Multilanguage.
ZBrush 2025 to długo oczekiwana wersja firmy Pixologic, twórcy wielokrotnie nagradzanego oprogramowania do grafiki 3D. Zaprojektowany i stworzony przez artystów dla artystów, ZBrush jest obecnie jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki 2D/3D, przede wszystkim rzeźbienia.
ZBrush jest szeroko stosowany w projektowaniu koncepcyjnym, tworzeniu filmów, grach komputerowych, zabawkach, modelach kolekcjonerskich, ilustracjach naukowych i wielu innych obszarach. Pixologic nieprzerwanie trzyma się swego, demonstrując to w nowym ZBrush 2021, który ucieleśnia życzenia i prośby najbardziej wymagających rzeźbiarzy i artystów 3D.
Najnowsze aktualizacje ZBrush na iPada i wersji na komputery stacjonarne usprawniają przepływy pracy dla artystów, niezależnie od tego, czy rozpoczynają projekt z wygodnej kanapy, czy dodają ostatnie szlify do rzeźby na komputerze stacjonarnym: Pędzel kotwiczący w ZBrush na komputery stacjonarne otrzymuje nowy tryb zginania, umożliwiający użytkownikom zginanie modeli za pomocą dwóch punktów kotwiczenia i nadawanie modelowi innej deformacji niż w trybie obracania. Dzięki ulepszonej integracji Redshift użytkownicy mogą cieszyć się jeszcze lepszym renderowaniem swoich rzeźb, a dodanie AOV zapewnia większą kontrolę nad kompozycją. Różne ulepszenia prędkości usprawnią przepływy pracy dzięki znacznie szybszemu sprzężeniu zwrotnemu podczas dostosowywania oświetlenia lub atrybutów materiału modelu. Dzięki dodaniu Redshift Denoiser możesz uzyskać ostateczny render znacznie szybciej bez konieczności podnoszenia suwaka jakości. Ponadto GoZ został zaktualizowany, aby uprościć proces wysyłania rzeźb z ZBrush na komputery stacjonarne do obecnych wersji 3Ds Max i Maya, a także wymianę plików z ZBrush na iPada z Cinema 4D. Ułatwia to pozowanie i animowanie modelu, dodawanie symulacji i efektów cząsteczkowych lub pełne wykorzystanie Redshift w Cinema 4D. Ponadto wprowadzamy Pro Projects w ZBrush i ZBrush na iPada, oferując zestaw świątecznych ciasteczek.
Funkcje:
- Możliwość tworzenia i renderowania modelu 3D.
- Bogactwo funkcji programu i łatwość obsługi.
- Mnóstwo wielokątów.
- Możliwość stosowania różnych pędzli i innych narzędzi.
- Zastępcze piksele.
- Wykonuj manipulacje zarówno w widoku klasycznym, jak i w trybie płótna.
- Aplikacja będzie dobrze działać na prostym komputerze PC.
- Dzięki funkcji DynaMesh modelowanie odbywa się bez konieczności tworzenia siatki modelowej.
- Funkcja „rzeźbienia 3D” pozwala „wyrzeźbić” dowolny przedmiot, postać z kuli, jak z gliny, przy czym materiał również się rozciąga, zmienia parametry i tak dalej.
- Możliwość polerowania powierzchni, odtwarzania właściwości geometrycznych, umieszczania otworów, wygładzania powierzchni za pomocą nieliniowych wzorów.
- Obiekty są zapisywane w bibliotekach jako szablony kształtów dla animowanych postaci.
- Program posiada funkcję wycinania modeli, co jest istotne przy tworzeniu skomplikowanych części konfiguracyjnych i dodawaniu grubości do ich ścianek, co jest wymagane przy druku na drukarkach trójwymiarowych.
- Istnieje narzędzie FiberMesh, które służy do tworzenia tekstur takich jak włosy, futro, wełna.
- Wiele filtrów BPR do pracy ze światłem i cieniem oraz opcja Cavity Mixer do określania poziomu zacienienia materiałów.
- Użyj narzędzi Alfa i Maska, aby utworzyć miniczęści.
- Obiekty deformacji uzyskuje się za pomocą narzędzi Transpos Curve i AnClip.
