Best-Torrents.com




Discord
Gry / Strategiczne
Sid Meier's Civilization VI - Digital Deluxe Edition *2016* - V1.0.0.290 [All DLCs + Bonus Content] [MULTi12-PL] [ISO] [ELAMIGOS]


Dodał: SyMeTrYcZnY
Data dodania:
2019-02-15 13:53:56
Rozmiar: 7.20 GB
Ostat. aktualizacja:
2023-10-02 15:44:24
Seedów: 8
Peerów: 0


Komentarze: 1

...( Info )...

Wydanie ELAMIGOS: 14 Lutego 2019
Premiera Gry: 21 Października 2016 - 14 Lutego 2019 (Gathering Storm DLC)
Gatunek: Strategiczne, Ekonomiczne, Turowe, Sandbox
Producent: Firaxis Games
Wydawca: 2K Games

Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski, Japoński, Portugalski, Chiński Tradycyjny, Chiński Uproszczony, Rosyjski, Koreański, Polski (+Dubbing)


Zawartość Dodatkowa:

- Civilization VI - Rise And Fall
- Civilization VI - Gathering Storm
- Civilization VI - Persia And Macedon
- Civilization VI - Digital Deluxe Extras
- Civilization VI - Vikings Scenario Pack
- Civilization VI - Aztec Civilization Pack
- Civilization VI - 25th Anniversary Soundtrack
- Civilization VI - Nubia Civilization & Scenario Pack
- Civilization VI - Poland Civilization & Scenario Pack
- Civilization VI - Australia Civilization & Scenario Pack
- Civilization VI - Khmer And Indonesia Civilization & Scenario Pack


Gra Jest Zaktualizowana Do Wersji - V1.0.0.290 + All DLCs + Bonus Content


...( Opis )...

Szósta odsłona legendarnego cyklu strategii turowych, pozwalających pokierować własnym imperium na przestrzeni kilku tysięcy lat ludzkiej historii. Produkcja oferuje sporo świeżych rozwiązań mechanicznych, a także zupełnie nowy silnik graficzny.

Sid Meier’s Civilization VI to szósta odsłona legendarnej serii strategii turowych, pozwalających zbudować i rozwijać imperium na przestrzeni kilku tysięcy lat ludzkiej historii. Deweloperem gry jest studio Firaxis Games, zespół odpowiedzialny zajmujący się cyklem od czasu Sid Meier's Civilization III. Sid Meier ponownie przyjął rolę duchowego oraz artystycznego patrona produkcji i nie był bezpośrednio zaangażowany w prace deweloperskie. Piąta odsłona marki była resetem serii, upraszczającym wiele elementów, które mogliśmy znaleźć w poprzedniczkach. W przypadku szóstej części twórcy nie chcieli popełniać tego samego błędu. Większość nowości wprowadzonych przez piątkę i jej dodatki znalazła więc miejsce także w Sid Meier’s Civilization VI. Producenci skorzystali także z doświadczeń przy pracach nad wydanym w 2014 roku Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth.

Sid Meier’s Civilization VI jest klasyczną strategią turową, należąca do segmentu gier 4X. Tytuł został stworzony z myślą zarówno o weteranach gatunku, jak i kompletnie początkujących graczach, którym w poznaniu tajników zabawy pomaga rozbudowany samouczek. W trakcie rozgrywki wybieramy jedną z historycznych cywilizacji, a następnie, kształtując politykę i kierunek rozwoju państwa na przestrzeni kilku tysięcy lat, prowadzimy je do zwycięstwa, możliwego do osiągnięcia w pięciu różnych wariantach.

Pierwszą kluczową nowinką wprowadzoną przez Civilization VI jest sposób, w jaki rozwijamy miasta. Podobnie jak w Endless Legend, zajmują one teraz więcej niż jedno pole na mapie, a gracze mogą wybierać miejsca, w których powstawać będą kolejne dzielnice metropolii, stawiane wraz ze wzrostem liczby jej ludności. Dzielnice podzielone zostały na wiele kategorii – m.in. przemysłowe, naukowe, handlowe czy wojskowe. W zależności od miejsc, w których powstaną, dostarczać będą nam dodatkowe bonusy, a w przypadku miast przeciwnika – informować o roli, jaką pełnią w jego imperium. Tak więc premię do produkcji otrzymamy, np. zbudowawszy dystrykt przemysłowy na złożach minerałów. Z kolei dodatkowe pieniądze dostarczać będzie nam dzielnica handlowa usadowiona nad rzeką. Specyficzną rolę pełnią obozy militarne, które zapewnią otoczonemu murami miastu dodatkowy atak w turze (podobnie jak w poprzedniej części, miasta mogą samodzielnie niszczyć jednostki przeciwników).

