..::(Info)::..
EA Games ( producent )
Electronic Arts Inc. ( wydawca )
Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL )
familijne / symulacje
26 października 2010 ( światowa data premiery )
29 października 2010 ( data wydania w Polsce )
26 października 2010 ( data premiery w USA )
..::(Wymagania Sprzętowe)::..
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), Windows XP SP2/Vista SP1
..::(Opis)::..
Rozszerzenie do gry The Sims 3, w którym skupiono się na pokazaniu nocnego życia Simów.
The Sims 3: Po zmroku to trzecie duże rozszerzenie do The Sims 3. Po Karierze oraz Wymarzonych podróżach twórcy postanowili skupić się na nocnym życiu naszych Simów, choć nie tylko. Jak zawsze w przypadku każdego dodatku do uruchomienia Po zmroku wymagana jest pełna wersja The Sims 3.
Po zmroku wprowadza do gry zupełnie nową lokację – Bridgeport. To miasto z prawdziwego zdarzenia z metrem oraz wysokościowcami. W wielu z nich na najwyższych piętrach mieszczą się nocne lokale. Simowie mogą w nich potańczyć, pograć na instrumentach, skorzystać z baru, pijąc drinki i jedząc przekąski oraz poplotkować z innymi Simami.
W rozszerzeniu nasz podopieczny zdobywa punkty Osobowości, a im wyższy poziom osiągnie, tym jest bardziej rozpoznawalny, ludzie proszą go o zdjęcia i autografy, otrzymuje w sklepach solidne zniżki, a nawet darmowe, cenne prezenty. Z drugiej strony musi cały czas mieć się na baczności – śledzony przez paparazzich ryzykuje, że każde niestosowne zachowanie ośmieszy go publicznie, a ludzie będą go wytykać palcami.
W The Sims 3: Po zmroku dodano nową filmową karierę, w której Sim może zostać aktorem albo reżyserem. Ponadto Simowie uczą się kilku nowych umiejętności. Posiadłszy sztukę miksologii, potrafią sporządzać drinki i mogą zatrudnić się dorywczo w lokalu jako barman. Umiejętność gry na fortepianie, kontrabasie oraz perkusji umożliwia im założenie własnego zespołu i występowanie w nocnych klubach. Dodatkowo w wielu wieżowcach znajdują się nowoczesne apartamenty, w których może zamieszkać także nasz Sim.
Dla najodważniejszych przewidziano możliwość zamiany w wampira. Jako krwiopijca nasz Sim nie lubi słońca – jego porą jest noc. Wampiry szybciej się uczą, błyskawicznie poruszają, mogą też czytać w myślach innych Simów. Nie spożywają tradycyjnych posiłków, a jednym ze sposobów zaspokajania ich pragnienia jest raczenie się soczkiem plazmowym, specjalnymi owocami lub gryzienie innych Simów.
|