-----------------------
[ENG]
Pixologic ZBrush is a tool digital sculpting , pattern matching, texture and painting 3D / 2.5 D. this release to supplement the engine output does not phaticealistic function model alpha new, universal camera, support for folders and update to system, regression ZRemeher.
ZBrush is used to create the model resolution is high (can reach more than 40 million polygons ) for use in film, games and animation, by the company from ILM and Weta Digital to Epic Games and Electronic Arts . ZBrush using the level of resolution to allow sculptors to make the changes globally or locally for their models. ZBrush is most known for can sculpture the details of the frequency of medium to high is traditionally painted on the map . The mesh details results can then be exported out in the form of normal map is used on the low poly of the same model.
Features:
Folder
First be previewed at The summit ZBrush last year, the feature folder is the implementation one of the requirements most popular features from our users. However, in ZBrush 2019, this is not just a way to organize SubTools of you. A variety of actions can be done at the directory level, affecting all the SubTools are found in. Examples include performing 3D transformation fast or the manipulation of Live Boolean.
Versatile camera
Also be previewed at the summit, ZBrush, system this new camera to simulate a camera in the real world, complete with the settings for focal length, coefficient of cutting, and more. This allows the ZBrush your joints perfectly with any other apps or mirroring a photo entered (or rendered). It supports undo / redo the movement of the camera and settings can be stored to be recalled instantly at any time.
Output no optical (NPR)
Series this new tool create a style sketch recreate the feel and drawing 2D of the hands. With the ability to add vignettes overlap, apply style sheets in separate, double, contour drawing, dark the 3D model around or apply a number of pre-installed system, NPR will open up a whole world that artistic ability - whether you're conceptual , sculpture, or prepare a rendered final.
SpotLight v2.0 - Snapshot3D
SpotLight v2.0 includes all the features mapped projection and PolyPaint strong that you're used to using. It also allows to convert any image ratio grey (alpha) which the 3D model. The image source can be modified in the SpotLight or even be combined through addition or subtraction Boolean to create the 3D shape more complex. The pattern is created by this system can play the role is fundamental to sculpture or even used with Live system Boolean to create the artwork complex.
ZRemeher v3.0
The exclusive tool automatically ZRemeher was an important component in the working process of artists, ZBrush is great. Now it goes to the next level with ZRemeher v3.0. The enhanced system can maintain the edge lines and automatically detect the corners sharp surfaces, ideal for the mechanical model. The result is also the number of polygons ultimately more effective ... all while actually increasing speed!
Intersection Masker
Plugin Intersection Masker allows you to create mask in which the island of geometric intersection on the SubTool selected. It is the perfect solution to create complex masks with just few clicks of the mouse.
ZBrush 2025 - What's New: https://help.maxon.net/zbr/en-us/#html/features/whats-new-in-zbrush-2025/zbrush-whats-new.html
Requiements:
OS: 64-bit editions of Windows 10 or 11.
CPU: Intel 64-bit CPU or AMD 64-bit CPU with AVX2.
RAM: 16 GB for working with multi-million poly models (32+ GB preferred.)
HDD: 100 GB of free hard drive space for ZBrush and its scratch disk. (SSD drive highly recommended.)
Pen Tablet: Compatible pressure sensitive tablet from Wacom, XPen, XenceLabs, Huion or other compatible pressure sensitive tablets. (Must support WinTab API.)
Monitor: 1920x1080 monitor resolution or higher with 32-bit color.
Video card: Must support OpenGL 3.3 or higher and Vulkan 1.1 or higher.
-----------------------
strona producenta: https://www.maxon.net/
strona programu: https://www.maxon.net/en/zbrush
system operacyjny: Windows 10/ 11 (64bit)
procesor: Intel lub AMD z AVX2
-----------------------
- zainstaluj program, nie uruchamiaj
- zawartość folderu "Crack" przekopiuj do głównego katalogu z programem
- domyślny katalog to: C:Program FilesMaxon ZBrush 2025
- uruchom program
-----------------------
Screen po instalacji:
https://i.ibb.co/25pnjmv/1.png
https://i.ibb.co/rHRhHsw/2.png
|