..::INFO::..
Producent: Squad
Wydawca: Private Division
Premiera:
=======================
27 kwietnia 2015
27 kwietnia 2015 Steam
30 maja 2019
Gatunek: Symulacje | symulator kosmiczny | kosmiczne | edukacyjne | maszyny i urządzenia | indie
Tryb gry: single player
..::OPIS::..
Kerbal Space Program to nietypowa, wielogatunkowa produkcja, w której opracowujemy własny program kosmiczny. Gra została stworzona przez studio Squad, składające się z kilku osób dowodzonych przez Felipe Falanghe, znanego też jako HarvesteR.
W Kerbal Space Program gracz ma dość skomplikowane zadanie: opracować od podstaw własny program kosmiczny. Na początku zabawy należy więc zbudować statek z wielu różnych części. Każda z nich pełni jakąś funkcję i wpływa na działanie maszyny. Wehikuł musi wynieść bezpiecznie załogę na orbitę, a potem odbyć podróż w kosmosie (np. na jeden z dwóch księżyców planety Kerbin). Misja kończy się wyjątkowo trudnym lądowaniem.
W podstawowym, otwartym trybie rozgrywki gracz może dowoli eksperymentować z ustawieniami statku i sprawdzać efekty działań. Kerbal Space Program zawiera także inną formę zabawy: zestaw misji fabularyzowanych, składających się na kampanię (ten element będzie dostępny od pełnej wersji gry). Tutaj najmujemy i trenujemy astronautów, prowadzimy badania, budujemy stacje kosmiczne i bazy oraz zwiedzamy dziesiątki planet, czy księżyców.
Kerbal Space Program zdobył zainteresowanie fanów ze względu na kilka swoich cech. Przede wszystkim, edytor statków jest rozbudowany i wymagający ? za jego pomocą można stworzyć setki wahadłowców. Gra korzysta też z symulacyjnego modelu latania, opartego na systemie fizyki. To rozwiązanie gwarantuje realistyczne sytuacje i kraksy, tym bardziej, że gracz musi monitorować takie współczynniki jak poziom paliwa, czy temperatura. Oprócz tego, Kerbal kreuje teren na planetach w sposób proceduralny, jest otwarty na fanowskie modyfikacje i zawiera wiele innych ciekawych dodatków.
Od strony wizualnej Kerbal Space Program jest dość oszczędny, ale dzięki temu czytelny. Gra działa na silniku Unity3D, za system fizyki odpowiada PhysX.
..::WYMAGANIA::..
System operacyjny: Windows Vista, 7, 8, 10 (x64)
Procesor: Core 2 Duo
RAM: 3 GB
Wolne miejsce na dysku twardym: 1 GB
Karta graficzna: 512 MB
..::INSTALACJA::..
1. Uruchom plik instalacyjny odpowiadający wymaganemu językowi lokalizacji.
2. Wyłącz firewall (blokuje wszystkie pliki exe w trybie online)
3. Graj
4. Wsparcie programistów. Pamietaj, jeśli ci sie podoba kup oryginal !!
DLC
DLC: Making History
DLC: Breaking Ground
Description By Mozaykin
|