..::INFO::..
Wydanie ELAMIGOS: 5 Marca 2024 (Reuploaded)
Premiera Gry: 2010-2015
Gatunek: Strategiczne, Kooperacja, Multiplayer, RTS, Science Fiction, Widok Izometryczny
Producent: Blizzard Entertainment
Wydawca: Blizzard Entertainment
Crack: Reloaded/+Lang Fix by Tapek/+Skirmish Fix by ElAmigos
Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski, Polski (Napisy + Dubbing PL)
Wydanie Zawiera:
– Starcraft II: Wings Of Liberty
– Starcraft II: Legacy Of the Void
– Starcraft II: Heart Of the Swarm
Gra Jest Zaktualizowana Do Wersji - V3.1.0.39576 + Lang Fix + Skirmish Fix + All Episodes
..::OPIS::..
StarCraft II: Legacy of the Void:
Starcraft II: Legacy of the Void to trzeci epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część tej serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się natomiast w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm, Legacy of the Void. Za wszystkie tytuły odpowiada firma Blizzard. Każdy jest dostępny jedynie w wersji na PC.
StarCraft II w wielu aspektach przypomina pierwowzór, zaś same podstawy rozgrywki nie uległy większym zmianom. W każdej z trzech części wcielamy się w jedną z tradycyjnych frakcji. Dowodząc Terranami, Zergami i Protossami musimy doprowadzić każdą z tych ras do zwycięstwa, rozbudowując bazę, zbierając surowce, rozwijając własne możliwości technologiczne oraz oczywiście pokonując wroga. Poszczególne części gry składają się z kilkunastu misji, w których poznajemy pełną zwrotów akcji historię danej strony konfliktu i poznajemy tajniki ich cywilizacji.
W Legacy of the Void wcielamy się w Artanisa - dowódcę potężnych i technologicznie zaawansowanych Protossów o bardzo tajemniczej przeszłości. Kampania opowiadająca o ich przygodach skupia się na wątkach dyplomatycznych, więc bardzo często naszym zadaniem jest rozwiązywanie wewnętrznych konfliktów i szukanie kompromisów pomiędzy skłóconymi kastami. Wszystko po to, aby wspólnie stawić czoła zagrażającemu wszechświatowi Amonowi – starożytnemu Xel'nadze.
Rasa Protossów nieustannie stara się ulepszać swoją zaawansowaną armię – przejaw tego widać także i w kampanii, gdzie zgodnie z dotychczasową praktyką, dostępne są różne wariacje znanych jednostek. Na przykład Stalkery oprócz umiejętności teleportacji, potrafią także znikać, zaś Zealoci oprócz błyskawicznego szarżowania na przeciwnika mogą przebijać się przez jego szeregi za pomocą nowego, potężnego ataku. W odróżnieniu od poprzedniej odsłony serii, tym razem możemy swobodnie zmieniać wersje jednostek przed rozpoczęciem każdej misji.
Nowe ulepszenia jednostek z trybu kampanii nie znalazły się jednak w multiplayerze. W ich miejsce gracze otrzymali jednak kilka całkowicie nowych oddziałów, zaś istniejące doczekały się kilku znaczących zmian. Dodatkowo, do dotychczasowych trybów, w Legacy of the Void dołączyły dwa całkowicie nowe – Sprzymierzeni Przywódcy (dwóch graczy walczy razem przeciwko AI) oraz Tryb Archonta (pojedynek 2vs2, w którym gracze z tej samej drużyny mają wspólną bazę, jednostki i surowce).
Pod względem graficznym Legacy of the Void niewiele różnić się od Wings of Liberty czy Heart of the Swarm, wciąż jednak prezentuje się bardzo dobrze. Świetnie zrealizowano także muzykę, dźwięki oraz dialogi i charakterystyczne odzywki jednostek.
StarCraft II: Wings of Liberty
StarCraft II: Wings of Liberty to pierwszy epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm oraz Legacy of the Void. Za wszystkie odpowiada firma Blizzard.
