Best-Torrents.com




Discord
Gry / cRPG
Might & Magic: Heroes VII *2015* - V2.2.1-40632 [All DLCs + Bonus Content] [MULTi13-PL] [SELECTIVE DOWNLOAD FROM 9.64 GB] [REPACK-FITGIRL] [EXE]


Dodał: Uploader
Data dodania:
2024-05-05 20:42:55
Rozmiar: 11.31 GB
Ostat. aktualizacja:
2024-11-18 12:42:10
Seedów: 558
Peerów: 99


Komentarze: 0

..::INFO::..

Wydanie FITGIRL: 26 Kwietnia 2024
Premiera Gry: 29 Września 2015 - 4 Sierpnia 2016 (Trial By Fire)
Gatunek: Strategiczne, Fantasy, Turowe, Might & Magic
Producent: Limbic Entertainment
Wydawca: Ubisoft
Crack: Delusional

Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski, Portugalski-Brazylijski, Koreanski, Chiński Tradycyjny, Węgierski, Rumuński, Rosyjski, Czeski, Polski (Napisy + Dubbing PL)


Zawartość Dodatkowa:

- Might & Magic: Heroes VII - Trial By Fire
- Might & Magic: Heroes VII - Trial By Fire - Pre-Order Pack
- Might & Magic: Heroes VII - Trial By Fire - Original Soundtrack
- Might & Magic: Heroes VII - Trial By Fire - The Lost Tales Of Axeoth
- Might & Magic: Heroes VII - Trial By Fire - Deluxe Edition Pack (Necropolis, Stronghold)


Gra Jest Zaktualizowana Do Wersji - V2.2.1-40632 + DLCs + Bonus Content


..::OPIS::..

Might & Magic: Heroes VII:

Historia opowiadana przez Might & Magic: Heroes VII rozgrywa się dziesięć lat po wydarzeniach z Heroes of Might and Magic V, a jej centralnym punktem jest wojna domowa toczona o tron Imperium. Kampania koncentruje się na młodym księciu z rodu Gryfów imieniem Ivan, który w celu zdobycia korony utworzył tzw. Radę Cieni, zrzeszającą przedstawicieli sześciu frakcji. By pomóc bohaterowi osiągnąć zwycięstwo, doradcy raczą go opowieściami o dawnych dziejach swoich ludów – przedstawionymi w formie osobnych kampanii do przejścia. Dzięki takiemu rozwiązaniu tryb fabularny ma bardzo nieliniową strukturę.

Might & Magic: Heroes VII oferuje sześć grywalnych frakcji. Znalazły się wśród nich Przystań, Akademia, Twierdza, Nekropolis, Sylvan oraz Lochy (dwie ostatnie zostały wybrane przez graczy w sieciowym głosowaniu). Podstawowe mechanizmy zabawy oparto na rozwiązaniach z poprzednich części. Gra stanowi więc mieszankę turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy zwiedzamy rozległe mapy, zbieramy surowce i rozbudowujemy swoje miasta. Oprócz tego w międzyczasie rozwijamy bohaterów, rekrutujemy jednostki i toczymy boje na pełnych detali mapach bitewnych.

Autorzy wysłuchali sugestii fanów i w Might & Magic: Heroes VII przywrócili wiele rozwiązań, których brakowało w Heroes VI. Przede wszystkim zrezygnowano z uproszczonego modelu ekonomicznego, przywracając siedem odmian surowców w miejsce czterech. Każda frakcja dostała dwuwymiarowy ekran miasta z pojedynczymi animowanymi elementami (w „szóstce” to samo znalazło się dopiero po wypuszczeniu patcha 1.5). Usunięty został system transformacji podbitych zamków, więc np. zajęta Nekropolia nie przeobraża się już automatycznie we właściwy naszemu bohaterowi typ miasta. Jednostki straciły możliwość teleportowania się między lokacjami (znów konieczne jest korzystanie z karawan). Powróciło wykorzystywanie machin oblężniczych – balist, namiotów medyków i ich odpowiedników – podczas bitew. Ponadto przywrócono klasyczną księgę zaklęć i naukę czarów przez odwiedziny w miejskich Gildiach Magów.

