..::INFO::..
Wydanie FITGIRL: 17 Lutego 2024
Premiera Gry: 12 Sierpnia 2016 - 15 Lutego 2024 (Update V4.50)
Gatunek: Akcja, Przygodowe, FPP, Science Fiction, Ekonomiczne, Survival, Indie
Producent: Hello Games
Wydawca: Hello Games
Crack: Niewymagany
Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski, Portugalski, Portugalski-Brazylijski, Holenderski, Japoński, Koreański, Chiński Tradycyjny, Chiński Uproszczony, Rosyjski, Polski
Wydanie Zawiera:
- No Man's Sky - PreOrder (DLC)
- No Man's Sky - Prisms (Upgrade)
- No Man's Sky - Fractal (Upgrade)
- No Man's Sky - Echoes (Upgrade)
- No Man's Sky - Visions (Upgrade)
- No Man's Sky - Omega (Upgrade)
- No Man's Sky - Origins (Upgrade)
- No Man's Sky - Beyond (Upgrade)
- No Man's Sky - Outlaws (Upgrade)
- No Man's Sky - Sentinel (Upgrade)
- No Man's Sky - Frontiers (Upgrade)
- No Man's Sky - Original Soundtrack
- No Man's Sky - Revisited (Upgrade)
- No Man's Sky - Waypoint (Upgrade)
- No Man's Sky - Exo Mech (Upgrade)
- No Man's Sky - CrossPlay (Upgrade)
- No Man's Sky - Synthesis (Upgrade)
- No Man's Sky - Haloween (Upgrade)
- No Man's Sky - Leviathan (Upgrade)
- No Man's Sky - The Abyss (Upgrade)
- No Man's Sky - Endurance (Upgrade)
- No Man's Sky - Desolation (Upgrade)
- No Man's Sky - Atlas Rises (Upgrade)
- No Man's Sky - Living Ship (Upgrade)
- No Man's Sky - Emergency (Upgrade)
- No Man's Sky - Interceptor (Upgrade)
- No Man's Sky - Companions (Upgrade)
- No Man's Sky - NEXT Update (Upgrade)
- No Man's Sky - The Fundation (Upgrade)
- No Man's Sky - Next Generation (Upgrade)
- No Man's Sky - The Patch Finder (Upgrade)
- No Man's Sky - Holiday Expeditions (Upgrade)
- No Man's Sky - Horizon Omega Ship (Upgrade)
- No Man's Sky - Expedition Beachhead II (Upgrade)
- No Man's Sky - Holiday 2022 Expeditions (Upgrade)
Gra Jest Zaktualizowana Do Wersji - V4.50 + DLC + Bonus Content + All Upgrades
..::OPIS::..
No Man's Sky to wydany na PC kosmiczny sandbox, łączący dwa bardzo dobrze znane graczom gatunki. Gra pozwala bowiem na eksplorowanie galaktyki z kokpitu statku, niczym w klasycznych symulatorach kosmicznych, a jednocześnie oferuje również szansę na zwiedzanie powierzchni planet, co zrealizowane zostało w stylu znanym z pierwszoosobowych strzelanek. Produkcja powstała w mającym na koncie serię Joe Danger studiu Hello Games i jest zdecydowanie najbardziej ambitnym z jego dotychczasowych projektów. Autorzy opisują swoje dzieło jako hołd złożony starym powieściom science fiction, z których tytuł czerpie pełnymi garściami, zarówno pod względem fabuły, jak i stylu wizualnego.
No Man's Sky zapowiedziano pod koniec 2013 roku. Początkowo nie ujawniono platform sprzętowych, ale po kilku miesiącach autorzy potwierdzili, że gra zadebiutuje na PlayStation 4, a w jakiś czas potem ukaże się na pecetach. Ostatecznie opóźnienie premiery na PC wyniosło raptem trzy dni w stosunku do konsoli. Pod względem zawartości oba wydania są identyczne, ale gracze pecetowi posiadający mocny sprzęt mogą uzyskać grafikę lepszą niż to, co oferuje PlayStation 4, np. poprzez zwiększenie rozdzielczości.
Akcja gry osadzona jest w bliżej nieokreślonej przyszłości. Zabawa rozgrywa się w proceduralnie wygenerowanej galaktyce, złożonej z ponad osiemnastu trylionów planet, co w praktyce oznacza, że niezależnie od tego, jak wiele osób kupi ten tytuł i jak długo będzie w niego grać, większość zakątków uniwersum pozostanie nieodkryta.