Zmianom uległ również system rozwoju naukowego. Twórcy nie porzucili klasycznego drzewka technologicznego, ale postanowili nieco uatrakcyjnić ten element zabawy. Prawie do każdego wynalazku przypisany jest miniquest, który po wypełnieniu zapewni nam 50% premii do badań nad daną technologią. W praktyce system ten dopasowuje się do naszego stylu gry. Założywszy pierwsze miasto nad morzem, otrzymamy praktycznie na stracie możliwość szybszego rozwoju marynarki. Z drugiej strony, cywilizacja rozwijająca się w centrum kontynentu będzie wolnej opracowywała technologie morskie, ale może skuteczniej wyspecjalizować się w rolnictwie lub wydobyciu cennych kruszców.

Istotnym elementem każdej rozgrywki jest oczywiście konflikt zbrojny. Sid Meier’s Civilization V wprowadziło rewolucyjną zmianę, która sprawiała, że na danym polu może przebywać tylko pojedyncza jednostka. W Sid Meier’s Civilization VI postanowiono złagodzić nieco to obostrzenie, ułatwiając tym samym przemieszczanie wojsk po planszy oraz dodając kolejny aspekt strategiczny do produkcji. Siły wsparcia, takie jak wieże oblężnicze, armaty czy artyleria przeciwlotnicza, mogą być teraz dołączone do innej, standardowej jednostki, np. rycerzy. Podobną ochronę zapewnimy również osadnikom czy robotnikom. To jednak nie koniec: dwie takie same jednostki połączymy na jednym polu w grupę zwaną formacją. Wraz z rozwojem technologii, przyłączymy do niej coraz większą liczbę żołnierzy tego samego typu, tworząc oddziały i armie. Zachowują się one jak pojedynczy wojownik, ale dysponują siłą i obroną wszystkich wchodzących w jej skład podwładnych.

Istotne zmiany dotknęły system dyplomacji. Każdy komputerowy przywódca ma teraz agendy (schematy zachowania), wpływające na jego politykę wewnętrzną i stosunki z sąsiadami. Pierwsza z nich jest stała i wynika bezpośrednio z jego charakteru, pozostałe będą ukryte i przyznawane losowo. Poznamy je, korzystając z pomocy szpiegów lub uważnie obserwując zachowanie oponenta. Jeżeli np. przeciwnik obsesyjnie buduje kolejne cuda świata, a nasze imperium jest w tym lepsze, będzie starał się nam przeszkodzić lub zdobyć miasta, w których zlokalizowane są ważne dlań unikalne budowle.

Poza trybem dla pojedynczego gracza, który możemy dopasować do własnych wymagań, ustalając wielkość mapy, liczbę surowców lub oponentów, Sid Meier’s Civilization VI oferuje także kilka wariantów rozgrywki wieloosobowej.

Sid Meier’s Civilization VI korzysta z nowego silnika, stworzonego z myślą o współczesnych komputerach PC. Zgodnie z tradycją serii, oprawa graficzna jest kolorowa, a portrety przywódców i modele postaci przywodzą na myśl filmy animowane.

...( Dane Techniczne )...

Minimalne: Intel Core i3 3.5 GHz/AMD Phenom II 2.6 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 450/Radeon HD 5570 lub lepsza, 12 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit

...( Instalacja )...

1.Pobierz/Zamontuj
2.Zainstaluj z Pliku Setup.exe
3.Graj!


Ogólna Notka:

Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Proszę Upewnij Się, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbędne Bibloteki w Swoim Systemie:

1. Visual C++ - https://zapodaj.net/76722d2ef8519.png.html
2. DirectX - https://zapodaj.net/de193fe822d7f.png.html
3. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej


Na Czas Instalacji Wyłącz Antywirus Lub Dodaj Do Wyjątku W Swoim Programie Antywirusowym!

Komentarze są widoczne tylko dla osób zalogowanych!

Żaden z plików nie znajduje się na serwerze. Torrenty są własnością użytkowników. Administrator serwisu nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub za to co czynią na stronie. Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad.

Copyright © 2024 Best-Torrents.com