..::INFO::..
Wydanie STEAM-RIP: 29 Lutego 2024
Premiera Gry: 16 Grudnia 2021 - 26 Lutego 2024 (Update V1.003)
Gatunek: RPG, TPP, Science Fiction, Reedycje/Remastery/Remaki, RPG Akcji, jRPG, Urban Fantasy
Producent: Square Enix
Wydawca: Square Enix
Crack: Tenoke
Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Hiszpański-Meksykański, Włoski, Portugalski-Brazylijski, Japoński, Koreański, Chiński Uproszczony, Chiński Tradycyjny
Wydanie Zawiera:
- Final Fantasy VII Remake - Weapon: Cacstar
- Final Fantasy VII Remake - Intergrade (Game)
- Final Fantasy VII Remake - Armor: Shinra Bangle
- Final Fantasy VII Remake - Armor: Midgar Bangle
- Final Fantasy VII Remake - Armor: Corneo Armlet
- Final Fantasy VII Remake - Accessory: Mako Crystal
- Final Fantasy VII Remake - Accessory: Superstar Belt
- Final Fantasy VII Remake - Summon Materia: Cactuar
- Final Fantasy VII Remake - Summon Materia: Carbuncle
- Final Fantasy VII Remake - Accessory: Seraphic Earrings
- Final Fantasy VII Remake - Summon Materia: Chocobo Chick
- Final Fantasy VII Remake - “FF7R Episode INTERmission” (New Episode Featuring Yuffie Kisaragi)
Gra Jest Zaktualizowana Do Wersji - V1.003 + DLCs
..::OPIS::..
Kampania przenosi nas do świata znanego jako Gaia, gdzie przemysłowe technologie łączą się z tradycyjnymi elementami fantasy. Głównym bohaterem jest Cloud Strife – były żołnierz i najemnik, który dołącza do ruchu oporu Avalanche i wspólnie z kilkoma towarzyszami występuje przeciwko potężnej korporacji Shinra. Firma ta dla zysku eksploatuje energię życiową planety i w ten sposób może doprowadzić do zagłady całego świata.
Akcja pierwszej części remake'u rozgrywa się w mieście Midgar, odtwarzając historię oryginału oraz znacznie ją rozbudowując.
Remake postawił na perspektywę TPP oraz dynamiczne starcia typowe dla współczesnych RPG-ów akcji. Nowością jest hybrydowy system walki łączący czas rzeczywisty z taktycznymi elementami znanymi z turowego oryginału. Możemy blokować i unikać ciosów przeciwnika. Podstawowe ataki działają jak w typowym slasherze i ładują pasek ATB (Active Time Battle); gdy napełni się do odpowiedniego poziomu, możemy odpalić slow motion, by użyć umiejętności, zaklęć bądź przedmiotu. Każda z tych akcji obniża jego poziom, więc nie ma możliwości bezkarnego używania mikstur leczących. Dodana została mechanika statusu „stagger” (znana od trzynastej odsłony); po nałożeniu go na przeciwnika, zadajemy mu większe obrażenia. Nie zabrakło „limit break” – specjalnej umiejętności dostępnej po naładowaniu paska za pomocą otrzymywanych obrażeń. Powrócił też system „materii” – ulepszenia broni ze specjalnymi umiejętnościami, których możliwość użycia także zależy od paska ATB (i MP). Dostępne są także skróty klawiszowe dla najczęściej wykonywanych akcji, co czyni starcia jeszcze szybszymi. Podczas walki możemy swobodnie przełączać się między członkami drużyny.
Nad produkcją czuwał Yoshinori Kitase, reżyser i scenarzysta pierwowzoru. Kazushige Nojima powrócił w roli scenarzysty, zaś Tetsuya Nomura ponownie odpowiedzialny jest za reżyserię oraz design postaci. Za muzykę odpowiada Nobuo Uematsu, twórca oryginalnej ścieżki dźwiękowej. Gra posiada pełen angielski dubbing. Remake stworzono na silniku Unreal Engine 4 oraz z pomocą silnika oświetlenia Enlighten. Pierwsza część zajmuje dwa dyski Blu-Ray i oferuje obszar porównywalny z Final Fantasy XIII. Każda część remake'u jest samodzielną grą.
Ulepszenia wersji Intergrade
Final Fantasy VII Remake na PC zadebiutował w ulepszonej i rozszerzonej wersji Final Fantasy VII Remake Intergrade, przygotowanej pierwotnie z myślą o konsoli PlayStation 5 –. Gra zawiera wiele graficznych, gameplayowych i systemowych usprawnień. Dzięki możliwościom sprzętu najnowszej generacji miasto Midgar uzyskało lepsze tekstury, oświetlenie i tło otoczenia. Gracze otrzymali też możliwość przełączania się między dwoma trybami gry: Graphics Mode, w którym nacisk kładziony jest na utrzymanie grafiki w wysokiej rozdzielczości 4K, oraz Performance Mode, utrzymującym płynność akcji na 60 klatkach na sekundę.
Rozszerzenie zawiera również Photo Mode, czyli w pełni konfigurowalny tryb fotograficzny. Z jego pomocą gracz może uwieczniać i udostępniać ważne dla niego momenty rozgrywki. W grze pojawiają się ponadto nowe ustawienia trudności dla Trybu klasycznego, zoptymalizowaniu uległ także czas ładowania. Gracze otrzymują też garść specjalnych przedmiotów i materii.
Episode Intermission – Yuffie
Poza rzędem różnorakich ulepszeń wersja Intergrade doczekała się także nowego epizodu. W tej przygodzie gracz wciela się w ninja Yuffie Kisaragi, która postanawia zinfiltrować mroczną korporację Shinra. Jej celem staje się przejęcie potężnej materii oraz przywrócenie chwały swojej ojczyźnie. W trakcie rozgrywki gracz spotyka na swej drodze postacie nieobecne w pozostałych fragmentach Final Fantasy VII Remake, ma też okazję stoczyć szereg zupełnie nowych walk. Jednym z wprowadzonych do rozszerzenia bohaterów jest Sonon, wspólnik Yuffie, w trakcie misji udzielający jej wsparcia podczas zespołowych starć z przeciwnikami. Ponadto gracze, którzy zdecydowali się zakupić grę w przedsprzedaży, zostali zaopatrzeni w bonusową broń – Castar.
..::DANE-TECH::..
Minimalne: Intel Core i5-3330 3.0 GHz / AMD FX-8350 4.0 GHz 8 GB RAM karta grafiki 3 GB GeForce GTX 780 / 4 GB Radeon RX 480 lub lepsza 100 GB HDD Windows 10 64-bit
..::INSTALACJA::..
1.Pobierz
2.Graj!
Ogólna Notka:
Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:
1. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej
2. DirectX-https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35
3. Visual C++-https://learn.microsoft.com/pl-pl/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
|