StarCraft II w wielu aspektach przypomina pierwowzór, gdyż nie zmieniło się sedno zabawy. Autorzy zdecydowali się jednak podzielić całą grę na trzy wspomniane części, a w każdym z epizodów wcielamy się w jedną z trzech frakcji. Dowodząc Terranami, Zergami i Protossami naszym zadaniem jest doprowadzić każdą z tych ras do zwycięstwa, rozbudowując bazę, zbierając surowce, rozwijając własne możliwości technologiczne oraz oczywiście pokonując wroga. Poszczególne części gry składają się z szeregu misji, w których poznajemy pełną zwrotów akcji historię danej strony konfliktu.
Wings of Liberty jest pierwszą i podstawową częścią StarCrafta II, rozpoczynającą trylogię. Gra oferuje pełny tryb rozgrywki sieciowej, rozbudowany edytor map oraz przede wszystkim sporych rozmiarów kampanię, opowiadającą o losach rasy Terran. Wcielamy się w niej w znanego z pierwowzoru Jima Raynora, który w świetle prawa Dominium Terran (na czele którego stoi podstępny Arcturus Mengsk) jest rebeliantem. W skórze dzielnego Raynora przychodzi nam walczyć z powracającą pod przewodnictwem Kerrigan rasą Zergów, która zainteresowana jest zdobyciem pewnego artefaktu. Na swej drodze napotykamy oczywiście też tajemniczych i potężnych Protossów. Kampania oferuje sporą swobodę, gdyż sami możemy wybierać misje oraz inwestować w konkretne technologie.
Sporą ciekawostką dla miłośników uniwersum StarCrafta jest fakt, że pomiędzy misjami da się zwiedzać statek kosmiczny lub inne miejsce, w którym aktualnie przebywa bohater. W poszczególnych pomieszczeniach umieszczono wiele interaktywnych obiektów: szafę grającą z kilkoma piosenkami do wyboru, ekrany emitujące kanał informacyjny, automat z grą czy też licznych bohaterów niezależnych. Niektórzy z nich, oprócz pogawędki, oferują także swoje usługi, jak np. możliwość wynajęcia najemników albo kupienia ulepszeń dla jednostek i budynków.
Rasa Terran, wokół której skupiona jest kampania w Wings of Liberty, nie zmieniła się bardzo od czasu pierwszego spotkania. Jedną z nowości jest możliwość ulepszenia centrum dowodzenia o moduł obronny lub wykorzystanie budynku w charakterze transportera pracowników ERK. Ponadto Terranie mogą teraz chować magazyny pod ziemię lub korzystać ze specjalnego radaru, ukazującego nawet wrogów poza zasięgiem widzenia. Oprócz tego, wprowadzono szereg innych pomniejszych poprawek dotyczących infrastruktury (i jej modyfikacji) oraz jednostek. Wiele z nich reprezentuje postęp technologiczny, jaki nastąpił w uniwersum StarCrafta od czasu pierwszej części.
Jedną z najbardziej widocznych cech nowej odsłony gry jest oczywiście zupełnie nowa szata graficzna. Tytuł wykorzystuje duże możliwości nowego silnika graficznego, potrafiącego wygenerować sporą ilość trójwymiarowych i bardzo szczegółowych jednostek na zróżnicowanych mapach. Warto również zwrócić uwagę na oprawę dźwiękową gry, głównie muzykę, która została zrealizowana z prawdziwym rozmachem.
StarCraft II: Heart of the Swarm:
StarCraft II: Heart of the Swarm to drugi epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych, traktującej o zmaganiach trzech ras – terran, protosów i zergów – na przełomie XXV i XXVI wieku. Pierwsza część tej serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się natomiast w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm oraz Legacy of the Void. Za wszystkie tytuły odpowiada amerykańska firma Blizzard Entertainment.
