiem misji, rozwijaniem bohaterów oraz toczeniem bitew. Starcia rozgrywane są w czasie rzeczywistym z opcją aktywnej pauzy. Autorzy zaoferowali po prostu nową zawartość, zamiast zmieniać podstawowe fundamenty rozgrywki.
Pillars of Eternity: The White March Part II:
Pillars of Eternity: The White March Part II jest kolejnym rozszerzeniem do wydanej w marcu 2015 roku na PC gry RPG studia Obsidian Entertainment, kontynuującej tradycje tak kultowych przedstawicieli gatunku, jak Baldur’s Gate, Icewind Dale czy Planescape: Torment. Podobnie jak w przypadku pierwszego DLC, do zabawy wymagane jest posiadanie gry podstawowej, a oba rozszerzenia możemy przy tym nabyć osobno lub w pakiecie.
W rozszerzeniu powracamy na ośnieżone tereny tytułowej Białej Marchii, gdzie kontrolowana przez graczy drużyna trafia z misją odkrycia sekretu legendarnej, durgańskiej stali. Druga część dodatku kontynuuje wątki zapoczątkowane w The White March Part I, rozszerzając świat gry o nowe lokacje oraz misje fabularne i oferując zwiększony do 16 maksymalny poziom postaci oraz niedostępne wcześniej zdolności specjalne bohaterów. Za fabułę dodatku odpowiadają ponownie współtwórcy oryginalnego Pillars of Eternity: Eric Fernstermaker (znany także m.in. z South Park: The Stick of Truth) oraz Carrie Patel – autorka popularnego, steampunkowego cyklu książek Recoletta.
Oprócz typowej zawartości dodatkowej, jedną z największych nowości The White March Part II jest pojawienie się nowej towarzyszki, jakim jest barbarzyńca imieniem Meneha. Twórcy przygotowali także nieobecny wcześniej tryb rozgrywki o nazwie Story Time, pozwalający przebrnąć przez niezwykle rozbudowaną fabułę gry w specjalnym, przyspieszonym tempie.
...( Dane Techniczne )...
Rekomendowane: Intel Core i5 2400 3.10 GHz/AMD Phenom II X6 3.3 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 570/Radeon HD 7700 lub lepsza, Windows Vista/7/8
Minimalne: Intel Core i3 2100T 2.5 GHz/AMD Phenom II X3 2.8 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce 9600 GT/Radeon HD 4850 lub lepsza, Windows Vista/7/8
...( Instalacja )...
1.Pobierz
2.Zainstaluj z Pliku Setup.exe
3.Graj!
Ogólna Notka:
Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:
1. Visual C++ - https://zapodaj.net/76722d2ef8519.png.html
2. DirectX - https://zapodaj.net/de193fe822d7f.png.html
3. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej
|