Postanowiono natomiast zachować strefy wpływów na mapie przygody oraz rozbudowany model rozwoju herosów – w Might & Magic: Heroes VII nadal mamy wgląd we wszystkie drzewka umiejętności od samego początku zmagań i możemy planować ewolucję bohatera od początku do końca. Mapy przygody stały się bardziej otwarte, co przyczyniło się do położenia większego nacisku na aspekt eksploracyjny. W dodatku plansze zostały uatrakcyjnione dzięki większej rozmaitości form terenu oraz nowym interaktywnym elementom, dającym możliwość np. zużycia określonej ilości zasobów na wzniesienie mostu nad wąwozem. W miastach wprowadzono opcję mianowania gubernatora, wiążącą się z rozmaitymi korzyściami, oraz wykluczające się wzajemnie konstrukcje w schemacie rozbudowy. Z tą ostatnią innowacją wiąże się zwiększenie liczby jednostek z siedmiu do ośmiu na frakcję (w każdym mieście są dwa warianty istot najwyższego poziomu do wyboru). Trzeba też wspomnieć o urozmaiceniu form pól bitew oraz wprowadzeniu w starciach dużych premii za ataki z boku i od tyłu, co przełożyło się na pogłębienie warstwy taktycznej gry.

Kwestie techniczne
Might & Magic: Heroes VII opracowano na silniku Unreal Engine 3. Pod względem szczegółowości grafiki produkcja nie oddaliła się zanadto od swojej poprzedniczki, ale dzięki wzbogaceniu palety efektów i urozmaiceniu map mnogością nowych obiektów, tytuł może być nieco przyjemniejszy dla oka niż Heroes VI.

Warto też wspomnieć, że strategia studia Limbic została wzbogacona o dość zaawansowany edytor map. Można tworzyć dzięki niemu własne scenariusze, również z oskryptowanymi wydarzeniami i innymi nietuzinkowymi rozwiązaniami.


Might & Magic: Heroes VII - Trial By Fire:

Akcja dodatku rozpoczyna się pięć lat po wydarzeniach z Might & Magic: Heroes VII, w wyniku których Ivan Gryf został pierwszym władcą Świętego Imperium Gryfów. Po krótkim okresie spokoju sytuacja w krainie ponownie zaczyna się zaogniać, głównie z powodu narastających problemów z sąsiednim królestwem krasnoludów Grimheim.

Ivan szykuje się do kolejnej wojny w obronie swojego ludu, ale zwleka z podjęciem decyzji, gdyż konflikt na wielką skalę może okazać się końcem Imperium. Również mniej bojowo nastawieni krasnoludzcy możni chcą zachować pokój i wysyłają emisariuszkę, Vilmę „Kamienną Tarczę" Bjornsdottir, która ma ułatwić dialog między dwoma mocarstwami.

Wydane na platformę PC Might & Magic: Heroes VII - Trial by Fire nie wprowadza znaczących zmian do mechanizmów rozgrywki podstawowej wersji gry i zamiast tego koncentruje się na nowej zawartości. Wśród niej znalazły się dwie dodatkowe kampanie, pozwalające poznać m.in. ponurą historię rasy krasnoludów. Dostępne są też dwie bonusowe mapy scenariuszowe, których autorem jest Terry B. Ray, czyli scenarzysta Heroes of Might and Magic IV oraz Heroes Chronicles. Rozszerzenie zawiera również sześć nowych map potyczek.

Dodatek wprowadza także dobrze znaną fanom cyklu frakcję Forteca, dysponującą oczywiście własnymi jednostkami i budynkami oraz korzystającą z unikalnej Magii Run.

..::DANE-TECH::..

Minimalne: Intel Core i5 660 3.3 GHz/AMD Phenom II X4 955 3.2 GHz 4 GB RAM karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460/Radeon HD 5850 lub lepsza Windows 7(SP1)/8/8.1 64-bit

..::INFO::..


Czas Instalacji: 12-36 Min (zależne od wydajności PC)

Możliwość Selektywnego Wyboru Pobierania - 9.64 GB


..::INSTALACJA::..

1.Pobierz
2.Zainstaluj z Pliku Setup.exe
3.Graj!


Ogólna Notka:

Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:

1. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej
2. DirectX-https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35
3. Visual C++-https://learn.microsoft.com/pl-pl/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170

Na Czas Instalacji Wyłącz Antywirus Lub Dodaj Do Wyjątku W Swoim Programie Antywirusowym!
Orginalna kategoria:Gry PC » Strategiczne

Komentarze są widoczne tylko dla osób zalogowanych!

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.

Copyright © 2024 Best-Torrents.com