...( Info )...
producent: Firaxis Games
wydawca: 2K Games
wydawca PL: Cenega S.A.
data premiery gry: 21 października 2016
...( Opis )...
Sid Meiers Civilization VI to szósta odsłona legendarnej serii strategii turowych, pozwalających zbudować i rozwijać imperium na przestrzeni kilku tysięcy lat historii świata. Deweloperem gry jest studio Firaxis Games, czyli założony przez twórcę serii Sida Meiera zespół, zajmujący się rozwijaniem cyklu od czasu Sid Meier's Civilization III. Sam Meier przyjął zaś ponownie rolę duchowego oraz artystycznego patrona produkcji i nie był bezpośrednio zaangażowany w prace deweloperskie. Poprzednia, piąta odsłona marki była swoistym restartem serii, upraszczającym wiele elementów, które mogliśmy znaleźć w poprzedniczkach, w związku z czym na starcie brakowało w niej licznych aspektów rozgrywki z wcześniejszych Cywilizacji. W przypadku szóstej części cyklu twórcy nie chcieli popełniać tego samego błędu, więc większość nowości wprowadzonych przez piątkę i jej dodatki na podstawie sugestii graczy znalazła miejsce także w podstawce? Sid Meier?s Civilization VI. Producenci skorzystali również z doświadczeń zdobytych podczas prac nad wydaną w 2014 roku poboczną odsłoną serii, Sid Meier?s Civilization: Beyond Earth.
Sid Meiers Civilization VI jest klasyczną strategią turową, należąca do segmentu gier 4X. Tytuł został stworzony z myślą zarówno o weteranach gatunku, jak i kompletnie początkujących graczach, którym w poznaniu tajników zabawy pomaga rozbudowany samouczek. W trakcie rozgrywki wybieramy jedną z historycznych cywilizacji, a następnie, kształtując politykę i kierunek rozwoju państwa na przestrzeni kilku tysięcy lat, prowadzimy je do zwycięstwa, możliwego do osiągnięcia w pięciu różnych wariantach. Pierwszą kluczową nowinką wprowadzoną przez Civilization VI jest sposób, w jaki rozwijamy miasta. Podobnie jak w Endless Legend, zajmują one teraz więcej niż jedno pole na mapie, a gracze mogą wybierać miejsca, w których powstawać będą kolejne dystrykty metropolii, stawiane wraz ze wzrostem liczby jej ludności. Dzielnice podzielone zostały na wiele kategorii m.in. przemysłowe, naukowe, handlowe czy wojskowe. W zależności od miejsc, w których powstaną, dostarczać będą nam dodatkowe bonusy, a w przypadku miast przeciwnika informować o roli, jaką pełnią w jego imperium. Tak więc premię do produkcji otrzymamy, np. zbudowawszy dystrykt przemysłowy na złożach minerałów. Z kolei dodatkowe pieniądze dostarczać będzie nam dzielnica handlowa usadowiona nad rzeką. Specyficzną rolę pełnią obozy militarne, które podobnie jak otoczone murami miasta posiadają jeden atak w turze (identycznie jak w poprzedniej części, miasta mogą samodzielnie niszczyć jednostki przeciwników). Zmianom uległ również system rozwoju naukowego. Twórcy nie porzucili klasycznego drzewka technologicznego, ale postanowili nieco uatrakcyjnić ten element zabawy. Prawie do każdego wynalazku przypisany jest miniquest, który po wypełnieniu zapewni nam 50% premii do badań nad daną technologią. W praktyce system ten dopasowuje się do naszego stylu gry. Założywszy pierwsze miasto nad morzem, otrzymamy możliwość szybszego rozwoju marynarki. Z drugiej strony, cywilizacja rozwijająca się w centrum kontynentu będzie wolniej opracowywała technologie morskie, ale może skuteczniej wyspecjalizować się w rolnictwie lub wydobyciu cennych kruszców. Istotnym elementem każdej rozgrywki jest oczywiście konflikt zbrojny. Sid Meier?s Civilization V wprowadziło rewolucyjną zmianę, która sprawiała, że na danym polu może przebywać tylko pojedyncza jednostka. W