StarCraft II w wielu aspektach przypomina pierwowzór z 1998 roku, gdyż nie zmieniło się sedno zabawy. Kierując jedną z trzech ras, staramy się osiągnąć zwycięstwo poprzez rozbudowę bazy, gromadzenie surowców, rozwój dostępnej technologii oraz oczywiście szkolenie wojsk, które następnie wykorzystujemy do pokonania wroga. Poszczególne części gry składają się z kilkunastu misji, w których poznajemy pełną zwrotów akcji historię danej strony konfliktu.
Heart of the Swarm jest drugą częścią składającą się na trylogię zapoczątkowaną StarCraft II: Wings of Liberty. O ile w 2010 roku kierowaliśmy przede wszystkim poczynaniami terran, tym razem mamy doczynienia z zawierającą ponad 20 misji kampanią zergów. Jej kluczową postacią jest Sarah Kerrigan, która po wydarzeniach ze StarCrafta oraz Wings of Liberty pragnie zemścić się na imperatorze Arcturusie Mengsku – to przez niego została ona pochwycona przez zergi i stała się „Królowa Ostrzy”. Aby zrealizować swój cel, musi na nowo zjednoczyć pod swoją komendą rozproszony Rój.
W kampanii dla pojedynczego gracza powraca wiele postaci znanych z poprzednich odsłon serii, m.in. Jim Raynor, duch Nova, Matt Horner, czy też Valerian Mengsk. Twórcy wzbogacili rozgrywkę o elementy gier RPG akcji – Kerrigan bierze aktywny udział w większości misji, a przed każdą z nich możemy wybrać zestaw umiejętności specjalnych, jakimi będzie dysponować. Ponadto, podczas rozgrywki możemy ulepszać dostępne jednostki – mogą one ewoluować w potężniejsze odmiany po zainfekowaniu kolejnych światów, jakie odwiedza Kerrigan ze swoim wojskiem. Wśród tych ostatnich znalazło się kilka dotąd nieznanych, na przykład skuta lodem planeta Kaldir. W osiągnięciu ostatecznego celu Królowej Ostrzy pomagają doradcy – Izsha oraz Abathur.
W Heart of the Swarm twórcy wprowadzili spore zmiany w trybie rozgrywki wieloosobowej. Oprócz dodania nowych jednostek dla każdej z ras (np. wdowie miny dla terran, wyrocznia i orkan dla protosów oraz żmij i nosiciel roju dla zergów), uproszczono interfejs gry, wprowadzono możliwość tworzenia klanów, a także system zdobywania poziomów doświadczenia. Nowe opcje zostały udostępnione osobom obserwującym i komentującym mecze.
Z punktu widzenia oprawy audiowizualnej dodatek wykorzystuje ulepszoną wersję silnika, który napędzał Wings of Liberty. Twórcy skorzystali z okazji, aby ulepszyć system fizyki, a także niektóre efekty graficzne (np. jakość wizualną biomasy zergów). Muzyka przypomina niektóre utwory z Brood War – obfituje we fragmenty z wykorzystaniem gitary elektrycznej oraz mroczne kawałki, nawiązujące do stylistyki bezwzględnej, biologicznej rasy zergów. Tak jak w przypadku innych produkcji firmy Blizzard, na uwagę zasługują również wysokiej jakości filmy oraz przerywniki stworzone w oparciu o silnik gry.
..::DANE-TECH::..
Minimalne: Intel Core 2 Duo 2.20 GHz/AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.9 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB GeForce 7600/Radeon HD 2600 XT lub lepsza, 30 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8
..::INFO::..
Instrukcja: Uruchom Grę za Pomocą Ikony Na pulpicie. Tryb gier Niestandardowych/Potyczek Działa Bezpośrednio z Menu Głównego!
..::INSTALACJA::..
1.Pobierz/Wypakuj/Zamontuj
2.Zainstaluj z Pliku Setup.exe
3.Graj!
Ogólna Notka:
Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:
1. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej
2. DirectX-https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35
3. Visual C++-https://learn.microsoft.com/pl-pl/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
Na Czas Instalacji Wyłącz Antywirus Lub Dodaj Do Wyjątku W Swoim Programie Antywirusowym!
|