Proceduralnie wygenerowany został praktycznie każdy element wirtualnego świata. W ten sposób stworzono układy planetarne oraz wchodzące w ich skład planety, wszelaką florę i faunę wraz ze schematami zachowań, różne struktury geologiczne, a także pojedynczych kosmitów zamieszkujących nieliczne budynki i stacje kosmiczne. Ważne jest jednak to, że galaktyka, którą zwiedzają gracze, jest wspólna dla wszystkich, a nie tworzona na nowo przy każdym rozpoczęciu gry. Dzięki temu fani mogą dzielić się koordynatami prowadzącymi do odkrytych planet i gdy inni użytkownicy udadzą się pod wskazane współrzędne, znajdą dokładnie to samo, co ich poprzednicy.
No Man’s Sky nie oferuje tradycyjnej kampanii fabularnej – jest to prawdziwy sandbox i nic tu nie ogranicza swobody działania graczy. Do podróży oraz ulepszania statku motywuje nas zadanie dostania się do centrum galaktyki i odkrycia, co się tam znajduje. Osiągnięcie tego powinno zająć minimum trzydzieści godzin, ale potem możemy bez końca kontynuować zabawę. Rozgrywkę zaczynamy w losowo wybranym miejscu na obrzeżach galaktyki, a im bliżej centrum dotrzemy, tym bardziej niebezpieczne okazują się odwiedzane terytoria.
W wydanym na platformę PC Windows No Man’s Sky wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszoosobowej. Rozgrywka w kosmosie przypomina zręcznościowe symulatory gwiezdne, a obserwację prowadzimy w widoku z kokpitu statku. Natomiast eksplorowanie planet zrealizowane zostało w formie znanej z gier FPS. Produkcję opracowano jako sandbox totalny, więc świat jest w pełni otwarty i pozbawiony jakichkolwiek barier – co nie znaczy oczywiście, że w każdym miejscu jest bezpiecznie. W uproszczeniu aktywności gracza można podzielić na kilka grup, wśród których znajdziemy eksplorację, walkę oraz czynności związane z handlem, w tym gromadzenie surowców i wytwarzanie rzeczy (system craftingu).
Gracz nie może bezkarnie niszczyć oraz rabować wszystkiego, co cenne. Galaktykę patrolują bowiem tzw. Strażnicy (ang. Sentinels), czyli roboty strzegące równowagi w kosmosie. Osiągnięcie sukcesu wymaga jednak dosyć agresywnego podejścia do kwestii rozwoju, więc konfrontacje ze Strażnikami są nieuniknione. Kosmos zamieszkuje również wiele obcych ras. Podczas zabawy z niektórymi się sprzymierzamy, a inne stają się naszymi wrogami – zależy to głównie od naszych poczynań.
Nie znajdziemy tutaj żadnych drzewek umiejętności ani klas postaci. Rozwój odbywa się przez szlifowanie umiejętności samego gracza oraz ulepszanie statku i uzbrojenia, do czego potrzebne są plany konstrukcyjne, znajdowane na planetach i u niektórych handlarzy. Jeśli zginiemy na powierzchni jakiegoś ciała niebieskiego, tracimy niesiony w danej chwili ekwipunek i respawnujemy się przy statku. Natomiast śmierć w przestrzeni kosmicznej okupiona jest utratą przewożonych na pokładzie przedmiotów oraz uszkodzeniem niektórych systemów pokładowych, które wymagać będą naprawy.
No Man’s Sky działa w oparciu o autorski silnik studia Hello Games. Opracowano go wyjątkowo oszczędnie pod względem wymagań dotyczących przestrzeni dyskowej, dzięki czemu gra „waży” jedynie 6 GB.
Za ścieżkę dźwiękową odpowiada brytyjski zespół postrockowy o nazwie 65daysofstatic oraz specjalizujący się w muzyce ambientowej Paul Weir. Co ciekawe, część oprawy audio – podobnie jak i sama gra – tworzona jest losowo, wykorzystując do tego celu potężną bibliotekę zapętlonych sampli oraz specjalny system generowania utworów opracowany przez Weira.
..::DANE-TECH::..
Minimalne: Intel Core I3 2.9 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1536 MB GeForce GTX 480 lub lepsza, Windows 7
..::INFO::..
Czas Instalacji: 6-30 Min (zależne od wydajności PC)
Możliwość Selektywnego Wyboru Pobierania - 8.38 GB
..::INSTALACJA::..
1.Pobierz
2.Zainstaluj z Pliku Setup.exe
3.Graj!
Ogólna Notka:
Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:
1. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej
2. DirectX-https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=35
3. Visual C++-https://learn.microsoft.com/pl-pl/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170
Na Czas Instalacji Wyłącz Antywirus Lub Dodaj Do Wyjątku W Swoim Programie Antywirusowym!
|