Sid Meier?s Civilization VI postanowiono złagodzić nieco to obostrzenie, ułatwiając tym samym przemieszczanie wojsk po planszy oraz dodając kolejny aspekt strategiczny do produkcji. Siły wsparcia, takie jak wieże oblężnicze, armaty czy artyleria przeciwlotnicza, mogą być teraz dołączone do innej, standardowej jednostki, np. rycerzy. Podobną ochronę zapewnimy również osadnikom czy robotnikom. To jednak nie koniec: dwie takie same jednostki połączymy na jednym polu w grupę zwaną formacją. Wraz z rozwojem technologii, przyłączymy do niej coraz większą liczbę żołnierzy tego samego typu, tworząc oddziały i armie. Zachowują się one jak pojedynczy wojownik, ale dysponują większą siłą. Kluczowe zmiany objęły także system dyplomacji. Każdy komputerowy przywódca ma teraz agendy (schematy zachowania), wpływające na jego politykę wewnętrzną i stosunki z sąsiadami. Pierwsza z nich jest stała i wynika bezpośrednio z jego charakteru, pozostałe będą ukryte i przyznawane losowo. Poznamy je, korzystając z pomocy szpiegów lub uważnie obserwując zachowanie oponenta. Jeżeli np. przeciwnik obsesyjnie buduje kolejne cuda świata, a nasze imperium jest w tym lepsze, będzie starał się nam przeszkodzić lub zdobyć miasta, w których zlokalizowane są ważne dlań unikalne budowle.
...( Wymagania Sprzetowe )...
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows 7x64 / Windows 8.1x64 / Windows 10x64
Procesor: Intel Core i3 2.5 Ghz lub AMD Phenom II 2.6 Ghz
Pamięć: 4 GB RAM
Karta graficzna: 1 GB AMD 5570 lub nVidia 450 lub Intel Integrated Graphics 530
Miejsce na dysku: 12 GB
ZALECANE:
System operacyjny: Windows 7x64 / Windows 8.1x64 / Windows 10x64
Procesor: Fourth Generation Intel Core i5 2.5 Ghz lub AMD FX8350 4.0 Ghz
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: 2GB AMD 7970 lub nVidia 770
Miejsce na dysku: 12 GB
Description by Regis77
...( Instalacja )...
1. Pobierz
2. Zainstaluj grę za pomocą setup .exe
3. Za pomocą firewalla zablokuj grze możliwość łączenia się z internetem
4. Graj
5. Pamiętaj jeżeli gra Ci się podoba to kup oryginał
DLC:
Aztec Civilization Pack
25th Anniversary Soundtrack
Vikings Scenario Pack
Poland Civilization & Scenario Pack
Australia Civilization & Scenario Pack
Persia and Macedon Civilization & Scenario Pack
Digital Deluxe Extras
Nubia Civilization & Scenario Pack
Khmer and Indonesia Civilization & Scenario Pack
Rise and Fall
Gathering Storm
New Frontier Pass: Maya & Gran Colombia Pack
New Frontier Pass: Ethiopia Pack
New Frontier Pass: Byzantium & Gaul Pack
New Frontier Pass: Babylon Pack
New Frontier Pass: Vietnam & Kublai Khan Pack
New Frontier Pass: Portugal Pack
Teddy Roosevelt Persona Pack
Catherine de Medici Persona Pack
Great Negotiators
Great Commanders
Rulers of China
Rulers of the Sahara
Great Builders
Julius Caesar
Repack Features
Based on Steam BuildID 10777082 release: 23.3 GB, thanks to CivDestroyer!
CODEX crack/emu applied over
Game version: v1.0.12.41; 25 DLCs/Bonus OSTs are included
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Selective Download feature: you can skip downloading and installing of bonus soundtrack and speech files you don’t need
Significantly smaller archive size (compressed from 23.3 to 7.1~9 GB, depending on selected components)
Installation takes 5-15 minutes (depending on your system and selected components)
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: up to 23.3 GB
Game language can be changed in game settings (text and spoken – separately)
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack
Repack uses XTool library by Razor12911
|